Wróżenie z wykresów- czarownice w oparach absurdu
-
WIADOMOŚĆ
-
Shibuya wrote:Norma FT4 12-22, a FT3 3,95 - 6,8.
Jakie są konsekwencje jak spadnie FT4 poniżej normy? Od czego to zależy?
Wiem, że to ważne, ale kurde jestem zielona w temacie.
Powinam się wybrać do endokrynologa, czy poczekać na następne wyniki czy się pogorszą czy będą ok? Do tej pory było wszystko ok, miesiąc przed ciążą miałam TSH 2,05 w szpitalu 1,8 a teraz dopiero tak skoczyło.
A czy Ty teraz jesteś na lekach na tarczycę? Bo nie pamiętam. Jeśli FT4 spadnie poniżej normy, będzie to oznaczało sporą niedoczynność, FT3 reaguje nieco wolniej. Skoczyło Ci TSH, co oznacza, że tarczyca sama się nie wyrabia i przysadka próbuje ją stymulować do pracy. Powinnaś iść do endo i absolutnie nie czekać, aż się jeszcze pogorszy, dostaniesz leki albo, jeśli już je bierzesz- większą dawkę. Przy problemach z tarczycą w ciąży powinno się badać całą trojkę tarczycową co miesiąc i co miesiąc konsultować się z endo. Nie chce Cię straszyćnic złego nie musi się wydarzyć, tylko powinnaś pokazać teraz te wyniki lekarzowi, masz jeszcze zapas FT4, ale nie wiadomo co będzie za kilka tygodni
Edit:
Mar, za cholerę nie wiem, Synevo to zło! Do poniedziałku nie mam szans zrobić bety gdzie indziej, bo wyjeżdżam w dzicz jeść kaszankę i karkóweczkę i taplać się w pijawkach. Wiec muszę spokojnie poczekać aż znajdą moje wyniki / probówkę ze skiśniętą krwią plus powtórzyć chabetę w poniedziałek.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 lipca 2015, 18:07
-
Ojacieżpierdzieleż...
https://ovufriend.pl/forum/starajac-sie-ogolne/starania-o-dzidziusia,7921.html
-
Zgłosiłam już, ale pewnie nie usuną, skoro nie narusza regulaminu
Nowość na forum dla kobiet starających się o ciążę: watek wsparcia dla kobiet starających się o ciążę! Zapraszamy!!!
Katarzyna87 lubi tę wiadomość
-