Forum Starając się - ogólne Wróżenie z wykresów- czarownice w oparach absurdu
Odpowiedz

Wróżenie z wykresów- czarownice w oparach absurdu

Oceń ten wątek:
  • Blondik Autorytet
    Postów: 5204 4874

    Wysłany: 19 lipca 2016, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maczku, mleko na pewno jest. Zosia wyciaga tyle ile potrzebuje, laktator tak dobrze nie wyciaga. Pij femaltiker, dużo wody i przystawiaj non stop. Natura zadziała. Trzymam kciuki. A jak się martwisz to dokarmaij. I już. Dobra mama, to szczęśliwa mama :) A nie zestresowana kp :)

    8p3o43r8favqs0hl.png
    klz9iei3yk95ggji.png
    Alicja 1.09.2014 (*)
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 19 lipca 2016, 10:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maczek wrote:
    Dali mi dojarkę elektryczna, ale nic nie uciąga.
    Rzadko kiedy laktator cos uciaga na początku. Nie stresuj się ze nic nie leci, tylko nysl ze drażnisz sutki zeby w domu leciało. Jak przestalam sie stresowac i odpyscilam to mleko mi sie pojawilo.

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 19 lipca 2016, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Slonce! Widze slonce! I niebo bez chmur! I rozplywam sie w 20 stopniach. Noi. Nie zgadniecie... Dzis pierwszy dzien po urlopie.
    Dobrze ze jeszcze poltora tygodnia i kolejny urlop.

  • marzusiax Autorytet
    Postów: 3771 2712

    Wysłany: 19 lipca 2016, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Afta w buzi, opryszczka w nosie i co jeszcze? Coś mi immunologia siada :/ Ten olejek oregano mogę sobie jakoś domowym sposobem zrobić, czy muszę zakupić?

    f2wl9vvjip8wdzqr.png1usawn15ypoqzu4l.png
    Krzyś [*] 38tc 13.01.2015 - maleńka duszyczka a brakuje tak wiele...
  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 19 lipca 2016, 14:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marzusiax wrote:
    Afta w buzi, opryszczka w nosie i co jeszcze? Coś mi immunologia siada :/ Ten olejek oregano mogę sobie jakoś domowym sposobem zrobić, czy muszę zakupić?
    Utrata odpornosci to ponoc dobry objaw. Spojrz na watek lipcowy. Tam ostatnio o tym bylo.

    Co do wyliczanek. Buzia, nos... No to jeszcze tylko jama pytonga i bedzie komplet wiec moze nie szukaj daleszego ciagu...

    marzusiax lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2016, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cytrynka_ wrote:
    Utrata odpornosci to ponoc dobry objaw. Spojrz na watek lipcowy. Tam ostatnio o tym bylo.

    Co do wyliczanek. Buzia, nos... No to jeszcze tylko jama pytonga i bedzie komplet wiec moze nie szukaj daleszego ciagu...
    No mnie przeziębienie już drugi tydzień nie chce przejść.
    Gardło nadal boli. Katar nie odpuszcza.
    Stelaż złapał wira, to biegusiem zakupy robiłam na domowy rosół.
    W nagrodę on zdrowy, a ja zdechlak. Gdzie ta karma? :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 lipca 2016, 14:45

    marzusiax lubi tę wiadomość

  • kattalinna Autorytet
    Postów: 8693 7452

    Wysłany: 19 lipca 2016, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Impresja wrote:
    No mnie przeziębienie już drugi tydzień nie chce przejść.
    Gardło nadal boli. Katar nie odpuszcza.
    Stelaż złapał wira, to biegusiem zakupy robiłam na domowy rosół.
    W nagrodę on zdrowy, a ja zdechlak. Gdzie ta karma? :)
    On zdrowy, Ty w ciąży. Taka karma :) kiedy beta będzie?

    zem3qps6in5tddof.png
  • ktosiowa Autorytet
    Postów: 1878 1573

    Wysłany: 19 lipca 2016, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też czekam na betę Impresji :D.

    Ps. mam skierowanie do endokrynologa...
    tylko teraz jakiegoś muszę poszukać :D

    2r7Ip1.png

    jVVIp2.png
  • pepsunieczka Autorytet
    Postów: 1182 666

    Wysłany: 19 lipca 2016, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ktosiowa na nfz to sobie mozesz poczekac na wizyte bardzoooo dlugo,a tym bardziej do jakiegos konkretnego endo...niestety.

    ..ile jeszcze i czy wogóle...
    ...może teraz...
    gann3e3ka9ve6mzn.png
  • kattalinna Autorytet
    Postów: 8693 7452

    Wysłany: 19 lipca 2016, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Która trzyma Ridża? Niech odda, póki jestem w domu. Nie chce mi się na niego czekać do jutra i mieć randki w pracy

    zem3qps6in5tddof.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lipca 2016, 20:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja trzymam, ale powiem szczerze, ze dziś dopiero przyszedł.....
    Siedzimy i myślimy, czy brac wiesiołka już, czy jak Ridz pójdzie. Ridż mówi, że chce teraz, nie mogę się z nim dogadać, trzy miesiace się nie widzieliśmy a gadam jak z obcym

    Paolala lubi tę wiadomość

  • emaj Autorytet
    Postów: 1666 1750

    Wysłany: 19 lipca 2016, 20:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lutego 2017, 15:44

    pepsunieczka, ojejku, Blondik, kattalinna, Impresja lubią tę wiadomość

  • pepsunieczka Autorytet
    Postów: 1182 666

    Wysłany: 19 lipca 2016, 20:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojejku ,ty z ridzem ja sama ze soba rozmawiam,jestem rozbita na maxa,nie jestem pewna czy chce mi sie zawalczyc jeszcze o ciaze,czy mam na to sily,czy jednak olac wszystko co bedzie to bedzie.
    Wogole nie moge sie sama ze soba porozumiec.Raz jestem pena wiary za chwile rycze i uzalam sie nad soba.Wszystko opiera sie na logistycznym zebraniu wszystiego w calosc,walka w Szwecji czy jednak w pl..ach....
    Jestem jakas przygnebiona.

    ..ile jeszcze i czy wogóle...
    ...może teraz...
    gann3e3ka9ve6mzn.png
  • aleala Autorytet
    Postów: 3091 3524

    Wysłany: 19 lipca 2016, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Peps ostatnio sporo historii o ciążach w chwile po tym jak czlowiek daje sobie siana. Nie chce zabrzmiec jak " glodny sytego nie zrozumie' ale wydaje mi sie ze dogadanie sie z samą sobą jest najwazniejsze i jest kluczem do wszystkich sukcesów, wiec moze warto spróbowac sie na chwile wyciszyc? Ale oczywiscie aktywnie uczestniczyc w ploteczkach na wąteczku!

    pepsunieczka, Blondik lubią tę wiadomość

    PCOS, hiperinsulinemia, insulinoopornosc, wada serca zabraniajaca przyjmowania hormonow...
    Los daje więcej niż śmiemy wymarzyć
    f2w3skjoz11z0g13.png
    Po 3 latach wreszcie mogę Cię utulić
    3i49p07wdwr2kg3x.png
  • ktosiowa Autorytet
    Postów: 1878 1573

    Wysłany: 19 lipca 2016, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pepsunieczka wrote:
    Ktosiowa na nfz to sobie mozesz poczekac na wizyte bardzoooo dlugo,a tym bardziej do jakiegos konkretnego endo...niestety.

    Ha! Znalazłam.
    Pierwszego jeszcze w sierpniu, ale kiepskie ma opinię w necie, drugiego na 2 listopada :D. A jak byłam w rejestracji ze skierowaniem, to pani mi oświadczyła, że do kwietnia przyszłego roku nie mają terminów...
    Muszę tylko donieść skierowanie i zobaczymy w listopadzie co i jak.

    2r7Ip1.png

    jVVIp2.png
  • pepsunieczka Autorytet
    Postów: 1182 666

    Wysłany: 19 lipca 2016, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ala,wyluzowalam jakis czas temu nie mierze tempki,nie seksze sie pod kalendarz,tyle ze u mnie samo wyluzowanie przy moich wynikach w moim wieku niezdziala nic.

    ..ile jeszcze i czy wogóle...
    ...może teraz...
    gann3e3ka9ve6mzn.png
  • Blondik Autorytet
    Postów: 5204 4874

    Wysłany: 19 lipca 2016, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Nie wiem ile masz lat, i o jakie wyniki dokładnie chodzi, ale zmiana lekarza, nowe spojrzenei na wszystko może zdziałac cuda...

    8p3o43r8favqs0hl.png
    klz9iei3yk95ggji.png
    Alicja 1.09.2014 (*)
  • kattalinna Autorytet
    Postów: 8693 7452

    Wysłany: 19 lipca 2016, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Peps, co do wyników to nie wypowiem się, z nimi czasem trudno dyskutować, choć liczne historie pokazują, że wyniki guzik wiedzą. Co się zaś tyczy wieku... Znowu przytoczę przykład mojej siostry, która w pierwszą ciążę zaszła w wieku 41 lat, teraz w drugą 43. Naturalnie. Także kochana, Ty się latami nie zasłaniaj bo młoda d.upa jesteś :)

    Ed: Ktosiowa, listopad??? Matko z córką... :/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 lipca 2016, 21:25

    pepsunieczka lubi tę wiadomość

    zem3qps6in5tddof.png
  • kattalinna Autorytet
    Postów: 8693 7452

    Wysłany: 19 lipca 2016, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój wykres mówi, że się trojaczek zagnieżdża aktualnie. To ci promocja ;)

    zem3qps6in5tddof.png
  • pepsunieczka Autorytet
    Postów: 1182 666

    Wysłany: 19 lipca 2016, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blondik odklepuje 4444...

    To nie jest takie proste,lekarza na stale nie mam,teraz wyszlo z Hasimoto jest endo,ale na moje znikajace jajka nie widze szans na ciaze.
    Tuta opieka jest do bani.
    Dobra, sory za przynudzanie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 lipca 2016, 21:29

    ..ile jeszcze i czy wogóle...
    ...może teraz...
    gann3e3ka9ve6mzn.png
‹‹ 2234 2235 2236 2237 2238 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ