Forum Starając się - ogólne Typowe trolle :-)
Odpowiedz

Typowe trolle :-)

Oceń ten wątek:
  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 5 listopada 2016, 07:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kupilam nowe testy owu. I zrobilam jeden o 17 wynik o mega lepszy niz z tymi starymi. Choc na starym z godz. 11 tez kreska zaczela ciemniec.Szykuje mi sie chyba dlugi cykl,albo inna niespodzianka. Ech tyle czekania jeszcze. Powiem Wam,ze dawno <3 nie sprawialy nam tyle przyjemnosci co teraz. Nie mam zadnych boli i to juz jest super :)

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • cookiemonster Autorytet
    Postów: 1517 746

    Wysłany: 5 listopada 2016, 07:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia_80 wrote:
    Cookie, jest dobrze. Przyrost prawidłowy. Wiem wiem, chciałabyś więcej, ale mam go wystarczająco wiec kobieto, ciesz się, jesteś w ciąży wiesz? :)
    A proga zawsze mozna poprawić, skup sie na becie :)
    Powtórz bete, jeśli okaze sie ze jest wystarczajaca, odetchnij :)
    Pecherzyk powinno byc widać jak jest koło 1500, zarodek chyba cos kolo 4-5000, a serducho to juz pozniej. Ja z Ala 11dpo miałam bete 7 :p, potem 12dpo miałam 21, potem juz chwile nie mierzyłam. Na poczatku stycznia miałam ponad 11000 i jak poszłam po 203 dniach do lekarza to było juz serducho, choc chyba dopiero zaczeło bic, bo biło bardzo słabo jeszcze, nawet karty ciazy mi lekarka nie załozyła.

    A u mnie dziś tak: wszystko wyglada dobrze :), wyglada na to ze bedzie owulka z lewego jajnika, pecherzyk 15mm, endo ponad 7mm, wiec nie jest źle. Przewidywany termin owulacji poniedziałek, według mnie i doktorka ;), zakupiłam tez wiecej testów owu i bede sie sprawdzać. Kurcze, dawno nie miałam takiego mega naturalnego cyklu bez niczego :), zadnego dupka nie bede brac ani nic, sprawdze sobie tylko proga 7dpo. w środe mam akurat wizyte u swojego gina to mi powie czy pekło czy nie.
    Powiem Ci, że ta beta Twoja z Alą to jest szaleństwo i ogromna nadzieja dla myślę wszystkich niskobetowych kobiet. Te widełki na betę są tak szerokie, że naprawdę łatwo można popaść w paranoję. W arkuszu kalkulacyjnym zrobiłam sobie symulację przyrostu bety na poziomie 66% (taaak, wiem, normalna nie jestem, ale to już wiecie) i wyszło mi, że:
    1) za tydzień powinien być widoczny pęcherzyk
    2) za 2 tyg zarodek
    3) i ok 21-22 list serduszko.
    Pęcherzyk masz super, teraz dopadnij męża i do dzieła :) powiem Ci, że nie zdziwię się jak właśnie taki naturalny cykl po stymulacjach będzie owocny :)

    3cb, 24 cykle starań o Młodą
    3i49uay3wi97o5xz.png
    nqtktv731lxj1cxm.png
  • cookiemonster Autorytet
    Postów: 1517 746

    Wysłany: 5 listopada 2016, 07:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antonna wrote:

    Cookie ale interesował mnie dzień cyklu, bo chciałam sobie policzyć w którym tygodniu i dniu ciąży jesteś ;) To teraz tylko czekać do poniedziałku na wynik kolejnej bety!
    Antonna 33dc, ale owulka była w 17dc, więc ja liczę tak jakby był 14 (średni dzień owulki przyjmowany w obliczeniach) + 16 dpo= 30dc. I wychodzi mi 4t+2. I tu pojawia się moje pytanie, wiem, wiem, głupiutkie. 4t+2 oznacza, że jestem w 5 tygodniu tak? W sensie 4 są ukończone? Czy w 4tym??

    3cb, 24 cykle starań o Młodą
    3i49uay3wi97o5xz.png
    nqtktv731lxj1cxm.png
  • cookiemonster Autorytet
    Postów: 1517 746

    Wysłany: 5 listopada 2016, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    polly8725 wrote:
    Kupilam nowe testy owu. I zrobilam jeden o 17 wynik o mega lepszy niz z tymi starymi. Choc na starym z godz. 11 tez kreska zaczela ciemniec.Szykuje mi sie chyba dlugi cykl,albo inna niespodzianka. Ech tyle czekania jeszcze. Powiem Wam,ze dawno <3 nie sprawialy nam tyle przyjemnosci co teraz. Nie mam zadnych boli i to juz jest super :)
    Zapomniałam Ci wczoraj na fb napisać coś pod zdjęciem - wybacz, miałam taki dzień, że emocje trzymały aż do wieczora.
    Jeżeli mogę Ci coś poradzić - nie stresuj się długością cyklu, to nie jest ważne, ważne, żeby owulka była i już. Na wątku CLO jest Roma, która ma synka z cyklu w którym owulka była w 50dc... także korzystajcie z tego, że nic Cię nie boli, a Ty sobie spokojne obserwuj kreseczkę :)

    polly8725 lubi tę wiadomość

    3cb, 24 cykle starań o Młodą
    3i49uay3wi97o5xz.png
    nqtktv731lxj1cxm.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 listopada 2016, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj cookie, każda, która w ciąży była zna te szalenstwa i wyliczenia :)
    Żeby Ci było lżej to ja mam kalendarz w excelu w którym zaznaczam @, przewidywana owulacje i ewentualne testowanie i kiedy wtedy badanie itd. Tak...zrobiłam tak w lipcu i ten zaplanowany cykl był tym na chwile szczesliwym ;), wiec teraz powtórzyłam, moze i sytuacja sie powtórzy? ;)

    cookiemonster lubi tę wiadomość

  • cookiemonster Autorytet
    Postów: 1517 746

    Wysłany: 5 listopada 2016, 08:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I tak w ogóle to przywołuję do zameldowania się:
    Karola co z Tobą? Pamiętam, że zawsze mamy cyklE zbliżone, jak tam?
    Rosolina wiem, że masz detox, ale my o Tobie pamiętamy :)
    Inaa chyba tak cieszy się nowym domkiem, że o nas zapomniała...wybaczamy, ale odezwij się w wolnej chwili
    Miki85 co u Ciebie?
    Lizzinka tęsknimy, odezwij się!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 listopada 2016, 08:05

    3cb, 24 cykle starań o Młodą
    3i49uay3wi97o5xz.png
    nqtktv731lxj1cxm.png
  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 5 listopada 2016, 08:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cookie ja sie nie dziwie,ze glowy nie masz do duperel :) tez bym nie miala. To co piszesz jest pocieszajace :) bede dalej testowac. W koncu 50 testow zakupilam. A z <3 mialam problem przez endometrioze. Nawet na usg dowcipnym zawsze skakalam pod ta sonda bo bolalo. I zwykle beadanie czy cytlogia maskara. A teraz pani doktor powiedziala,ze to dobry objaw. Wiec korzystamy ;)

    Sylwia kochana. Moze byc,ze wszysrko pojdzie swoim rytmem. Organizm sam wie co dla niego dobre. Oby to bylo teraz i bedziemy Wam kibicowac. Tobie i Cookie.

    Sylwia_80 lubi tę wiadomość

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 5 listopada 2016, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cookie, 4t2d to teoretycznie jesteś w 5 tygodniu ciąży. Niemniej każdy lekarz liczy liczy to inaczej. 4t2d to dla nich 4 tydzień ciąży. Ja jestem 34+5 ale gdybym dziś była na wizycie, to wpisze 34 tydzień, chociaż teoretycznie to już jest przecież 35:-) tak to wygląda ;)

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • Miki85 Ekspertka
    Postów: 166 55

    Wysłany: 5 listopada 2016, 12:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cooki :) nie dobieraj sobie do glowy progestetonu. Ja w dniu okresu pierwsza beta i progesteron 17, druga beta i progest. 14. Lekarz zalecil duphaston 3*1 i mam 13 tc i dzis ok 16 prenatalne ehhhh cykam sie....

    zi13csqvtabhkgk4.png
  • antonna Autorytet
    Postów: 3596 2016

    Wysłany: 5 listopada 2016, 12:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja melduje @ :/ Przyszla 2 dni za wczesnie wg moich obliczen. Dzis mam gosci i nie ma to jak bolacy brzuch podczas zapieprzania w kuchni. No dobra, juz biore sie w garsc ;)

    👧 2017 ❤ 👶 2021
    3jgxflw10w63fzkn.png
  • cookiemonster Autorytet
    Postów: 1517 746

    Wysłany: 5 listopada 2016, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miki85 wrote:
    Cooki :) nie dobieraj sobie do glowy progestetonu. Ja w dniu okresu pierwsza beta i progesteron 17, druga beta i progest. 14. Lekarz zalecil duphaston 3*1 i mam 13 tc i dzis ok 16 prenatalne ehhhh cykam sie....
    Ok, to mnie pocieszyłaś :) trzymam kciuki mocne za prenatalne - daj znać co po! Będzie dobrze:)

    3cb, 24 cykle starań o Młodą
    3i49uay3wi97o5xz.png
    nqtktv731lxj1cxm.png
  • Pełna Nadziei Autorytet
    Postów: 463 117

    Wysłany: 5 listopada 2016, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miki trzymam kciuki na pewno będzie super , daj znać jak po wizycie.

    Antonna współczuję bólu przy gościach niech następny cykl będzie dla ciebie szczęśliwym.

    Cooki za dużo myślisz ! :) zobacz że nie wszędzie jest książkowe a jednak ciążę są i dzieci z nim piękne i zdrowe :)

    Dziękuję wszystkim za miłe słowa, w listopadzie nie pozwolę córce wyjść bo to dużo za wcześnie jestem przerażona ale staram się jakoś myśleć pozytywnie tylko cholera tak mnie kuje w podbrzuszu i w pochwie :/ chociaż jeszcze te dwa tygodnie przetrzymać :/

    bl9cdf9hc1bxboyf.png
  • Miki85 Ekspertka
    Postów: 166 55

    Wysłany: 5 listopada 2016, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tyle strachu a okazalo sie ze wszystko dobrze.
    Trzymam kciuki za Was dziewczyny aby kazdej spelnilo sie co chce :)

    Ania-nowa, cookiemonster, Pełna Nadziei lubią tę wiadomość

    zi13csqvtabhkgk4.png
  • Ania-nowa Autorytet
    Postów: 1246 511

    Wysłany: 5 listopada 2016, 19:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miki super wiadomości:)

  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 6 listopada 2016, 08:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pelna nadziei trzymam kciuki zeby mala jeszcze chwile wysiedziala. Wspolczuje Ci bolu ale jak juz sie urodzi to wynagrodzi Ci wszystko.



    Miki fajnie,ze wszystko dobrze. Daj jakies szczegoly

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 6 listopada 2016, 08:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie dzis temperatura tak spadla,ze nigdy takiego spadku nie bylo.

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • cookiemonster Autorytet
    Postów: 1517 746

    Wysłany: 6 listopada 2016, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    polly8725 wrote:
    U mnie dzis temperatura tak spadla,ze nigdy takiego spadku nie bylo.
    To może oznaczać spadek na owulke:)

    polly8725 lubi tę wiadomość

    3cb, 24 cykle starań o Młodą
    3i49uay3wi97o5xz.png
    nqtktv731lxj1cxm.png
  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 6 listopada 2016, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cookiemonster wrote:
    To może oznaczać spadek na owulke:)
    Juz sie balam he. Choc testy takie blade cos. Jeszcze jutro i pojutrze zrobie i koniec.

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 6 listopada 2016, 16:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, jeżeli jutro podskoczy, to jajo się uwolniło;)

    polly8725 lubi tę wiadomość

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • Karola - mama Julci i ... ? Autorytet
    Postów: 1579 364

    Wysłany: 6 listopada 2016, 19:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hejka dawno nie pisałam tutaj ale wczoraj był cieżki dla mnie dzień 5 miało narodzić się moje szczęście :( a do tego na 5 przypadała @ której nie ma ;) co mnie cieszy cycki mam wielkie i twarde mam lekkie zawroty głowy i co dziwne zrobiłam dzis test i jak na trolla przytało jest cień jak był mokry już go było widac wysechł to tez wdac ale za cholere nie moge go uchwycic na fotce 9 zrobie kolejny jak małpy nadal nie bedzie

    01.01.2011 - Aniołek 6 tc :(
    18.05.2012 - Juleczka nasze największe szczęście :)
    19.04.2016- Aniołek 14 tc :(
    Kochamy Was ;)

    201205184874.png
‹‹ 314 315 316 317 318 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ