Forum Starając się - ogólne Te olane .
Odpowiedz

Te olane .

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie kochane :)
    Wracam ponownie, słyszałam o jakiś niejasnościach związanych z osobą o nicku (cekinka23)... rzeczywiście, mieliście nosa że to nie byłam ja. Zgłosiłam tą osobę do administratora. Narazie konto ma usunięte, a dopóki ja będę to nie ma prawa się pojawić... Mam nadzieje że taki sposób poskutkuję. Dzisiaj czeka mnie USG ( jakimś dziwnym sposobem mam mieć robione przez brzuch) dziwne jak na ten tydzień ciąży... No zobaczymy może coś zobaczę, a co do wyniku bety dam wyraźny znak koło godz 13.00...
    całuję i miłego dnia życzę :)

    Cassie lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wyjasni sie w Urzedzie do 3 tygodni, u meza w pracy dzisiaj. A za to ze nie wyplacaja Nam od roku przez ten blad kasy na dzieci musimy wziac adwokata... od przyszego miesiaca jaja sie dopiero zaczna...
    A mowia ze Niemcy to taki solidny kraj...
    Ja rozumiem gdyby jakis Pakistanczyk mial problemy ale rodowity obywatel i dzieci z niemieckimi dokumentami? Legalna praca nie od roku ale od 6 lat w jednej firmie, co roku podatki rozliczane, wszystkie skladki placone. Mi sie to powoli wszystko w glowie nie miesci... i to wszystko z powodu jednego debila ktory namieszal w papierach...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cassie wrote:
    Wyjasni sie w Urzedzie do 3 tygodni, u meza w pracy dzisiaj. A za to ze nie wyplacaja Nam od roku przez ten blad kasy na dzieci musimy wziac adwokata... od przyszego miesiaca jaja sie dopiero zaczna...
    A mowia ze Niemcy to taki solidny kraj...
    Ja rozumiem gdyby jakis Pakistanczyk mial problemy ale rodowity obywatel i dzieci z niemieckimi dokumentami? Legalna praca nie od roku ale od 6 lat w jednej firmie, co roku podatki rozliczane, wszystkie skladki placone. Mi sie to powoli wszystko w glowie nie miesci... i to wszystko z powodu jednego debila ktory namieszal w papierach...


    no bo przecież to nie Wasza wina. Konsekwencje powinien ponieść Urząd:/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madeinloove wrote:
    Witajcie kochane :)
    Wracam ponownie, słyszałam o jakiś niejasnościach związanych z osobą o nicku (cekinka23)... rzeczywiście, mieliście nosa że to nie byłam ja. Zgłosiłam tą osobę do administratora. Narazie konto ma usunięte, a dopóki ja będę to nie ma prawa się pojawić... Mam nadzieje że taki sposób poskutkuję. Dzisiaj czeka mnie USG ( jakimś dziwnym sposobem mam mieć robione przez brzuch) dziwne jak na ten tydzień ciąży... No zobaczymy może coś zobaczę, a co do wyniku bety dam wyraźny znak koło godz 13.00...
    całuję i miłego dnia życzę :)

    Ciesze sie ze mialysmy nosa ;) witaj kochana i Nas juz nie opuszczaj!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cassie , mam nadzieje ze się to wyjaśni . Głowa do góry :*
    madeinloove a co to się działo z tą cekinką ?

    Cassie lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miska0811 wrote:
    no bo przecież to nie Wasza wina. Konsekwencje powinien ponieść Urząd:/

    Urzadu przed sad nie postawisz a do bledu nikt sie nie przyzna bo nie ma tego udokumentowanego w systemie... system sam bledow nie robi tylko komus sie najwyrazniej w pracy nudzi.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 stycznia 2014, 11:31

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cassie wrote:
    Urzadu przed sad nie postawisz a do bledu nikt sie nie przyzna bo nie ma tego udokumentowanego w systemie... system sam bledow nie robi tylko komus sie najwyrazniej w pracy nudzi.

    kur..... szok poprostu

    Cassie lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Landrynka wrote:
    Cassie , mam nadzieje ze się to wyjaśni . Głowa do góry :*
    madeinloove a co to się działo z tą cekinką ?

    Z tego co czytałam to robiła was w konia (że niby ona to ja)

    Cassie lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra dziewczynki, ja uciekam do lekarza :*

    Cassie lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tylko troche to dziwne nie sadzicie .???? Zdjecia wstawiala dla potwierdzenia nicu . Za chwile znow konto zostanie usuniete i zow napísze.

    AniaR88 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    Tylko troche to dziwne nie sadzicie .???? Zdjecia wstawiala dla potwierdzenia nicu . Za chwile znow konto zostanie usuniete i zow napísze.

    nie wnikam.
    Ewelinko jak sie Piotr czuje?

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cassie. dobrze. Dzis ostatni dzien zostaje w domu . Dziekuje

    Cassie lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam bardzo podobny skok temp w 9 dpo tak jak w poprzednim cyklu. Od jutra decydujace dni, jak jutro spadnie to wszystko bedzie jasne.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to sie boje mierzyc juz tempke :-/

    Cassie lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    Ja to sie boje mierzyc juz tempke :-/


    ja tak samo..
    dzisiaj się dziwnie stresowałam:)

    Ewelina23 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cassie wrote:
    Mam bardzo podobny skok temp w 9 dpo tak jak w poprzednim cyklu. Od jutra decydujace dni, jak jutro spadnie to wszystko bedzie jasne.



    zeby poszła w górę :) <3

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze z dwa dni i zatestuje. Bo nie wytrzymam

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dzisiaj tez mialam stresa mierzyc temp. ale jak zobaczylam skok to sie mocno usmiechnelam.
    Nie chce testowac przez terminem spodziewanej @.
    Chce zatestowac raz a porzadnie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    Jeszcze z dwa dni i zatestuje. Bo nie wytrzymam

    To moze byc za szybko, bedziesz miala dopiero 26dc.

    Ja sie trzymam zasady 15 wysokich temperatur. Jak te 15 zobacze to zatestuje ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2014, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez tak mxslalam ale strasznie mnie korci

‹‹ 554 555 556 557 558 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Badania i rozwój

W OvuFriend mocno wierzymy, że moc danych może zrewolucjonizować kwestie związane z płodnością i wesprzeć wiele kobiet w poznaniu swojej płodności, szybszym zajściu w ciążę lub wykryciu na wczesnym etapie potencjalnych problemów ze zdrowiem hormonalnym.

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

5 rzeczy, które wesprą Twoje starania o dziecko!

Rozpoczynacie starania o dziecko. Wykonujesz kolejne testy ciążowe i… nic. Zastanawiasz się, dlaczego to tyle trwa, skoro „wszyscy” wokół informują o tym, że spodziewają się dziecka. Tak naprawdę wiele starań kończy się sukcesem dopiero po pewnym czasie, a niepłodność dotyczy już blisko 15-20% par. Sprawdź, co możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na szczęśliwe poczęcie.

CZYTAJ WIĘCEJ