X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne STYCZNIOWE STARACZKI - zapraszam wszystkie dziewczyny urodzone w STYCZNIU :)
Odpowiedz

STYCZNIOWE STARACZKI - zapraszam wszystkie dziewczyny urodzone w STYCZNIU :)

Oceń ten wątek:
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 22 marca 2016, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No no Tygrysku śliczne :)

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 22 marca 2016, 21:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anka Ja urodziłam w 42 tygodniu tez , dzień przed planowanym wywolaniem . Miałam mieć w poniedziałek 02/11 wywolywany a o 7 rano 1/11 odeszły wody hehe .


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Anka83 Autorytet
    Postów: 1111 187

    Wysłany: 22 marca 2016, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie zaczęło się od skurczów. Zobaczymy jak to będzie przy drugim porodzie ;-)

    km5sdf9hy0ig5cgk.png
    mhsv3e5eyxpv2hl6.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 22 marca 2016, 23:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie wody poszly jak wstawalam do wc a minute doslownie wczesniej poczulam jakby mnie coś ugryzlo od środka i peklo :P
    Zalałam sie cała , bieliznę trzy razY zmieniłam i nagle zaczęły sie skurcze zaraz i odrazu co 2 minuty a po ok 5/6 h porodu skurcze były już ciągle , bez przerw ...
    A rodzilam 12 h bez dokładnie 5 minut :p
    Kciuki powodzonka kurcze wspominam to wszystko to aż wam zaZdroszczę hehe


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Anka83 Autorytet
    Postów: 1111 187

    Wysłany: 23 marca 2016, 11:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczynki:-) Mi wody odeszły dopiero na sali porodowej. To mój drugi poród, ale powiem Wam, że powoli zaczynam się stresować. Nie tyle samym porodem, co tym jak to wszystko się zacznie:-> Miłego dnia:-)

    km5sdf9hy0ig5cgk.png
    mhsv3e5eyxpv2hl6.png
  • tygrys73 Autorytet
    Postów: 3126 1036

    Wysłany: 23 marca 2016, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martwimy się dea...

    Marcelek <3
    30c3b21b0f.png
    e93ba11571.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 23 marca 2016, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dea kochana wszystko w porządku. ?
    My dzisiaj po zastrzykach moje kochane dziecko nie płakało przy zastrzyku za to w domu masakra co po chwilę mi płacze a jak ją się przypadkowo dotknie w lewą nóżkę to ryk niesamowity aż żal patrzeć. :(

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • Dea28 Autorytet
    Postów: 2068 1253

    Wysłany: 23 marca 2016, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem. Przepraszam ale ja śpie 23 z 24 h :D a godzine jem :D dziś mi Misiek umył okna w całym domu a ja poukładałam w kartony miesiącami ciuszki co mam od koleżanek. Jutro jak dam rade posprzątam łazienke i zmienie pościel. Na święta bardzo nic nie robię bo w piątek i sobote pościmy a w niedziele chrzciny a w poniedziałek jedziemy do rodziców mojego. Może zrobie z blaszke muffin i troszke jakiejś sałatki - tylko musze sobie poszukać na necie przepis na coś nowego. U gina byłam w przychodni więc tylko porozmawialiśmy dał mi zwolnienie i tyle. 31.03 mam usg przezierności karkowej. Przez miesiąc przytyłam 1,6kg.

    bfarxzdvl5a95qct.pngatdcj44jjj39fx4a.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 23 marca 2016, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana to już za tydzień , super :) mogłyby się Twoje maluchy pokazać , co mają między nóżkami :D jak cos ochwal się szybko Ciociom .

    Dea28 lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • tygrys73 Autorytet
    Postów: 3126 1036

    Wysłany: 23 marca 2016, 20:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oby się jeden dzwoneczek pokazał Dea :D uważaj na siebie koniecznie.

    Mordeczko szczepienia tak? wiem przykro patrzeć, u mnie takie marudzenia trwało trzy dni..

    Marcelek <3
    30c3b21b0f.png
    e93ba11571.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 23 marca 2016, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokładnie Tygrysku szczepienie u mnie co marudzenia brak ale jest taka cichutka no nie to samo dziecko...
    Dea to dobrze że wszystko ok :)

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • Dea28 Autorytet
    Postów: 2068 1253

    Wysłany: 23 marca 2016, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    heh no jem w zasadzie wszystko już teraz, na poczatku odrzucało mnie od słodkiego a teraz wciągam :) nie ma co na kolacje zjadłam kanapke z kaszanką przepiłam sokiem jabłkowym a teraz jem żelki w cukrze :D

    bfarxzdvl5a95qct.pngatdcj44jjj39fx4a.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 23 marca 2016, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaaah te zachcianki :D

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • Dea28 Autorytet
    Postów: 2068 1253

    Wysłany: 23 marca 2016, 22:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    głodomory w brzuchu rządzą :)

    bfarxzdvl5a95qct.pngatdcj44jjj39fx4a.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 23 marca 2016, 22:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rosną i potrzebują dobrego jedzonka :D

    Dea28 lubi tę wiadomość

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 24 marca 2016, 00:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dea rządzą już a co będzie póŹniej hehe , ah te zachcianki jak Ja pamiętam jak cisnelo mi niesamowicie na cole jejku ale ogarniaczalam mega ja i piłam rzadko bardO a później już lekarz nawet zakazał bo przez parę rzeczy w jedzeniu mój mały miał maly problem z serduszkiem po czym po odstawieniu tego wrocilo do normy i kontrole mamy miec ok roku więc pójdziemy w sierpniu jak maly będzie miał 9 miesięcy a my w pl będziemy ;)


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3799 532

    Wysłany: 24 marca 2016, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiem że tak wpadam i wypadam ale wiecie jak jest... kolejna seria staran zbliza sie wielkimi krokami, od srody mam brac dupka pozniej czekam na @ i zaczynamy... moze tym razem przyjdzie po 4 dniach a nie tak jak w tym cyklu po 7 ale teraz to chyba bylo przez stres bo nowa praca, obawa czy dam rade czy sie nadaje. Maz łyka 2 miesiac promen za tydzien bede musiala mu zamowic ostatnie opakowanie i pozniej miesiac przerwy i mam nadzieje ze juz kolejne nie beda potrzebne :). Jak moge sie odblokowac na ciaze? wierzycie w blokade psychiczna? moze powinnam isc na jakas terapie do psychologa? dzis czytalam troche o tym i naprawde wielu dziewczynom sie udawalo jak nie myslaly o ciazy, jak mysli o ciazy schodzily na dalszy plan przez inne problemy.

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    dxomanli5dlutv4a.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 24 marca 2016, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Girl Ja wierze bo w ten sposób zaszlam w ciaze , mimo moich poważnych chorób i skierowania na in vitro już zaszlam naturalnie . Było mega ciężko ale pomogły mi prZyjaciółki, impreza , zakupy dobre itp tak spędziłam cały miesiąc a tu bach później . Powinnaś się wyluzować nie koniecznie wydawać pieniądze na psychologów ... sama spróbuj chyba ze chcesz to.idź i po pomoc do psychologa ale szczerze ? Powie Ci to.samo co wiesz pewnie .


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3799 532

    Wysłany: 24 marca 2016, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakrecona masz racje nic innego mi nie powie. Wystarczy ze chodze do bioenergoterapeuty tzn. mam isc tylko w dniu owulacji albo dzien przed na taki zabieg wzmacniajacy. Reszte musze wylaczyc myslenie o dziecku nie chodzic juz i nie kupowac ciuszkow. Na szczescie w pracy nie mam kiedy myslec o tym,a jak mam wolne to tzreba sie domem zajac :). Moze sie uda w koncu

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    dxomanli5dlutv4a.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 24 marca 2016, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Girl a po co Ty kochanie ciuszki kupujesz ? Ja wiem , ze niektóre są takie piękne ze ciężko się oprzec no ale rybko właśnie to Ci w głowie miesza . :(

    Oby ten bioenergoterapeuta pomógł , mocne kciuki za Ciebie trzymam ;* wyluzuj troszke


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
‹‹ 681 682 683 684 685 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ