Forum Starając się - ogólne SZAMPAŃSKIE BĄBELKI czyli lista testujących w grudniu :)
Odpowiedz

SZAMPAŃSKIE BĄBELKI czyli lista testujących w grudniu :)

Oceń ten wątek:
  • lu.iza Autorytet
    Postów: 951 1008

    Wysłany: 10 listopada 2015, 08:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam mikołajki :) obym nie musiała juz w grudniu testować, ale szampańskie bąbelki brzmią tak apetycznie ze nie mogłam sie powstrzymać :)

    qb3cl6d8iexq5cc7.png
    m3sxc6edpjlusky4.png
  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 10 listopada 2015, 11:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wannahaveababy wrote:
    Hej

    no właśnie admini przenieśli nas tutaj, podobno watek był zdublowany. Mam nadzieje ze nas przyjmiecie:)
    Moj test będzie wypadał jeszcze w listopadzie
    Wiec nie wiem czemu tutaj nas przenieśli no ale jestem
    Trzymam kciuki za was wszystkie, żebyście dostały najpiękniejszy prezent na te Święta :)
    Tak byl zdublowany. Od dawna istnieje lista testujacych w listopadzie. A od ciut krotszego czasu jest ten watek gdzie testuja w grudniu ;)

    Zapraszam wszystkich. Aczkolwiek jesli testujesz w listopadzie nie bedzie Cie na tej liście poki co;)
    Zajdz do emilianki na watek o powstaniach listopadowych. Z chęcią Cie tam wpisze ;)

  • powerglide Koleżanka
    Postów: 47 71

    Wysłany: 10 listopada 2015, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki śliczne za endo- i śluzorady ;)Robię zatem od dzisiaj wieczorki endometrialne z winem i midałami :) resztę od jakiegoś czasu już stosuję, chociaż z miernym efektem...

    SyHa85 lubi tę wiadomość

    uhFcp1.png
  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 10 listopada 2015, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wieczorki endometrialne. Podoba mi sie ta nazwa!

    żabka04 lubi tę wiadomość

  • SyHa85 Autorytet
    Postów: 1955 1424

    Wysłany: 11 listopada 2015, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moje drogie kolezanki! Te wpisane na poczatek zwlaszcza - czas najwyższy zaczac starania hehe! Wiec życzę wszystkim przyjembych i owocnych staran!!!! Do booooju

    ckaidqk3gu9q879y.png[/url]
  • opóźniona Autorytet
    Postów: 1672 1045

    Wysłany: 11 listopada 2015, 15:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SyHa85 wrote:
    Moje drogie kolezanki! Te wpisane na poczatek zwlaszcza - czas najwyższy zaczac starania hehe! Wiec życzę wszystkim przyjembych i owocnych staran!!!! Do booooju
    To znaczy my też musimy ? Hehehe...
    Widzę, że już zaczęłaś. Ja może wieczorem nadrobię, bo jak na razie mój Małż śpi po ciężkich dwóch dniach w pracy.

    SyHa85 lubi tę wiadomość

    88c5vfxmhupcwjdo.png
    Alicja 40 tc. 2007
    Aniołek 6 tc. 2012 (*)
    Antonina 35 tc. 2016

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 11 listopada 2015, 23:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Do mnie przyszedł Ridzu. Wiec jeszcze chwila i zaczynam działać.
    Chociaż myślę czy tego cyklu nie odpuscic i nie zaczac konkretnej diety i cwiczen. Mam kilka nadprogramowych kilogramow... Moze?

  • SyHa85 Autorytet
    Postów: 1955 1424

    Wysłany: 12 listopada 2015, 06:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cytrynka_ wrote:
    Do mnie przyszedł Ridzu. Wiec jeszcze chwila i zaczynam działać.
    Chociaż myślę czy tego cyklu nie odpuscic i nie zaczac konkretnej diety i cwiczen. Mam kilka nadprogramowych kilogramow... Moze?
    Ja tez mam kilka kg za duzo, ale zmiana stylu zycia podczas staran moze pokrecic cykl- organizm moze sie bronic przed ciąża - tak mi gin powiedzial. Takze zdrowa dieta a nie odchudzanie i umiarkowany wysilek fizyczny. A jak zrzucaniw kg to 3 miesiace przed staraniami. Ja odpuscilam, po ciazy bede zrzucac hehe

    ckaidqk3gu9q879y.png[/url]
  • emaj Autorytet
    Postów: 1666 1750

    Wysłany: 12 listopada 2015, 07:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lutego 2017, 19:16

    opóźniona, kattalinna, pepsunieczka lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 listopada 2015, 09:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć.
    Wpadam do Was z wiruskami... AAAA PSIK
    bmc72purb9tg_t.jpg

    emaj, opóźniona, kattalinna, pepsunieczka, JoHanna, żabka04, celia lubią tę wiadomość

  • emaj Autorytet
    Postów: 1666 1750

    Wysłany: 12 listopada 2015, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lutego 2017, 19:16

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 listopada 2015, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emaj wrote:
    Mona co u Ciebie? Jak Powstaniec? ;)
    U mnie ok. Powstaniec nie daje o sobie znać niczym oprócz bólu (.)(.) i chyba jestem mu za to wdzięczna.
    Czekam sobie teraz spokojnie na wizytę u doktorka (która zapewne nie wniesie nic nowego) a potem usg ;)

    emaj lubi tę wiadomość

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 12 listopada 2015, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emaj wrote:
    Ja z kolei odpuściłam takie myślenie. Nie da wszystkiego podporządkowywać staraniom bo zwariujemy! Może nie szaleje i nie robię jakichś drastycznych ćwiczeń, ale właśnie zaczęłam systematycznie ćwiczyć, a wcześniej nie robiłam nic w tym kierunku. Jeśli starania się przeciągną, to przez x lat (nikomu tego nie życzę, ale takie sytuacje się zdarzają) mam taka "zapuszczona" chodzić? Wszystko jest dla ludzi, tylko zmiany należy wprowadzać stopniowo, żeby zbytniego szoku nie było.
    Zgadzam się. Nie wiem ile potrwają starania o dziecko, a moje nadwaga zaczyna sięgać dwóch cyfr, więc wolę się zabrać za siebie teraz. Nadwaga w ciąży nie jest wskazana i też może być przyczyną nie powodzeń.

  • opóźniona Autorytet
    Postów: 1672 1045

    Wysłany: 12 listopada 2015, 15:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dopiero zaczynam odświeżać armię, ale od niedzieli też zaczynam gwałty. Pytanie czy Małż podoła :)

    88c5vfxmhupcwjdo.png
    Alicja 40 tc. 2007
    Aniołek 6 tc. 2012 (*)
    Antonina 35 tc. 2016

  • opóźniona Autorytet
    Postów: 1672 1045

    Wysłany: 12 listopada 2015, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to nawet się nie przyznaje, że to te dni, bo by mi się chłopina zestresował. Po prostu mówię, że jestem napalona i tyle...I gwałcę!

    88c5vfxmhupcwjdo.png
    Alicja 40 tc. 2007
    Aniołek 6 tc. 2012 (*)
    Antonina 35 tc. 2016

  • SyHa85 Autorytet
    Postów: 1955 1424

    Wysłany: 12 listopada 2015, 18:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na mojego tez stwierdznie dni plodne zle dziala. Nie wspominam i tym tylko dzialam

    ckaidqk3gu9q879y.png[/url]
  • letty Autorytet
    Postów: 458 314

    Wysłany: 12 listopada 2015, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    poproszę mnie zapisać na 14.12 :)

    wnid8ribpqlokjkp.png
    ckaivfxmzxh7kbdm.png
  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 12 listopada 2015, 19:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    letty wrote:
    poproszę mnie zapisać na 14.12 :)
    Alez prosze. Wpisana

  • lu.iza Autorytet
    Postów: 951 1008

    Wysłany: 12 listopada 2015, 21:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze kiedyś Panowie beda wspominać jak to byli przez nas gwałceni :) i beda sie zastanawiać dlaczego kiedyś tak bylo a teraz juz nie jest :) a my wtedy cyca na wierch i do karmienia :d

    qb3cl6d8iexq5cc7.png
    m3sxc6edpjlusky4.png
  • opóźniona Autorytet
    Postów: 1672 1045

    Wysłany: 12 listopada 2015, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eee to się zwali na instynkt macierzyński i po sprawie. Potem się powie, że po ciąży to już się tak nie chce i bla bla bla... :P

    88c5vfxmhupcwjdo.png
    Alicja 40 tc. 2007
    Aniołek 6 tc. 2012 (*)
    Antonina 35 tc. 2016

‹‹ 5 6 7 8 9 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego