Forum Starając się - ogólne Typowe trolle :-)
Odpowiedz

Typowe trolle :-)

Oceń ten wątek:
  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Boooze kochana, tak mi przykro ze przytrafiło ci się ten zastój!! I jeszcze to skrobanie:-( jak nie urok to.... Trzymaj się biedaku:-( i wracaj szybko do zdrowia. Daj tylko znać czy z Basia wszystko ok?

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • Rosolina Autorytet
    Postów: 809 185

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pełna nadzei,,, szybko wracaj do domku! trzymam kciuki za to!
    antonna... :) czyli za tydzien bedziemy trzymac kciuki za transfer! oby zarodki ladnie sie wychodowały!
    kamika... ja bym sie nie zastanawiała tylko brała większe mieszkanie, moi znajomi mieszkają na ostatnim piętrze w 5 piętrowym bloku... i tam w lecie jest masakra!!!! kazde urodziny w okresie letnim u nich spedzamy jak w saunie.
    karola .... daj znaj jak poszło!

    p19uqqmzk4ecto70.png
  • Pełna Nadziei Autorytet
    Postów: 463 117

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z Basia ok , jest grzeczna i kochana moja mama się nią zajmuje teściowa pomaga jak musi dają sobie radę. Tak mi jej szkoda że mnie nie ma cały czas myślę że ona zapomni kim ja jestem :(

    Do tego te zatrzymanie odchodów pologowych dziękować Bogu że trafiłam szybko do szpitala. Ten polog to dla mnie męka ja już chcę do dziecka :(

    bl9cdf9hc1bxboyf.png
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rosolina no niestety to nie my sie bedziemy zastanawiać tylko właścicielka.... okazało się że kobieta czytać nie potrafi i nie zauważyła mojego pytania odnośnie tego czy jej obecność kota przeszkadza.... wkurwiłam sie... my oglądamy gadamy pada hasło kot a ona ze nic o kocie nie pisałam....to jej maila pokazałam i sie zdziwiła... bo ona jest uczulona a mieszkanie póki co wynajełaby nam na rok bo nie wie czy potem nie wróci z Wrocławia do Krakowa.... mamy terz czekać na odpowiedź do konca tygodnia ;( A kurde naprawde od prywatnych osób prawie zadnych pasujących nam ogłoszeń nie ma, agencje zdzierają hajs (juz tak wynajmowalismy) załamałam się ;( Zamiast mieszkan to chyba bedziemy te klimy przenosne oglądać bo nas kurde z kotem nikt nie bedzie chciał ...

    ckaidqk34aroni5a.png
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 21:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pełna Nadziei a to przykra historia :/ Wracaj do zdrowia, wiem że Ci musi być ciężko ale nie martw się córa na bank cię nie zapomni ;) Już z nią znów za chwilke bedziesz :* trzymaj sie :*

    ckaidqk34aroni5a.png
  • Rosolina Autorytet
    Postów: 809 185

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj na rok? No a co potem jak Was wygodni? To takie ryzykowne. Myślicie nad kupnem swojego mieszkania?

    p19uqqmzk4ecto70.png
  • Karola555 Autorytet
    Postów: 1236 762

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny po wizycie wszystko w jak najlepszym porządku :) Jestem teraz bardzo bardzo szczęśliwa. Dzidziuś machał nóżkami i rączkami, cudo :) Urósł, ma 2,53 cm co odpowiada 9t2d i jest git :) Serduszko bije. Umówiłam się na te prenatalne 8 lutego na 11.40. to będzie 12t2d. Cieszę się że poszłam teraz jestem spokojna a moje maleństwo.

    Kamika przykro mi z powodu tego mieszkania, ale może jeszcze nic straconego.

    Pełna Nadziei to Ci się narobiło kochana, wracaj szybciutko do zdrowia, i do córeczki. Ona jest w dobrych rękach i od razu Cię pozna :)

    Antona to już niedługo, oj będziemy zaciskać :)

    cookiemonster lubi tę wiadomość

    Dzieciaczki z serduszka: Córcia Amelka 05.2008, Synek Gabryś 10.2010
    23/02 będzie synek :)
    f2w3rjjgya3j0iis.png
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 18 stycznia 2017, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rosolina od zawsze wynajmujemy na rok i albo przedłuzamy albo sie przeprowadzamy. Ja przez 6 lat mialam juz 5 mieszkań :P to żaden problem, tylko tyle że trzeba poszukać dobrze no i przewieźć rzeczy (mebli swoich nie mamy bo zawsze w pełni umeblowane wynajmujemy). Swojego mieszkania nie kupimy raczej dopóki ja nie pójdę do pracy (więc jeszcze tak z 1,5 roku przynajmniej) bo w krakowie raczej nie bede pracowała w zawodzie wiec jest duza szansa ze bedziemy zmieniać miasto na Wrocław lub inne..... poza tym i tak nie chcemy tu mieszkać do konca zycia w tym mieście wiec kupno mieszkania tutaj odpada na całej linii :P

    Karola cieszę się że po wizycie wszystko super <3 świetne wieści

    Karola555 lubi tę wiadomość

    ckaidqk34aroni5a.png
  • Rosolina Autorytet
    Postów: 809 185

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 10:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bardzo dużo przeprowadzek! Ale czemu nie znajdziesz pracy tutaj? Twój maz jest programista z tego co pamietam, a w krk jest najwiecej takich firm.

    Wiecie co... zrobiłam sobie właśnie koktajl banan-mango z migdałami i płatkami kukurydzianymi fitnes.... miodzio!!! Polecam.
    W następny czwartek mam wizytę u diabetologa, boje sie, ze jak mi zmierza ciśnienie, to mnie zostawia na oddziale. Wczoraj u endo mi skoczyło znowu, stres :( a tam jeszcze większy bedzie :(

    p19uqqmzk4ecto70.png
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w moim zawodzie tutaj pracy praktycznie nie ma....wiem bo szukałam. Najszybciej znajdę na dolnym i górnym śląsku. Mąż znajdzie pracę wszędzie więc to jest plus, no ale ja programistką nie jestem więc dla mnie już tak prosto nie ma. Jemu jest najlepiej tu w Krakowie z kasą niby, no ale ja tutaj to co najwyżej w restauracji lub sklepie mogłabym pracować... bo przemysłu za wielkiego tutaj nie masz, szczególnie motoryzacyjnego....Ja się żadnej pracy nie boję, bo pracowałam w róznych miejscach przez całe studia, no ale własnie skonczyłam trudne studia techniczne więc jednak chciałabym kiedyś chociaż spróbować takiej pracy... kupimy mieszkanie w krakowie to sie z tym miastem pełnym smogu zwiążemy na całe życie a tego nie chcemy....

    Rosolina ale wizyta u endo aż tak cie stresuje, że ciśnienie ci skoczyło ? rozumiem u ginekologa, to troche inaczej.... Może CIe nie zostawią ;) Nie martw się na zapas :) Ja własnie będę jadła moje kochane lody miętowe z czekoladą ;)

    Antonna już po punkcji ? Jak poszło ?

    ckaidqk34aroni5a.png
  • cookiemonster Autorytet
    Postów: 1517 746

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Antonna, trzymam kciuki!!!

    3cb, 24 cykle starań o Młodą
    3i49uay3wi97o5xz.png
    nqtktv731lxj1cxm.png
  • Karola555 Autorytet
    Postów: 1236 762

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie Antonna czekamy na wieści !!!

    Rosolina może jakaś herbatka ziołowa wcześniej, musisz być dobrej myśli, będzie wszystko dobrze.

    Dzieciaczki z serduszka: Córcia Amelka 05.2008, Synek Gabryś 10.2010
    23/02 będzie synek :)
    f2w3rjjgya3j0iis.png
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O Karola dobrze kombinuje ;) napij się melisy :) Mi na początku ciąży jak sie tak bałam gdy mnie np brzuch bolał to piłam melise i pomagało bardzo :)

    ckaidqk34aroni5a.png
  • Rosolina Autorytet
    Postów: 809 185

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlanie spieszyłam sie bardzo do niej, bo byłam sponzniona, a okazało sie, ze ona tez przyszła 5 min pózniej. Moze przez to, ze nie zdążyła, ochłonąć, potem mierzyła jeszcze raz, było juz 135 na 70 cos. A melisa żeby pomogła to trzeba chyba co najmniej 3 wypić. Wiec pewnie wstanę juz o 4:00 żeby zdążyć :D

    Ok, rozumiem Kamika, najgorszy to ten smog. :(

    p19uqqmzk4ecto70.png
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 13:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rosolina no to walnij sobie 3 hehe :P no chyba że tyle aż nie mozna ? Ja nie wiem na mnie już 1 działa uspokajająco ;)

    A weź o tym smogu mi nie mów... mnie to serio mocno przeraża. Teraz albo nie wychodze a jak już muszę to biorę maskę bo już mnie nawet stan powietrza określony jako "dobry" jakoś nie przekonuje.

    No ale nic... jakoś sobie z tą sytuacją mieszkaniową musimy poradzić a ja musze zluzować bo się psychicznie wykończę i tylko dziecię moje denerwuje

    ckaidqk34aroni5a.png
  • antonna Autorytet
    Postów: 3378 1878

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pobrali 15 komorek :) jutro po 13 dowiem sie ile sie zaplodnilo. Z takiej szybkiej, manualnej analizy nasienia wyszlo, ze oddana probka byla bardzo dobra!! Oby bylo oki. Mimo wysokiego progesteronu lekarce podoba sie bardzo moja blona, wiec bedzie chciała we wtorek zrobic transfer, o ile bedzie duzo zarodkow. Wiec mam brac wszystkie leki do transferu.

    cookiemonster, Ania-nowa, Rosolina, antylopaa, Karola555 lubią tę wiadomość

    thgf3e3kppdyb8js.png

    age.png
  • cookiemonster Autorytet
    Postów: 1517 746

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 15:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antonna wrote:
    Pobrali 15 komorek :) jutro po 13 dowiem sie ile sie zaplodnilo. Z takiej szybkiej, manualnej analizy nasienia wyszlo, ze oddana probka byla bardzo dobra!! Oby bylo oki. Mimo wysokiego progesteronu lekarce podoba sie bardzo moja blona, wiec bedzie chciała we wtorek zrobic transfer, o ile bedzie duzo zarodkow. Wiec mam brac wszystkie leki do transferu.
    Jejeje Antonna idzie na bliźniaki ;-)
    A zadam takie infantylne pytanie, jak zapłodni się powiedzmy 10 i podają Ci powiedzmy 5 i pyknie (a że pyknie to my wiemy;-) to czy tą resztę mogą zamrozić i przetrzymać do np przyszłego roku jakbyście chcieli drugie?

    3cb, 24 cykle starań o Młodą
    3i49uay3wi97o5xz.png
    nqtktv731lxj1cxm.png
  • antonna Autorytet
    Postów: 3378 1878

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jesli wyhoduja X zarodkow, a podaja 1, to reszta idzie do mrozenia i mozesz po nie wrocic za rok, dwa czy pięć lat ;) zarodki chyba nie maja terminu waznosci hehe

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 stycznia 2017, 16:23

    thgf3e3kppdyb8js.png

    age.png
  • antonna Autorytet
    Postów: 3378 1878

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 16:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dostalam wlasnie info, ze 12 komorek z tych 15 ma prawidlowa budowe :)

    cookiemonster, Ania-nowa, antylopaa lubią tę wiadomość

    thgf3e3kppdyb8js.png

    age.png
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 19 stycznia 2017, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ej to super wieści :D kurcze będzie ciążunia kolejna coś czuję <3

    u mnie znów bakterie w moczu... mimo mycia sie, wycierania jednorazowym recznikiem itp itd... tym razem zamiast licznych wyszły bardzo liczne :( Jak mi w poniedziałek lekarz nie skieruje posiewu to chyba się wkurzę, zrobię sama a jego zmienie na kogoś innego :/

    antonna lubi tę wiadomość

    ckaidqk34aroni5a.png
‹‹ 376 377 378 379 380 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego