Typowe trolle :-)
-
WIADOMOŚĆ
-
antonna mam taką nadzieję
Mam dziś 9dc a śluz rozciągliwy (nawet na 5mm) nie za szybko?? Miałam w tym miesiącu mierzyć temperaturę Ale kurde skończyło się na miałam więc stwierdziłam że może jednak zajmę się śluzem .. no i rano mialam rozciagliwy a teraz na wkladce jest kremowy... i teraz nie wiem jak to zaznaczyć..11.10.2018 Naprotechnologia
IO | Nietolerancje pokarmowe |Niedoczynność tarczycy | Hashimoto
"Jeśli myślisz, że nic nie możesz zmienić - zmień myślenie! " -
cookiemonster nie znam się na progesteronie.. Ale dobrze, że beta przyrasta. Może dla spokoju lepiej udać się do lekarza?11.10.2018 Naprotechnologia
IO | Nietolerancje pokarmowe |Niedoczynność tarczycy | Hashimoto
"Jeśli myślisz, że nic nie możesz zmienić - zmień myślenie! " -
Zadzwoniłam - lekko się zdziwił jak mu powiedziałam o betach pozytywnych. Powiedział, że przyrost rzędu 70% na 48h jest jak najbardziej prawidłowy i że prog też jest prawidłowy. Mogę dla spokoju ducha zwiększyć sobie dawkę trochę, ale wg niego jest ok. Kazał powtórzyć betę w pon i czw - czyli co 72h, bo uznał, że wtedy będzie więcej widać i zgłosić się do niego.
ojejku lubi tę wiadomość
-
Cooki będzie dobrze wkoncu jakieś dobre wieści na wątku jak lekarz mówi tak zrób i myśl pozytywnie staraj się nie denerwować , trzymam kciuki
Ja dziś mam wizytę , zobaczymy co z szyjka bo ostatnio mam coraz częstsze bóle w pochwie ciężko to nazwać takie klucia i ucisk w dole brzucha. Niech ta moja perełka wysiedzi jeszcze chociaż ten listopad -
antonna wrote:No to super!! ale cos mam wrazenie, ze chyba boisz sie jeszcze cieszyc. Ale to w pelni zrozumiale! Kiedy sie wyluzujesz? Jak uslyszysz serduszko?
-
nick nieaktualnyCookie, jest dobrze. Przyrost prawidłowy. Wiem wiem, chciałabyś więcej, ale mam go wystarczająco wiec kobieto, ciesz się, jesteś w ciąży wiesz?
A proga zawsze mozna poprawić, skup sie na becie
Powtórz bete, jeśli okaze sie ze jest wystarczajaca, odetchnij