Forum Starając się - ogólne STYCZNIOWE STARANIA
Odpowiedz

STYCZNIOWE STARANIA

Oceń ten wątek:
  • gocha04 Autorytet
    Postów: 3704 6190

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja teraz się czaje na testy z allegro, bo sa dużo tańsze i normalnie dziewczynom wychodzą.

    a któraś z was może już stosuje jakieś i ma może link do jakichś sprawdzonych z allegro to poprosiłabym, bo dziś będę kupować i chce mieć jakieś polecone:)

    Nic nie wychodzi ¯\_(ツ)_/¯ Co zrobić ...
  • ann2224 Autorytet
    Postów: 435 381

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gocha04 wrote:
    ja teraz się czaje na testy z allegro, bo sa dużo tańsze i normalnie dziewczynom wychodzą.

    a któraś z was może już stosuje jakieś i ma może link do jakichś sprawdzonych z allegro to poprosiłabym, bo dziś będę kupować i chce mieć jakieś polecone:)

    ja również jestem zainteresowana tymi testami z allegro

  • gocha04 Autorytet
    Postów: 3704 6190

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 15:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ann2224 ja jeszcze takiego linka dostałam od dziewczyn i też piekne krechy wychodzą, a teraz czekamy na efekty:)

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1722 0378

    Nic nie wychodzi ¯\_(ツ)_/¯ Co zrobić ...
  • ann2224 Autorytet
    Postów: 435 381

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 16:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gocha04 a tobie ten link sie otwiera?

  • agula Autorytet
    Postów: 358 199

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no dziewczyny :) same dobre wiadomosci od wczoraj :) gratuluje tym, ktorym sie udalo :) ten rok sie dobrze zapowiada :)

    Meginka, aniczka lubią tę wiadomość

    Endometrioza IV stopnia
    13.05.2014 - laparotomia, usuniecie torbieli i ognisk endometriozy, udroznienie jajowodow, plastyka jajowodow i jajnikow.
    Za 6 miesiecy staranka :)
  • Ella Autorytet
    Postów: 607 645

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 16:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzieki jeszcze raz dziewczyny.
    do ginekologa chce sie zapisac jak najszybciej, bo do niego kolejka jest dluga.
    wbieram sie do tutejszego lekarza (nie mieszkam w Polsce) i jest tak oblegany, ze nie przyjal mnie wczesniej, na recepcji uslyszlam, ze przyjmuja nowe pacjentki tylko jesli jest z nimi cos nie tak lub sa w ciazy.
    mam nadzieje ze mi sie uda zapisac, bo z tego co wiem jest dobry i ma nowoczesne wyposazenie gabinetu.

    Q82doi09kub0318v3.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 17:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ann2224 wrote:
    gocha04 wrote:
    ja teraz się czaje na testy z allegro, bo sa dużo tańsze i normalnie dziewczynom wychodzą.

    a któraś z was może już stosuje jakieś i ma może link do jakichś sprawdzonych z allegro to poprosiłabym, bo dziś będę kupować i chce mieć jakieś polecone:)

    ja również jestem zainteresowana tymi testami z allegro

    dziewczyny ja kupiłam te.....http://allegro.pl/10-x-kasetowe-testy-owulacyjne-1-ciazowy-gratis-i2926716131.html......mam taki zastaw włąsnie i są super a i wkleiłam dwa zrobione tez w galerii owulacyjnych dodatnich tutaj z 16 i 19dc Tylko z tych dni wkleiłam bo tam jest jeszcze jeden ale nie mój (i do tego ten nie mój jest moim zdaniem ujemny )

    a link trzeba skopiować i wkleić tam na górze w długie okienko gdzie wam pisze często www....i nacisnąć enter oczywiście otwierając najpierw nowa kartę :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 stycznia 2013, 17:16

    gocha04 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ella GRATULUJĘ :)

    Ella lubi tę wiadomość

  • KaRa Autorytet
    Postów: 680 1638

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny.
    Gratuluje Ella. To juz 3 albo 4 fasolka w styczniu na ovu!
    Ja zaczelam nowy cykl i chcialabym zrobic badania.
    Bardzo prosze napiszcie jakie badania trzeba zrobic i w jakiej fazie cyklu poszczegolne hormony powinno sie sprawdzic. Wiem ze juz ten watek byl gdzies ale nie potrafie znalesc. Dziekuje za info.

    atdczbmhr11b1825.png[/url]
    relg3e5e91k07fd9.png
  • aniczka Autorytet
    Postów: 347 199

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 17:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ula84 wrote:
    tak bardzo chaiłaabym doczekać chwili kiedy to wszystkie będziemy się cieszyć ze się udało i zapomnimy o tych łzach rozczarowaniach i nie udanych próbach. A jak będziemy starsznie kochac te nasze dzieciaczki Trzymam kciuki za wszystkich bo wiem jak to bardzo boli

    glowa do gory napewno sie uda

    5abe315c267b0d904e208c54b912507e.png
  • Meginka Autorytet
    Postów: 1250 1183

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    heeeeja dziewuszki :) jak tam minął dzień? Ja dziś w superrrr humorku, byłam na zakupach, zakupiłam taką sexy koszulkę w sam raz na starania :) Mój M ma dziś urodziny, także to prezent bardziej dla niego :) Oj będzie się działo :)

    "od rana mam dobry humor......"

    aniczka, samira, agula, gocha04 lubią tę wiadomość

  • Eavonne Autorytet
    Postów: 284 201

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Świetnie Meginka!!! Oj mezus bedzie napewno zadowolony:-)) Ja tez lubie takie niespodzianki mojemu wyprawiac..

    Meginka lubi tę wiadomość

  • Eavonne Autorytet
    Postów: 284 201

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 18:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja narazie nie mam powodow by miec dobry humor.. nie mam pracy,wywalili mnie z bezrobocia(gdyz nie przyjelam ich oferty pracy). Od sierpnia siedze w domu wiec pomyslalam no coz jak mam byc w domu to zrobmy sobie dzidziusia a tu nic nie wychodzi. Lecz tak naprawde staramy sie od listopada. Gdyz mialam problemy z nerwami- nie wiem czy to nerwica czy depresja byla bo nie poszlam do lekarza. Nie lubie mowic komus w oczy ze sobie sama ze soba nie radze!

  • aniczka Autorytet
    Postów: 347 199

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eavonne wrote:
    Ja narazie nie mam powodow by miec dobry humor.. nie mam pracy,wywalili mnie z bezrobocia(gdyz nie przyjelam ich oferty pracy). Od sierpnia siedze w domu wiec pomyslalam no coz jak mam byc w domu to zrobmy sobie dzidziusia a tu nic nie wychodzi. Lecz tak naprawde staramy sie od listopada. Gdyz mialam problemy z nerwami- nie wiem czy to nerwica czy depresja byla bo nie poszlam do lekarza. Nie lubie mowic komus w oczy ze sobie sama ze soba nie radze!

    a powinnas to sprawdzic ja jestem straszny nerwus i sie okazalo ze prolaktyna od tego skoczyla mi na maksa a to utrudnia zajscie w ciaze wysoka prolaktyna jest uwazana za naturalny srodek antykoncepcyjny nie zapobiega zajsciu w ciaze w stu procentach ale moj gin powiedziala ze w duzej mierze utrudnia zajscie wiec moja droga biegnij do lekarza i rob badania

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 stycznia 2013, 18:47

    5abe315c267b0d904e208c54b912507e.png
  • aniczka Autorytet
    Postów: 347 199

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 18:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gocha04 wrote:
    Ella wrote:
    u mnie @ sie spoznia, wiec zrobilam test, wczoraj i dzisiaj, oba pozytywne, wiec chyba sie udalo.
    trzymam kciuki za wszystkie dziewczyny starajace sie, bedzie dobrze

    Ella super! Gratulacje.

    Ella super wiadomosc pozazdroscic no coz laski czas teraz na nas

    samira, Ella lubią tę wiadomość

    5abe315c267b0d904e208c54b912507e.png
  • Nina Autorytet
    Postów: 3522 4055

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 18:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny!!! troche Was podgonilam w czytaniu:) a to do latwych nie nalezy hehe, Ella i Vivien gratuluje Wam z calego serducha!!! wysylajcie reszcie staraczkom ciazowe fluidki:)

    aniczka, samira, vivien lubią tę wiadomość

    ijpbx1hp0l1f6pzg.png
    dqprj44jred240is.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meginka wrote:
    heeeeja dziewuszki :) jak tam minął dzień? Ja dziś w superrrr humorku, byłam na zakupach, zakupiłam taką sexy koszulkę w sam raz na starania :) Mój M ma dziś urodziny, także to prezent bardziej dla niego :) Oj będzie się działo :)

    "od rana mam dobry humor......"

    noooo po takich bujankach to muszą wyleź dwie duże krechy na teście hehe ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 stycznia 2013, 19:35

    Meginka, agula lubią tę wiadomość

  • gocha04 Autorytet
    Postów: 3704 6190

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ann2224 wrote:
    gocha04 a tobie ten link sie otwiera?

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=17220378

    teraz powinno być ok, tam byla spacja miedzy cyferkami:)

    Nic nie wychodzi ¯\_(ツ)_/¯ Co zrobić ...
  • aniczka Autorytet
    Postów: 347 199

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 19:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez mam dobry humor wykres pokazal plodny dzien wiec zaczynam dzialac ale najpierw ciepla kapiel i do lozeczka hehe a pozatym bola mnie sutki jak nigdy jestem ciekawa czy to ma zwiazek z nadchodzaca owulacja ?czy wy tez tak macie?

    samira, Meginka lubią tę wiadomość

    5abe315c267b0d904e208c54b912507e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 stycznia 2013, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aniczka wrote:
    ja tez mam dobry humor wykres pokazal plodny dzien wiec zaczynam dzialac ale najpierw ciepla kapiel i do lozeczka hehe a pozatym bola mnie sutki jak nigdy jestem ciekawa czy to ma zwiazek z nadchodzaca owulacja ?czy wy tez tak macie?

    na pewno ,ja też miałam wrażliwe sutki :P i ciągnęło troszkę !! w podbrzuszu i jajnikach ...

    Meginka lubi tę wiadomość

‹‹ 51 52 53 54 55 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych podczas starania o dziecko

Przeczytaj dlaczego coraz więcej lekarzy zaleca kobietom starającym się o dziecko prowadzenie aplikacji miesiączkoweji i obserwację własnego ciała. Kalendarz owulacji - czym jest, na czym to polega i dlaczego podczas starania o dziecko warto wiedzieć coś więcej o swoim cyklu niż czas jego trwania. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego