Forum Starając się - ogólne Typowe trolle :-)
Odpowiedz

Typowe trolle :-)

Oceń ten wątek:
  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moje objawy,hmm wczoraj padalam z nog,lezalam caly dzien bo nie mialam sily na nic,mam napiety brzuch,lekko pobolewa. Nie chce mi sie jesc. I nie mam ochoty na seks :/
    Staramy sie 3 lata,ale tak na serio serio to 15 cykli

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ooo no proszę, ja podobnie... kawałek czasu. A w poprzednich cyklach miałaś podobnie?


    Kurde dziołszki... tak mnie to rozwaliło, że musze zamówić tki smoczek hahaha

    smieszne-smoczki-dla-dzieci.jpg

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mnie też odrzuciało od seksu na poczatku i cos mi już nie pasowało bo jak mówił moj mąż ja bym mogła co dziennie kilka razy hehe do tego mam ciagle pełno sliny w buzi i ciagle czuje jakbym dostała okres tak mam tam mokro i uczucie że cos leci sprawdzam a tam nic nie ma :) tez jestem osłabiona cycki mnie bolą i co jakis czas boli mnie chwilke brzuch jak [email protected] ale to 3-4 min i koniec mam nadzieje że tak zostanie

  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    poly ... jakoś dużo masz plamień ...


    kurde no ja mam dalej chyba jelitówke ... znowu musiałam wziąć dwie nospy max bo wylądowałabym w szpitalu z powodu tych skurczów jelit i wzdęć, a czesto mi sie lubi robić niedrożność jelit

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    4 ostatnie cykle to mialam antykincepcje,zeby pochamowac troche endometrioze. Ale wczesniej to sobie wmawialam troche. Teraz nawet nie mam wykupionego pakietu premium. Wiec mi nie gledzi o objawach i procentach ciazy :)
    Kawal czasu. Moze jakbym wczwsniej sie zainteresowala cos by wyszlo( dziecko) wczesniej
    A smoczek zarabisty :)

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola zycze Ci kropka :)
    Inaa mam trobiel endometrialna na jajniku,wiec plamie niestety :/ duzo "smieci" i wodnisty sluz mi leci tez
    Aj miedobrze z Toba. A moze smecte sprobuj

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 grudnia 2015, 21:53

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 21:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o kurcze ...jednak człowiek wie ze nic nie wie.

    No ja się tak na prawde nie badałam itp. Byłam rok temu u ginka, ale powiedział ze jak za rok nic nie wyjdzie to dopiero sie mam zgłosic na jakies badania. Stwierdził ze fizjologicznie wszystko ok. Nie mam ochoty sie jakos wybrac ponownie, a byc moz tez kiedys pozałuje straconego czasu.


    no własnie do toalety nie chodze .. tylko wierci mi w brzuchu , ale widzisz o smekcie tez zapomniałam , a smak jej uwielbiam hihi

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 grudnia 2015, 21:57

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kobieto,a hormony typu tsh fsh lh czy inne robilas?

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja tez uwielbiam smecte heh

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • Pełna Nadziei Autorytet
    Postów: 463 117

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No moje kochane jutro mam 11dpo wiec testuje kupilam dzis dwa testy jak szalec to szalec chodz @ za rogiem czuje ja to co ja poradze ze testowanie to moje hobby :D Jeszcze was nie nadrobilam poczytam pozniej bo dopiero wróciłam z plotek :)

    inaa, polly8725, kamika23 lubią tę wiadomość

    bl9cdf9hc1bxboyf.png
  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    robiłam ostatnio podstawowa morfologie i na własna reke zażyczyłam sobie tez o tsh, w normie wszystko. Mąż miał problemy z tarczycą- był na jodzie promieniotwórczym i od miesiąca też ma w normie badania. Pytałam w zeszłym roku tego ginka czy jak facet ma problemy tarczycowe czy to nie osłabia plemników, ale powiedział, że nic sie z nimi nie dzieje. Ostatnio myślałam żeby zrobić mu seminogram ale to może w styczniu. Dam mu spokój na swieta hehe

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hahaha Pełna Nadziei ... to takie magiczne.. powiem Ci, że... też uwielbiam testowac


    Poly dużą masz tą torbiel?
    Akurat czytam sobie o niej w necie

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 grudnia 2015, 22:06

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zawsze jet jakas nadzieja :) sasiadka mi odpisała że widzi kreski 2 więc może sie udało :)

    inaa, polly8725 lubią tę wiadomość

  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to po cichu moje gratulacje !!! ahhh uwielbiam cienie cieni, które później ładnie ciemnieją <3 oby Twoja kreska też szybciutko nabrała na intensywności !

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jeszcze nie dziekuję ;) poczekamy ale córka by miała prezent maleńkie buciki bym kupiła i jej dała dla braciszka juz widze jej radość i płacz ze szcześcia :) marzenia no i sie poryczałam hehe

  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pelna nadzie powodzeni w testowaniu,ja tez uwielbiam heh
    Inaa terax mam mala 21 mm okolo. W zeszlym roku mi wycinali to miala 80× 50 mm. Terax poqiedzieli,ze za mala jest i mam na in vitro sie zapisac poki jest

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola jakby co to daj garsc wiruskow :) kciukam mocno

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • Ania001 Przyjaciółka
    Postów: 95 100

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola tak z ciekawosci , ile lat ma Twoja coreczka ?

  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    80x50 :o ! O matko !

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • Pełna Nadziei Autorytet
    Postów: 463 117

    Wysłany: 11 grudnia 2015, 22:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karola ale ja bym chciala zobaczyć twój cien :) lubie tak sie wpatrywać znaleść i miec rację ze to jednak jest + :) czy was przed @ tez bola was jajniki bo mi wlasnie dokuczaja i to bardzo, zle sie czuje chorobo mierze tempke a tu 37.3 hm tego mi brakuje zeby mnie rozebrało... czy ktos jutro testuje? było by miło :)

    bl9cdf9hc1bxboyf.png
‹‹ 4 5 6 7 8 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego