Forum Starając się - ogólne UDAŁO SIĘ! Zafasolkowana, ciężarna! Gratulujemy!
Odpowiedz

UDAŁO SIĘ! Zafasolkowana, ciężarna! Gratulujemy!

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2013, 22:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasieńka:) wrote:
    Trzymam kciuki i zarazam <3
    witam wy zarażajcie a ja łapie wiruski i mam nadzieje ze ten 1 grudzień będzie początkiem zielonej lawiny bąbelków magda1986 widze że w tym samym roku się narodziłaś co ja pozdrawiam wszystkie zielone kropeczki

  • Majka86 Ekspertka
    Postów: 197 186

    Wysłany: 27 listopada 2013, 07:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewelina27 wrote:
    witam wy zarażajcie a ja łapie wiruski i mam nadzieje ze ten 1 grudzień będzie początkiem zielonej lawiny bąbelków magda1986 widze że w tym samym roku się narodziłaś co ja pozdrawiam wszystkie zielone kropeczki

    ja też łapie wszystkie wiruski!!! :)

    Beta 2.01 - 4120 (19dpo)
    Beta 4.01 - 8317 (21dpo)
  • Niebieska Autorytet
    Postów: 748 1351

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przed chwilą... II kreseczki na teście :)

    Paula55, Konwalia, Matylda36, Sowa, Karolcia23369, Kajoni, Koza, Fedra, basiulkaa_89, Jus1985 lubią tę wiadomość

    ckaiflw1up047qr9.png
  • Izaczek Ekspertka
    Postów: 153 67

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 21:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niebieska wrote:
    Przed chwilą... II kreseczki na teście :)
    Gratulacje !!! :)

    Niebieska lubi tę wiadomość

    Izaczek
  • Sowa Koleżanka
    Postów: 60 35

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 07:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje Niebieska !

    ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
  • nezumi Autorytet
    Postów: 1815 1858

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 07:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wczoraj zaczął się w Kościele ROK RODZINY i wczoraj zobaczyliśmy na teście II kreski. Musi być dobrze :)
    Dziewczyny kiedy jak nie teraz?

    olka25, Karolcia23369, Kajoni, Koza, Fedra, Jus1985 lubią tę wiadomość

    c74bebc6c3.png
    Alicja jest już z nami! <3
    10.08.2014
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4727 3539

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 07:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje dziewczynki, już Wam zazdroszczę, ale tak pozytywnie:)

    Niebieska, Jus1985 lubią tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 08:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej to moge z ulgą napisać ze mi również sie udało:)

    Niebieska, nezumi, Kajoni, Koza, Fedra, basiulkaa_89 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 08:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niebieska wrote:
    Przed chwilą... II kreseczki na teście :)


    o widze ze mamy podobnie:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 grudnia 2013, 08:34

  • Niebieska Autorytet
    Postów: 748 1351

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 09:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluję Nezumi i Karolcia :D U mnie dziadkowie dowiedzą się w święta :D

    Karolcia23369, nezumi lubią tę wiadomość

    ckaiflw1up047qr9.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nezumi Ty tez jejku gratulacje;D Tez yłam w kosciel i ksiadz mowił wlasnie o tym :D a dziś II kreski ale prezent:D


    Niebieska kiedy sie wybierasz do ginekologa?

  • Niebieska Autorytet
    Postów: 748 1351

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 10:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ovu mi napisał, że 15 grudnia. Także myślę, że w tych okolicach :) A Ty Karolcia ?

    ckaiflw1up047qr9.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Niebieska wrote:
    Ovu mi napisał, że 15 grudnia. Także myślę, że w tych okolicach :) A Ty Karolcia ?


    mi że 16 grudnia:D więc pewnie tak pojde a pow mi ja biore tylko kwas foliowya Ty już zarzywasz witaminy ? kupic sobie sama czy jak pójde do ginekologa

  • Niebieska Autorytet
    Postów: 748 1351

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nawet tego kwasu nie zażywałam, dopiero dziś idę kupić... Nie wiedziałam, że to takie ważne.. :/ Nie biorę żadnych witamin. Ale może warto kupić to Centrum, z wszystkimi pierwiastkami. Zapytam panią w aptece :)

    ckaiflw1up047qr9.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niebieska wrote:
    Ja nawet tego kwasu nie zażywałam, dopiero dziś idę kupić... Nie wiedziałam, że to takie ważne.. :/ Nie biorę żadnych witamin. Ale może warto kupić to Centrum, z wszystkimi pierwiastkami. Zapytam panią w aptece :)


    ja biore juz kwas od czerwca:D a co do witamin to popołudniu moze kupie ale wtedy sie spytaj czy musisz kwas foliow rac jak kupisz wtaminybo ponoc w nich już jest kwas zapytaj sie pani w aptece bo za duzo to tez nie zdrowo:)

  • Niebieska Autorytet
    Postów: 748 1351

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aha, dzięki za informacje. Ja całkiem zielona w tych sprawach jestem :)

    ckaiflw1up047qr9.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niebieska wrote:
    Aha, dzięki za informacje. Ja całkiem zielona w tych sprawach jestem :)



    spoko:) tyle co wiem to pisze:) do mnie jeszcze nie dotarło:D

  • Niebieska Autorytet
    Postów: 748 1351

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja wczoraj byłam w takim szoku, ręce mi się trzęsły. Nawet nie umiałam określić swoich uczuć. Dzisiaj już się powoli przyzwyczajam :) Zjadałam normalnie śniadanie (chociaż nie jadam ) i nie wypiłam kawy (bez której nie umiem żyć ):P

    ckaiflw1up047qr9.png
  • nezumi Autorytet
    Postów: 1815 1858

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolcia23369 wrote:
    spoko:) tyle co wiem to pisze:) do mnie jeszcze nie dotarło:D
    to już wiem czemu taka nerwowa byłaś :*
    jednak wróciłas do nas? ciesze się :* to co chyba termin porodu mamy podobny :D

    Karolcia23369 lubi tę wiadomość

    c74bebc6c3.png
    Alicja jest już z nami! <3
    10.08.2014
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 10:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja akurat kawy nie pije:D a snaidanie zawsze jem ;) ja od 4 nie spie bo juz sie przebudziłam ay zrobic test:D hee a jak zrobiłam to juz nie dałam rady isć spać;) ze szczęścia chociaz męzowi dobrze sie spalo:D

    Niebieska lubi tę wiadomość

‹‹ 21 22 23 24 25 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego