Forum Starając się - ogólne Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.
Odpowiedz

Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lipca 2015, 18:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulette wrote:
    ooo ciekawe. nigdy wcześniej nie przywiązywałam do tego uwagi, raptem prowadzę chyba swój 3 wykres.. to dopiero się uczę. i jeszcze wiele nauki przede mną :D
    pisałaś mi wcześniej jeszcze na tamtym forum o badaniu sobie szyjki :P ni huhu nie potrafię ogarnąć jak ją znaleźć hahaha :D ciemna masa ze mnie jest pod tym względem :P może gdybym codziennie sprawdzala to może i bym to jakoś odróżniała a tak to jak zapominam to lipa jest :P

    Ja tez wogole nie umiem badać szyjki... ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciri łatwo Ci powiedzieć :P ja tego nie odróżniam jaka ona jest :D

    Madziulla a myślałam, że jestem sama :P :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baronowa_83 wrote:
    Kup sobie trivagin. To jest peobiotyk na kobiet. Poczytaj o nim. Lactovaginal mi nic nie dawal
    Pytalam lekarza:( w 8 tyg mówi ze lepsza grzybica niz leki. Ani provag ani żaden kwas mlekowy. Żaden trivagin ani iladian.nic:( do 11 tygodnia.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulette wrote:
    Ciri łatwo Ci powiedzieć :P ja tego nie odróżniam jaka ona jest :D

    Madziulla a myślałam, że jestem sama :P :)

    Paulette nie jestes sama zdecydowanie...;)

    Paulette lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na szczęście zakażenia grzybicze w 1 trymestrze sa najlepsza infekcja jaka może się przydarzyć wiec choc tyle dobrze..

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale chodzi o to zebys nauczyla sie ja sie zachowuje, ja na poczatku tez nie potrafilam ocenic nic, ani twardosc ani uchulenie tyko wysokosc w miare, ale jak nie bedziesz codziennie badac to sie nie nauczysz :) ja zawsze badam srodkowym palcem bo mi najlatwiej.

    Paulette lubi tę wiadomość

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no muszę zacząć po mierzeniu temperatury i może dzień po dniu jakoś to ogarnę :)

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na pewno ogarniesz, ja zaczelam po pierwszej "wyczutej" owulacji, a to najwazniejsze jest zeby owu ogarnac.

    Paulette lubi tę wiadomość

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :)
    a tak mam pytanie. może zrobię z siebie idiotkę, ale lepiej się zapytać. no bo ja nie wiem czy ta owulacja będzie teraz czy jak mi się wydaje.. testów owu nie mam więc nie mam jak sprawdzać, ale w tym cyklu zaczęłam wiesiołka i nie wiem czy teraz mam brać czy nie ? czy jeszcze ze dwa dni go pobrać?? nie mam pojęcia :/

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bierz :) niby do owulacji ale nigdy nie jestes pewna kiedy byla, poczekaj na te wyzsze temperatury 3 i przestan brac :)

    Paulette lubi tę wiadomość

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri22 wrote:
    Bierz :) niby do owulacji ale nigdy nie jestes pewna kiedy byla, poczekaj na te wyzsze temperatury 3 i przestan brac :)
    oki dzia za pomoc :)

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Spoko spoko chyba wlasnie od tego jestesmy tutaj :D

    Paulette lubi tę wiadomość

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pochwale wam sie co dostalam dzis od siostry :D
    3 książecki o dzierganiu na drutach:
    1. wszystko dla maluszka -zabawki, ubranka i rozne gadzety
    2. zabawne czapeczki
    3. robotki na drutach w 30 minut
    :D
    kiedys troszke si uczylam robic ale ogolnie wtedy mialam dwie szkoly i prace wiec nie mialm czasu ale na zwolnenie bedzie idealne :D

    littleladybird lubi tę wiadomość

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak racja :P

    Fajne prezenty :) ja do takich rzeczy to mam dwie lewe ręce :D

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja to lubie takie rzeczy bo mnie wyciszaja ale nie mam na to czasem czasu po prostu... Raczej zwykle :P

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja to może i czas bym znalazła, tylko ja to za szybko się denerwuje jak coś za dlugo palcami tak robię :D czasem mam problem supełek odwiązać a mowa coś wydziergać :D :D

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde noo nie zle :) Nie ja to lubie rozne takie rzeczy ale za to mnie za szybko cos sie nudzi:)

    Doradzcie co na jelita sobie kupic bo ja to wykituje, raz woda ze mnie leci, raz zaparcia... w sumie zastanawiam sie czy te baby&mama nie kupic na trawieni, ale moze cos innego tanszego sobie sprawic?

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ann_je Autorytet
    Postów: 397 249

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri22 wrote:
    ale mierzysz temperature to po zmierzeniu paluch w cipke i jedziesz malenka :D ja tak robilam tylko zawsze badaj w tej samej pozycji :D
    Paulette tylko żeby Ci się nie spodobało i nie przedłużyło się, bo chłop Ci się obruszy :D
    picgifs-disgust-1191101.gif

    A ja się chyba pozbyłam infekcji i to tylko chusteczkami z kwasem mlekowym z Clinica. Dziś śluz wodnisty.. prawie mnie zalewa eh i czyściutki. Do tego chyba sobie zaczynam wkręcać coś bo zjadłam w domku 1 czekoladkę merci i poszłam robić obiadek... jeszcze mając w buzi czekoladkę otworzyłam lodówkę i ukroiłam sobie taki grubszy plaster kiełbasy wiejskiej ehhh... ale temperatura za niska raczej na ciążę.

    ciri22, Paulette lubią tę wiadomość

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana nie za niska a za wczesnie :P Przynamniej na taki objaw :D
    jej ja od okresu czekolady w ustach nie mialam...

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ann_je Autorytet
    Postów: 397 249

    Wysłany: 14 lipca 2015, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciri nie mam pomysłu co na jelita... chyba musisz przetrzymać aż się ureguluje. I zwróć uwagę czy są jakieś składniki, które jest i np na drugi dzień biegunka albo zaparcia...
    A powiedz jeszcze czy z mamą pójdziesz na usg :) bo wspominałaś, że się chce wybrać z Tobą :) wielkie przeżycie pewnie dla niej byłoby zobaczyć na żywo na usg, jak mniemam, pierwsze wnuczątko ;)

‹‹ 48 49 50 51 52 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego