STYCZNIOWE TESTOWANIE 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Mała_Mii wrote:A ja dzisiaj pod wieczór zrobiłam drugi test i wyszła druga kreska szybciej i troszeczkę ciemniejsza niż wczoraj ale dalej blada .. ale ! Wszyscy ja widza nawet mąż i był to całkiem inny test wczoraj robiłam w pl a dzisiaj u siebie w nl i tu kupiłam , tak myśle ze może blada wyszła bo wieczorem .. jutro rano napewno powtórzę .. ja oszaleje nie wiem co myśleć dopiero pochowałam synka miesiąc temu i boje się ze nakręcam się bo pragnę bardzo dziecka ;( Eh oszaleje chybaKsiężniczka styczeń 2013
Aniołek [*] luty 2018 - 10t
-
Ewelinaaaa wrote:Cześć dziewczyny. Mam wyniki badań, które robiłam w 4dc. Możecie zerknąć? Niektóre z nich robiłam po raz pierwszy, więc jestem zielona
estradiol - 142,6 pmol/l (faza pęcherzykowa 45,4 - 854)
FSH - 6,5 mlU/ml (faza pęcherzykowa 3,5 - 12,5)
LH - 4,5 mlU/ml (faza pęcherzykowa 2,4 - 12,6)
progesteron - 0,311 nmol/l (faza folikularna 0,181 - 2,84)
TSH - 0,81 mlU/l (0,27 - 4,2)
prolaktyna - 362,0 mlU/l (127 - 637)
kwas foliowy - 19,7 ng/ml (3,1 - 17,5)
ferrytyna - 18,14 ng/ml (13 - 150)
wit. B12 - 175 pg/ml (197 - 771)
Któraś w Was miała zbyt duży poziom kwasu foliowego? Norma nie jest mocno przekroczona, ale zastanawiająca. Ostatnio miałam w normie.
Może ktoś polecić coś sprawdzonego na poprawę wit. B12?
Ale się zrobiło kolorowo na styczniowej liście staraczek Super
Może być tak, że kw. foliowy Ci się nie wchłania, stąd za dużo
💙11.06.2019
💙 05.08.2021 -
Lisaveta_ wrote:My ❤️ codziennie od 4-5dc, ale akurat tego dnia co miałam owulację nie było mnie. Więc w nowy rok rano było ostatni raz.
Pozytywny test 23.02 -
Karolcia27 wrote:Trzymam :-*
A jak dawkować kwas foliowy i Wit. D przy ovarinie? czy już wtedy nic nie bierzecie dodatkowo?
W ovarinie Wit D jest mało ja dodatkowo biorę jeszcze 3000j. Vigantolu a kwasu foliowego już nie łykam bo w nim jest wystarczająco.Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 stycznia 2018, 22:02
Akceptacja! -