Forum Starając się - ogólne Testowanie -Lipiec 2017.
Odpowiedz

Testowanie -Lipiec 2017.

Oceń ten wątek:
  • Ewi28 Autorytet
    Postów: 4138 1601

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 05:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie biorę przed badaniem i mam 0.37 :)

    l22nt5odvbtc685m.png
    qb3ckqi1trijedhi.png
  • pilik Autorytet
    Postów: 4179 7485

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 06:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny! Tak mi się wydawało, ale wolałam się upewnić :)

    SusannaDean lubi tę wiadomość

    ds022el.png

    u4uGp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 07:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dalej brak @....

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 07:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja po tym bromku zaczynam wariowac. Trzecia noc nieprzespana. Do tego biegunka i wymioty. Super.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 07:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja biorę 75. Ale zaczęłam brać 50 przy 3,2 bo planowaliśmy starania ( zeszłam do 2,3) a ja wiedziałam, że TSH kiepsko. Śpiąca byłam, tyłam. Teraz mam 1,4. I znowu jestem śpiąca i nie mogę zrzucić wagi.
    Po szpitalu mi strasznie namieszało.


    Jak ja się dziś nie wyspałam!!! Chyba ovu mi się zaczyna bo takie podbrzusze czuję, że mam napięte.

  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 07:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam w ten pogodny poranek:-)

    SusannaDean, Magdzia85F, k91 lubią tę wiadomość

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 07:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja nie wiem co sie dzieje pasowaloby xeby byla juz @

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 07:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rene wrote:
    witam w ten pogodny poranek:-)
    Do pracy wlasnie jade ha ha

  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 07:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    casteams wrote:
    Ja zdawalam prawo jazdy w Lomzy :) bylam na wczasach z prawem jazdy :) 2 tyg kursu i egzamin zdany ;) jezdze normalnie po Holandii i Niemczech bez stresu :)

    Ja pochodze z Belchatowa w woj lodzkim. 8 lat mieszkalam w Warszawie, potem 10mcy w Anglii a od 3 lat mieszkam w Holandii. Poznalam tu swojego partnera, mamy dom 2 pietrowy z ogrodkiem tylko dla siebie i psa ;) no ale sciany dzielimy z sasiadami jak to w zabudowie szeregowej.
    znajome strony:-) do bełchatowa od miasta z którego pochodzę mam około 30 km.Dobrze że już dojechałaś szczęśliwie do domu:-)współczuję skutków ubocznych bromka:-(

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 07:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdzia85F wrote:
    Ja biorę 75. Ale zaczęłam brać 50 przy 3,2 bo planowaliśmy starania ( zeszłam do 2,3) a ja wiedziałam, że TSH kiepsko. Śpiąca byłam, tyłam. Teraz mam 1,4. I znowu jestem śpiąca i nie mogę zrzucić wagi.
    Po szpitalu mi strasznie namieszało.


    Jak ja się dziś nie wyspałam!!! Chyba ovu mi się zaczyna bo takie podbrzusze czuję, że mam napięte.
    u mnie chyba też ovu idzie:-) tempka poszła mocno w dół plus wodnisty śluz oj będzie się działo:-)

    jagodowa91 lubi tę wiadomość

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 07:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    A ja nie wiem co sie dzieje pasowaloby xeby byla juz @
    uparta małpa:-(
    ciekawe czy jagodową zalało...

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 07:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie juz nie wiem co robic zeby byla ha ha

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 07:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Susanna może z zaskoczenia Cię weźmie??;-)

    Rene u mnie 13 dc więc musi być już. Mężowi już mówiłam, żeby się szykował. Nie męczyłam żeby tam mógł mieć sporo do przekazania :-) a dopiero wracam o 19!!!!
    Chyba tylko w stanie będę nogi rozłożyć:-P

    No ja mam na 7 jak nie jadę do biura, a jak do to na 8. Czekałam na auto, bo koledze pożyczyłam na weekend. Oczywiście służbowe.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 07:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam nadzieje ze jednak dzis juz hehe

    jagodowa91 lubi tę wiadomość

  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 07:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdzia85F wrote:
    Susanna może z zaskoczenia Cię weźmie??;-)

    Rene u mnie 13 dc więc musi być już. Mężowi już mówiłam, żeby się szykował. Nie męczyłam żeby tam mógł mieć sporo do przekazania :-) a dopiero wracam o 19!!!!
    Chyba tylko w stanie będę nogi rozłożyć:-P

    No ja mam na 7 jak nie jadę do biura, a jak do to na 8. Czekałam na auto, bo koledze pożyczyłam na weekend. Oczywiście służbowe.
    u mnie 12 dc także gorący czas cyklu pora zacząć:-)

    jagodowa91 lubi tę wiadomość

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • Rene Autorytet
    Postów: 3902 1755

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 07:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    Mam nadzieje ze jednak dzis juz hehe
    oby oby :-)

    Patryk
    17u9anlieh0fpken.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuj zelazo poki gorace
    :)
    Hehe musi przyjsc chyba nie mysli nikt ze @ mi odpusci hehe dzis lub jutro daje jej ostateczny termin

  • Idzianna Autorytet
    Postów: 331 139

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 08:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, ja nie wiem czy u mnie to plamienie to nie zapowiedź @... czas na to absolutnie jeszcze nieodpowiedni, ale pomimo że przez noc suchutko, to rano plamienie z jakimś skrzepem... (sorry za dosłowność), a i podbrzusze ciągnie... Cykl 20 dni?! Po ostatnim 42 to po prostu chyba rekord by był...

    PCOS
    suplementacja: folik i wit. D3
    Mąż - morfologia 1%, poza tym ok, suplementacja Fertilman Plus
  • jagodowa91 Autorytet
    Postów: 899 455

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 08:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry dziewczyny. Ja się melduje ze spadkiem temp. wczoraj 37.3 a dziś 36.7, brzuch zaczyna ciągnąć :) jeszcze nie przyszła ale podejrzewam, że coś na rzeczy jest. Miłego dnia, ja do pracy na 14 dziś :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 czerwca 2017, 08:28

    'Porażki to szczeble sukcesu'
    Zosieńka 05.10.2010 <3 moje Szczęście!
    Aniołki <3 [*] 08.2009 21tc [*] 05.2017 6tc
  • Doti87 Autorytet
    Postów: 2470 1307

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 08:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale naprodukowalyscie tych wpisów, dopiero teraz doczytałam wszystko no masakra :-D :-D ja dzisiaj 16dc i coś czuję że chyba owulacja się zbliża ale zobaczymy jutro na monitoringu :-) :-) mam nadzieję że uda się tym razem jejkus ile można nooo

    f2w3s65g6ss24352.png

    f2wli09k74bg1ma0.png
‹‹ 19 20 21 22 23 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego