Forum Starając się - ogólne W oczekiwaniu na II kreski = plotki staraczek
Odpowiedz

W oczekiwaniu na II kreski = plotki staraczek

Oceń ten wątek:
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1259

    Wysłany: 18 listopada 2014, 06:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    uuuu...no to współczuje:(
    u mnie w sumie nic sie nie dzieje...praca szkoła..non stop jak nie nauka to robię coś innego..tu angielski tu siatkówką...także mam malo czasu..tu prawie wogole nie zaglądam z bfaku czasu:(..malż był u lekarza powiedział ze wyniki ma dobre..polepszyły sie...wiec teoretycznie ja jestem felerna:(...od 2 miesięcy zwijam sie z bolu podczas owulki..a efektów nie ma...wyrzuciłam w kat termometr..moze za miesiąc wrócę jak będzie miała czas...albo jak już nie będę pracowała..zobaczymy..
    :)

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4678 3522

    Wysłany: 18 listopada 2014, 08:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zizia nie łam się.. Wklejam linka, bo właśnie wyczytałam że w listopadzie są darmowe badania dla kobiet w Gyncentrum i gdzieś tam jeszcze. Po prawdzie dla kobiet ze śląska, ale może nie jest to konieczność, przedzwoń sobie: http://dzieci.pl/kat,1033549,title,Wielkie-badania-plodnosci-na-Slasku,wid,17029546,wiadomosc.html?smgputicaid=613d30

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png OSm4p1.png
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1259

    Wysłany: 18 listopada 2014, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie łamie sie..po prostu taka szara rzeczywistosc jest...dzwonilam ale wylaczone komorki maja i telefony...dzieki wogole ze o mnie pomyslalas:)

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4678 3522

    Wysłany: 19 listopada 2014, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie ma za co :) Może akurat oddechu ci troszkę trzeba, idą Andrzejki, potem święta i Sylwester, idźcie się gdzieś zabawić, odstresować, wypić co nieco. Może akurat pomoże, a na pewno nie zaszkodzi się rozluźnić, choćby dla samej siebie :)

    Ja dziś byłam na połówkowym. Dzidzior waży już ponad 300 gram:) Ssał kciuka i ziewał, w ogóle był średnio zadowolony tak jak i zresztą ja, bo to cholernie boli takie uciskanie brzucha. Ale ponoć wszystko w porządku, tyle że na razie ułożony pośladkowo.

    zizia_a lubi tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png OSm4p1.png
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1259

    Wysłany: 19 listopada 2014, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to super:) to rosnijcie sobie dalej:) ale to juz zlecialo..kurcze:)

    olka30 lubi tę wiadomość

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4678 3522

    Wysłany: 20 listopada 2014, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No zleciało, już po połowie.. Włącza mi się panika powoli..

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png OSm4p1.png
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1259

    Wysłany: 20 listopada 2014, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to wylącz ją:) bo bedzie dobrze:)

    a ja znowu chora wrrr...zrobilam sobie wymaz z mgardła dzisiaj..bo w ciagu miesiaca drugi raz boli mnie gardło...masakra strasznie mi sie obnizyla odpornośc...

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4678 3522

    Wysłany: 20 listopada 2014, 10:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jesień Zizia, ja już śpiczę min. 3 tydzień, a od wczoraj złapała mnie jakaś taka słabość, że sama nie wiem co się dzieje. Uwielbiam taką pogodę :/

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png OSm4p1.png
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1259

    Wysłany: 20 listopada 2014, 11:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mam nadzieje ze nie bedzie sniegu..a jesli bedzie to ze bedzie go malo..nie lubie sniegu jak musze jezdzic samochodem...wrrr

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4678 3522

    Wysłany: 20 listopada 2014, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tam z tym problemów nie mam, nawet lubię delikatne poślizgi :) Ale nie w ciąży.. A poza tym mam wielkie auto i jakoś nawet sobie wyobrazić nie mogę jak je niby będę z brzuchem odśnieżać.. Na foczkę??

    zizia_a lubi tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png OSm4p1.png
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1259

    Wysłany: 20 listopada 2014, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hehe własnie sobie to wyobrazilam heheh... zatrudnij meza zeby odsniezał przed praca :P
    ja z poslizgami mam nie mile skojarzenia..wiec nie lubie sniegu;/

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4678 3522

    Wysłany: 20 listopada 2014, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przed pracą nie mam problemu, bo sobie prakuję w garażu :) Za to po pracy pewnie kilka zakładów wokoło miało by niezły ubaw patrząc jak odśnieżam :)

    Dziś byłam u mechanika po auto i on mi żebym otworzyła maskę, bo nie chciało kręcić. A ja mu na to, że nie ma opcji, bo ja się tak nie schylę :) Ale miał radochę :)

    zizia_a lubi tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png OSm4p1.png
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1259

    Wysłany: 21 listopada 2014, 08:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hehe:) no bedzie Ci coraz trudniej...dlatego skombinuj sobie szofera :D

    olka30 lubi tę wiadomość

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4678 3522

    Wysłany: 21 listopada 2014, 08:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie nie ma szofera, który by się udawał w tym kierunku :) Wszystko jeździ w odwrotnym, więc lipa :) A tam.. Do świąt jakoś przebieduję, a potem parę dni i myślę iść już na L4 :)

    zizia_a lubi tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png OSm4p1.png
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1259

    Wysłany: 21 listopada 2014, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to teraz juz szybko zleci:)

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4678 3522

    Wysłany: 21 listopada 2014, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie strasz, im szybciej leci tym bardziej mnie to przeraża. Nie mam kiedy się psychicznie przygotować na zmiany :)

    zizia_a lubi tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png OSm4p1.png
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1259

    Wysłany: 21 listopada 2014, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    podswiadomie cały czas się przygotowywujesz do tego:)

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4678 3522

    Wysłany: 21 listopada 2014, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podświadomie to się niedługo wykończę od tych zmagań psychicznych i wewnętrznych strachów :)

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png OSm4p1.png
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1259

    Wysłany: 22 listopada 2014, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj tam oj tam..nakręcaj się pozytywnie:) ja dziś w szkole siedzę:(

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • Fatim Autorytet
    Postów: 3955 4484

    Wysłany: 22 listopada 2014, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry dziewczyny :) jakie plany na weekend ?

    3jvzjw4zg23rfekr.png
    p19u43r8tmqu4p6v.png
‹‹ 472 473 474 475 476 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego