TSH-z jakim wynikiem udało się wam zajść w ciążę?
-
WIADOMOŚĆ
-
zwei_kresken wrote:Po rozpoczęciu leczenia pierwsze badanie całej trójcy tarczycowej po 6-8 tygodniach. Dawka 25 jest dobra na początek, ale przy Twoim stanie hormonów to kropla w morzu potrzeb, więc zbadaj się po tym czasie, o którym piszę i jeśli wyniki się nie poprawią w stopniu zadowalającym, to chyba będziesz musiała się rozejrzeć za porządnym endo. Jeśli spadnie Ci TSH, a FT3 i FT4 nie urosną, to nadal będziesz w nieciekawej sytuacji zdrowotnej.
Nie masz objawów? A pseudonim na Ovu to nie jeden z nich?
A czy jest potrzeba wykonania badania AntyTPO, TRAB lub jeszcze jakieś inne? Nie znam się na tym, ale z tego co czytałam diagnozuje się nimi m. in. Hashimoto, a to chyba byłoby widać na usg? Skoro usg wyszło prawidłowo jest potrzeba robić dodatkowe badania?
Czy lekarz będzie w stanie ustalić przyczyny tak niskiego poziomu hormonów? Czy w ogóle da się zbadać przyczyny niedoczynności i czy jest sens? Czy to się da wyleczyć? Czy już do końca życia będę musiała to kontrolować? Czy to prawda jeśli to np z niedoborów jodu to jest to odwracalne?
Odnośnie objawów to może coś w tym jest, że od zawsze wszyscy mówili mi że marudzę
Ale prawda taka, że gdyby nie sugestia koleżanki na moje wątpliwości z trudnością z zajściem w ciąże, nigdy nie zbadałabym tarczycy, bo czuje się dobrze. Fakt wypadają mi włosy, ale zawsze myślałam, że tak mają wszyscy. Fakt mam zawsze zimne stopy i dłonie, ale myślałam, że to z niskiego ciśnienia (w rodzinie większość ma niskie ciśnienie i raczej nikt nie ma zdiagnozowanych chorób tarczycy).
Nie tyje, nie jestem senna. Teraz jak zacznę się leczyć będę miała jeszcze więcej energii i schudnę?
Euthyrox lepiej brać rano czy przed spaniem (co najmniej 2 godziny po posiłku)?
Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 października 2015, 22:39
-
zwei_kresken wrote:Sprostuję.