Forum Starając się - ogólne W oczekiwaniu na II kreski = plotki staraczek
Odpowiedz

W oczekiwaniu na II kreski = plotki staraczek

Oceń ten wątek:
  • Little Frog Autorytet
    Postów: 3656 5253

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 11:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też muszę chyba w taki strój zainwestować. Ale zdecydowałabym się chyba na aniołka :D Chociaż na panieński dostałam dwa pejcze... :D

    iza30, rybka lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 11:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iza30 wrote:
    To bedzie goraca :P
    no zobaczymy bo ostatnio mowil zebysmy cos kupili ale ja juz kupilam a on o nim jeszcze nie wie akurat tak bedzie ze na rocznice jedziemy do belfastu na weekend a to bedzie kolo owulki :) chociaz mam malutka nadzieje ze kolejnej nie bedzie

    iza30, rybka lubią tę wiadomość

  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra uciekam polezec troszke bede pozniej. Milego popoludnia <3

    rybka lubi tę wiadomość

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iza30 wrote:
    Dobra uciekam polezec troszke bede pozniej. Milego popoludnia <3
    Milego popoludnia <3

    iza30 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciśnienie na facetów też źle działa, męża też trzeba czasami zaskoczyć pozytywnie, a chwileczka zapomnienia i odrobina szaleństwa nie zaszkodzi :)
    To taki przykład z życia wzięty, a jak widać efekty są... dlatego dziewczyny, flirtujcie z mężami, zaskakujcie ich jak się da bo oni kochani są, cierpliwie znoszą nasze wyliczenia, burze hormonów i niepowodzenia...
    Obie strony potrzebują luzu i jak widać to się opłaca :):):)

    Little Frog, Ewelina23, Saramago, Paulia87, Kasiula09, iza30, rybka lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czesc dziewczyny powrocilam z nowymi nadziejami hehe ;p
    niestety ja dostałam @ 7ego dziwny mam w tym miesiacy miesiaczke dwa dni mocno mi leciało wczoraj średnio a dziś plamienie się pojawilo ... a zazwyczaj w 4dc jeszcze krew leci ..

    Nusia1989, Paulia87, iza30, rybka lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malinka20 wrote:
    czesc dziewczyny powrocilam z nowymi nadziejami hehe ;p
    niestety ja dostałam @ 7ego dziwny mam w tym miesiacy miesiaczke dwa dni mocno mi leciało wczoraj średnio a dziś plamienie się pojawilo ... a zazwyczaj w 4dc jeszcze krew leci ..
    oooo no Czesc <3
    Przykro mi kochana ale moze w tym sie uda nieraz ucieczki nie pomagaja :)

  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej Laseczki:)jak mija Wam dzien?ja zrobilam dzis test heh no i negatywny,ale astanawiam sie czy nie za wczesnie bo niby wg Ovufriend owulacje milam 30 listopada a dzis 10grudnia..co myslicie?

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    oooo no Czesc <3
    Przykro mi kochana ale moze w tym sie uda nieraz ucieczki nie pomagaja :)
    hehe chciałam trochę odpocząć i przemyslec pare spraw .. a wiec wszystko w swoim czasie stwierdziliśmy z mezem ze przyjdzie czas na nas aby mieć dziecko no ale oczywiście będziemy się starac .. niestety ja chyba nie miałam owulki nic mnie odziwo nie bolało ani nie kulo za tydz mam wizyte u mojego gina na kontrole i może cytologie wkoncu zrobi jak nie będzie zadnego zapalenia

    iza30 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mika1987 wrote:
    hej Laseczki:)jak mija Wam dzien?ja zrobilam dzis test heh no i negatywny,ale astanawiam sie czy nie za wczesnie bo niby wg Ovufriend owulacje milam 30 listopada a dzis 10grudnia..co myslicie?
    hej mika a nawet dobrze .. ja robiłam dzień przed @ i był negatyw hehe ale owu w tamtym miesiącu dobrze mi wyznaczylo @ bo dostałam 7ego

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malinka20 wrote:
    hehe chciałam trochę odpocząć i przemyslec pare spraw .. a wiec wszystko w swoim czasie stwierdziliśmy z mezem ze przyjdzie czas na nas aby mieć dziecko no ale oczywiście będziemy się starac .. niestety ja chyba nie miałam owulki nic mnie odziwo nie bolało ani nie kulo za tydz mam wizyte u mojego gina na kontrole i może cytologie wkoncu zrobi jak nie będzie zadnego zapalenia
    no i dobre podejscie kochana :)
    Trzymam kciuki za wizyte u gina :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mika1987 wrote:
    hej Laseczki:)jak mija Wam dzien?ja zrobilam dzis test heh no i negatywny,ale astanawiam sie czy nie za wczesnie bo niby wg Ovufriend owulacje milam 30 listopada a dzis 10grudnia..co myslicie?
    to 10dpo wiec moze byc za wczesnie !!!

  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale wiecie co czy mozliwe jest by przed @ tempka rosla bo mam od dwoch dni 37,2...

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    no i dobre podejscie kochana :)
    Trzymam kciuki za wizyte u gina :)
    dziekuje hehe jeden jest plus tego ze możemy z mezem bez zadnej antykoncepcji się kochac i i tak nic z tego nie wychodzi ;p

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewelina a co ty taki cykl masz wydluzony ?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no moze dzien przed @ spasc :/ mi spada 1 dzien @ mam 36,8 i dopiero kolejne coraz nizsza
    A nieraz @ brak test negatywny a tydzien po @ wychhodza 2 kreseczki :)

    rybka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malinka20 wrote:
    ewelina a co ty taki cykl masz wydluzony ?
    niewiem kochana bylam u gina poczytaj w notatkach :) jak by w tym sie nie udalo to w kolejnym biore clo

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 grudnia 2013, 12:33

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    niewiem kochana bylam u gina poczytaj w notatkach :) jak by w tym sie nie udalo to w kolejnym biore clo
    okej ale czytałam wlasnie jak pisalas sledzilam was codziennie hehe

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malinka20 wrote:
    okej ale czytałam wlasnie jak pisalas sledzilam was codziennie hehe
    aaaa ty :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2013, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewcia2337196 wrote:
    hejka kochane, a ja byłam wczoraj na SOR i z dzieckiem jest wszystko ok ale nie mogę się denerwować i muszę dużo odpoczywać, zero dźwigania
    czesc kochana czytałam co na jednym forum pisala do ciebie typka az mi ciśnienie skoczylo jak to czytałam, nie przejmuj się my młode wiec nie biora nas poważnie ze chcemy małego maleństwa a to ze inne głupie nastolatki zabijają swoje dzieci albo usuwają ciaze to dlaczego my musimy za takie bledy placic i wysluchiwac.. wogole to gratuluje ;* ja niestety @ ;/ dostalam

    iza30, rybka lubią tę wiadomość

‹‹ 69 70 71 72 73 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego