X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Walentynkowe maleństwa! - lutowe testowanie
Odpowiedz

Walentynkowe maleństwa! - lutowe testowanie

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lutego 2019, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Judit wrote:
    Hej Dziewczyny, czy u Was dzisiaj też tak pięknie i wiosennie na dworze?
    Ja też zaczełam pić inofem ale raz dziennie. Podobno ma wspomóc unormowanie hormonów. Zobaczymy.Wy piszecie że u Was namieszał?
    Wiecie co szkoda że nie można się podłączyć pod komputer jak samochód.I byłoby wszystko jasne :D gdzie są jakie "błędy" kiedy owulacja. Wiadomo by było co I jak czego brakuje jaki poziom hormonów :D
    O właśnie to by się przydało. :D Od razu albo jakiś reset hormonów albo jakieś leczenie wdrożyć a nie szukanie przyczyn po omacku niekiedy. ;) U mnie dzisiaj brzydka pogoda, pochmurno, ale nie jest na szczęście bardzo zimno. :)

    ladgim lubi tę wiadomość

  • Judit Autorytet
    Postów: 1231 1226

    Wysłany: 17 lutego 2019, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 października 2020, 13:50

    Ladinola, Nikodemka, axox lubią tę wiadomość

    ultra długi protokół:
    8dojrzałych komórek
    7 się zapłodniło
    ❄4AA na pokładzie-jest z nami na świecie 👣
    została ❄ 4AA

    endometrioza 2/3st,hashimoto, kir aa, ANA 1,2
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lutego 2019, 13:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Judit wrote:
    Dokładnie Ladinola.I od razu usg w domu codziennie żeby trafić na owulacje a najlepiej żeby jeszcze powiadomienie przyszło,że własnie się zaczela wiec trzeba męża z pracy ściągać :D a dzień pp sms czy sie udalo czy nie :D haha pamiętam jak w podstawówce pisaliśmy opowiadanie jak wyobrażamy sobie świat za 20 lat.Teraz bym napisała coś w tym stylu :D
    O to to! :P

    ladgim lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lutego 2019, 17:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja sobie dzisiaj mocno zapracowałam na przeziębienie... Pół dnia myłam alufelgi bo niby troszkę słońca wyszło no a jak już jedną umyłam to zaszło i już musiałam dokończyć. Jestem wypompowana normalnie, to sobie robotę wynalazłam zamiast odpoczywać.

    ladgim lubi tę wiadomość

  • Wik89 Autorytet
    Postów: 3398 5015

    Wysłany: 17 lutego 2019, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ladinola ladnie u Ciebie wykres wyglada:) kiedy testujesz?

    U mnie nic ciekawego, 21dc, zero objawow, odkad odstawilam inofem nie czuje w ogole jajnikow :p normalnie zaczynam czuc pare dni przed okresem zobaczymy Czy teraz tez tak bedzie. Mi raczej inofem nie namieszal, tak mysle, prawdopodobnie po prostu trafil mi sie cykl bezowulacyjny. Albo cudem owu byla wczesnie ale watpie...

    hormony OK, obustronna drożność, X 2019 histeroskopia, X 2019 morfologia 1%, HBA 36%, I 2020 operacja żpn
    22 cs szczęśliwy

    rolo20mm4nip6yp8.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lutego 2019, 18:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wik89 wrote:
    Ladinola ladnie u Ciebie wykres wyglada:) kiedy testujesz?

    U mnie nic ciekawego, 21dc, zero objawow, odkad odstawilam inofem nie czuje w ogole jajnikow :p normalnie zaczynam czuc pare dni przed okresem zobaczymy Czy teraz tez tak bedzie. Mi raczej inofem nie namieszal, tak mysle, prawdopodobnie po prostu trafil mi sie cykl bezowulacyjny. Albo cudem owu byla wczesnie ale watpie...
    No właśnie jak tak patrzę na wykres to wydaje mi się, że jednak będzie @. Ale wiaodmo cichą nadzieję mam, piersi bolały mnie dwa dni wczoraj i przed wczoraj dzisiaj tak cisza ale prawie cały dzień chodzę bez stanika więc to też może przynosi ulgę. Miałam testować już jutro tzn pójść na betę ale raczej nie ma sensu tak szybko, chociaż przy ostatniej ciąży już w 23dc miałam ledwo widoczną drugą kreseczkę na teście a w 26ddc betę ponad 14. Poczekam chyba do środy i w środę najwyżej zrobię betę. Ogólnie to ja jutro jadę do ginekologa mojego bo muszę się pokazać jak tam ten mój zespół LUF.

    Wik89, ladgim lubią tę wiadomość

  • Wik89 Autorytet
    Postów: 3398 5015

    Wysłany: 17 lutego 2019, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ladinola, jest nadzieja dopoki nie ma @ , kciuki! Aha, czyli u Ciebie lekarz juz zdiagnozowal ten zespol LUF? Na podstawie ilu monitoringow? Czy to sie jakos leczy czy po prostu czeka na ten dobry cykl?

    hormony OK, obustronna drożność, X 2019 histeroskopia, X 2019 morfologia 1%, HBA 36%, I 2020 operacja żpn
    22 cs szczęśliwy

    rolo20mm4nip6yp8.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lutego 2019, 19:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wik89 wrote:
    Ladinola, jest nadzieja dopoki nie ma @ , kciuki! Aha, czyli u Ciebie lekarz juz zdiagnozowal ten zespol LUF? Na podstawie ilu monitoringow? Czy to sie jakos leczy czy po prostu czeka na ten dobry cykl?
    Nie chodzę na monitoringi, lekarz zlecił mi test prolaktyny z obciążeniem. Ogólnie wcześniej brałam dostinex by wspomógł mi przysadkę bo na koncie mam guza przysadki mózgowej i poronienie, ale że jeszcze wyszedł ten LUF to dalej mam brać dostinex i jutro mam kontrolę.

    ladgim lubi tę wiadomość

  • Salome Autorytet
    Postów: 2751 3973

    Wysłany: 17 lutego 2019, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, idę jutro powtórzyć progesteron. Kusi mnie, żeby od razu zrobić betę... Ale czy warto w 9 dpo? Dziś był spadek temperatury, więc może to zagnieżdżenie?

    Starania od 10.2018

    👩 zero ciąż
    AMH 1,6
    Hashimoto
    HSG, histeroskopia, laparoskopia - wszystko ok
    biopsja endometrium ok
    hormony w normie (insulina też)
    PAI-4 G homo, MTHFR hetero
    homocysteina ok
    lekko obniżone białko C i białko S
    panel antyfosfolipidowy, antykoagulant tocznia ok
    KIRy Bx, wszystkie implantacyjne
    NK 24%
    cytokiny - wysokie TNF alfa, interferon gamma
    kariotyp ok

    👦
    podstawowe wyniki nasienia w normie, duża liczba plemników (ponad 600mln)
    HBA 96%
    DFI 27%
    mioxsys 0,3
    kariotyp ok

    FET nr 1: 5.1.1 - 10.2020 (metypred 4mg + neoparin) :(
    FET nr 2: 3.2.2 - 03.2021 (encorton 5mg + intralipid + atosiban + neoparin) :(

    IUI nr 1 (+fertile chip) - 02.2022 (encorton 7,5mg + accofil + neoparin) :(

    Brak jednoznacznej przyczyny niepowodzeń.

  • Spirit Autorytet
    Postów: 2182 1352

    Wysłany: 17 lutego 2019, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maria87 wrote:
    Dziewczyny, idę jutro powtórzyć progesteron. Kusi mnie, żeby od razu zrobić betę... Ale czy warto w 9 dpo? Dziś był spadek temperatury, więc może to zagnieżdżenie?
    Mi 9 dni już wyszła beta ale taka mega niska że i tak do powtórki. Poczekaj może jeszcze dwa dni

    Salome lubi tę wiadomość

    2017 #1
    2019 #2
    :D
  • Gula Autorytet
    Postów: 745 303

    Wysłany: 17 lutego 2019, 22:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mniedziś 35dc, 2 testy negatywne, a @ brak. Ovu do tej pory nie wuznaczyło mi owulacji, wykres to mini górki i dołki. Od 2 dni mam mega dużo śluzu wewnątrz, teraz bardziej rozciągliwy. Nic już nie kumam :/

    Starania od sierpnia 2018
    09.2019 - 10tc puste jajo płodowe 💔
    09.2020 - cb 😔

    13.08.2021 - II 🍀
    25.08.2021 - 6mm człowieka z bijącym💚
    15.09.2021 - 2,43cm/❤️177

    ckaiikgnedsk8113.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lutego 2019, 23:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja przejrzałam wszystkie moje stare wyniki i ja niedoczynność tarczycy miałam już za dziecka, TSH powyżej normy na prawie każdym wyniku... Nie rozumiem dlaczego mnie lekarz nie kierował do Endokrynologa za pierwszym takim wynikiem, dopiero jak miałam wynik 4.67 a norma była do 3.58 to poprosiłam o skierowanie. Pojechałam z tym wynikiem do niby najlepszego endokrynologa a tam mi powiedziano, że wszystko jest ok. Dobrze, że już jestem od ponad roku pod opieką na prawdę świetnego specjalisty i wyniki tarczycy są super i w końcu dobrze się czuję. No nic lecę spać jutro mam wizytę o 9:00 u mojego gin-endo. Trzymajcie kciuki. :) Dobrej nocki!

    PS. Ten wynik wysoki to akurat miałam w ciąży już tej pozamacicznej, tak spojrzałam na datę. Ale jeszcze sama o niej nie wiedziałam, bo testy wychodziły mi negatywnie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 lutego 2019, 23:25

    ladgim lubi tę wiadomość

  • Salome Autorytet
    Postów: 2751 3973

    Wysłany: 18 lutego 2019, 08:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Spirit wrote:
    Mi 9 dni już wyszła beta ale taka mega niska że i tak do powtórki. Poczekaj może jeszcze dwa dni

    A to w takim razie w ogóle dziś nie idę. W sumie skoro ten prog wyszedł mi dobrze, to chyba też nie ma sensu powtarzać?

    Starania od 10.2018

    👩 zero ciąż
    AMH 1,6
    Hashimoto
    HSG, histeroskopia, laparoskopia - wszystko ok
    biopsja endometrium ok
    hormony w normie (insulina też)
    PAI-4 G homo, MTHFR hetero
    homocysteina ok
    lekko obniżone białko C i białko S
    panel antyfosfolipidowy, antykoagulant tocznia ok
    KIRy Bx, wszystkie implantacyjne
    NK 24%
    cytokiny - wysokie TNF alfa, interferon gamma
    kariotyp ok

    👦
    podstawowe wyniki nasienia w normie, duża liczba plemników (ponad 600mln)
    HBA 96%
    DFI 27%
    mioxsys 0,3
    kariotyp ok

    FET nr 1: 5.1.1 - 10.2020 (metypred 4mg + neoparin) :(
    FET nr 2: 3.2.2 - 03.2021 (encorton 5mg + intralipid + atosiban + neoparin) :(

    IUI nr 1 (+fertile chip) - 02.2022 (encorton 7,5mg + accofil + neoparin) :(

    Brak jednoznacznej przyczyny niepowodzeń.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 lutego 2019, 09:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja już jestem u doktorka, czekam na swoją kolej. Dzisiaj znaczny spadek temperatury... Piersi za to mocniej bolą...

    ladgim lubi tę wiadomość

  • becia1982 Autorytet
    Postów: 380 227

    Wysłany: 18 lutego 2019, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny ,po raz kolejny proszę was o poradę ,a więc tak 2.02 dostalam @ trwał normalnie 4dni no i teraz 15 mialam wizyte u gina ,i stwierdził brak oznak owu ,zatoka douglasa wolna od płynów no i endo 9,8 ,przepisal clo i kazał brać od 2dc do 5 dc , no i teraz mam dylemat bo dzisiaj rano jak wstałam poczułam jak coś mi pociekło i okazało się że wygląda to na poczatek @ ,krwi nie ma dużo jest taka jakby rozwodniona no ale brzuch i plecy bolą okresowo ,więc czy to możliwe abym znowu dostala okres po dwuch tygodniach od poprzedniego ??? no i co za tym idzie czy jeżeli to normalny okres to zacząć już od jutro brać te clo czy czekać na kolejną miesiaczkę która przyjdzie w sensownym terminie , normalnie nie wiem co myśleć ,proszę doradzcie coś

  • Salome Autorytet
    Postów: 2751 3973

    Wysłany: 18 lutego 2019, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ladinola wrote:
    Ja już jestem u doktorka, czekam na swoją kolej. Dzisiaj znaczny spadek temperatury... Piersi za to mocniej bolą...

    Ladinola ten spadek to już chyba niestety przed @ bo się utrzymuje od kilku dni, co?

    Starania od 10.2018

    👩 zero ciąż
    AMH 1,6
    Hashimoto
    HSG, histeroskopia, laparoskopia - wszystko ok
    biopsja endometrium ok
    hormony w normie (insulina też)
    PAI-4 G homo, MTHFR hetero
    homocysteina ok
    lekko obniżone białko C i białko S
    panel antyfosfolipidowy, antykoagulant tocznia ok
    KIRy Bx, wszystkie implantacyjne
    NK 24%
    cytokiny - wysokie TNF alfa, interferon gamma
    kariotyp ok

    👦
    podstawowe wyniki nasienia w normie, duża liczba plemników (ponad 600mln)
    HBA 96%
    DFI 27%
    mioxsys 0,3
    kariotyp ok

    FET nr 1: 5.1.1 - 10.2020 (metypred 4mg + neoparin) :(
    FET nr 2: 3.2.2 - 03.2021 (encorton 5mg + intralipid + atosiban + neoparin) :(

    IUI nr 1 (+fertile chip) - 02.2022 (encorton 7,5mg + accofil + neoparin) :(

    Brak jednoznacznej przyczyny niepowodzeń.

  • becia1982 Autorytet
    Postów: 380 227

    Wysłany: 18 lutego 2019, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    poruszony był temat inofem ,ja powiem że przestalam brać bo nie wiem czy miał z tym cos wspólnego czy nie ,ale ostatnio moje cylke były dość regularne bo co 35 dni i jak zaczęłam brać ostatni wydłuzył się do 57 dni ,nie wiem czy to tylko czysty przypadek ,ale ja nie biorę już

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 lutego 2019, 09:40

  • OlivkowaMama Autorytet
    Postów: 930 1212

    Wysłany: 18 lutego 2019, 09:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    becia1982 wrote:
    hej dziewczyny ,po raz kolejny proszę was o poradę ,a więc tak 2.02 dostalam @ trwał normalnie 4dni no i teraz 15 mialam wizyte u gina ,i stwierdził brak oznak owu ,zatoka douglasa wolna od płynów no i endo 9,8 ,przepisal clo i kazał brać od 2dc do 5 dc , no i teraz mam dylemat bo dzisiaj rano jak wstałam poczułam jak coś mi pociekło i okazało się że wygląda to na poczatek @ ,krwi nie ma dużo jest taka jakby rozwodniona no ale brzuch i plecy bolą okresowo ,więc czy to możliwe abym znowu dostala okres po dwuch tygodniach od poprzedniego ??? no i co za tym idzie czy jeżeli to normalny okres to zacząć już od jutro brać te clo czy czekać na kolejną miesiaczkę która przyjdzie w sensownym terminie , normalnie nie wiem co myśleć ,proszę doradzcie coś
    Nie mam pojęcia, poczekaj to zobaczysz czy do jutra się rozkręci

    33 lata, 13cs - w końcu się doczekaliśmy! ❤️
    mhsv3e5elhkz505n.png

    l22ncwa1gr7xibs9.png
  • becia1982 Autorytet
    Postów: 380 227

    Wysłany: 18 lutego 2019, 10:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny caly czas latam do łazienki sprawdzać ,no i teraz już same takie brązowe brudy ,może to jakieś naczynko peklo albo coś ?? w piatek gin nic tam nie dopatrzył się , ku....wa zawsze coś !!!

  • Słoneczko12 Autorytet
    Postów: 476 403

    Wysłany: 18 lutego 2019, 10:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Becia, a może jednak owu była i masz plamienie okołoowulacyjne?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 lutego 2019, 11:00

    Czekamy na pierwszy cud - owoc naszej miłości <3

    “Cierpliwy do czasu dozna przykrości,
    ale później radość dla niego zakwitnie.”

    Syr 1, 23

    79f810a70fb8f58768340856f6aff5f8.png[/u
‹‹ 75 76 77 78 79 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ