Forum Starając się - ogólne Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.
Odpowiedz

Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.

Oceń ten wątek:
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podstawy genetyki sie klaniaja kochana ;D

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri22 wrote:
    Podstawy genetyki sie klaniaja kochana ;D
    Kiedy to było? Nawet nie pamiętam, w której szkole się tego uczyłam. Ja mam pamięć dobrą, ale krótką :P Dobrze, że mamy Ciebie i chętnie dzielisz się swą wiedzą :D
    ciri22 wrote:
    A to nie prawda ze nie mozesz miec innej. Moja mama ma taka sytuacje jako jedynama rh - w rodzinie. Ojciec mial plus imama tez. Jesli oboje maja dominujace + ale ich grupa sie sklada z + i - to jesli dwa minusu sie polacza to bedziesz miala grupe - tak jest u mojej mamy np.

    I wtedy skoro mamy grupa składa się z + i - to rozumiem, ze konfliktu też nie ma?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 lipca 2015, 08:27

    05ludzik.gif "Życie ma tyle samo wad ile zalet."
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ;* no ja szkola jednak z kierunkiem medycznym to troche pamietam z tego ;)
    I nie kieruj sie grupa krwi z ksiazeczki zdrowia dziecka bo tamta nie jest pewna bo moze byc to krww Twoja a rownie dobrze matki ;)

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W książeczce to nawet nie mam wpisanej ;) Kierunek medyczny - super, ja jestem po ekonomii więc się nie dziw, ze z genetyką u mnie na bakier :P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 lipca 2015, 08:30

    05ludzik.gif "Życie ma tyle samo wad ile zalet."
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ogolnie nie. Bo chodzi o to ze w genie ma zapisane zea + i - maly czyli tylko + jest dominujacy i w ogole organizm go widzi to wie tylko przy dziedzieczenii liczy ze moze dziecko dostac recesywny gen -

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem po masazu i to studium ale ogolnie to jest to uznawane za kierunek medyczny bo mamy jak pielegniarki mega duzo medycyny i jakbym na studia medyczne teraz isc to ze zdanym egzaminem panstwowym dostaje dodatkowe punkty na przyjecie mnie do szkoly ;D

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jesli np ty masz krew + + w genie a maz + -

    To dziecko na 100% bedzie miec + tylko nie wiado.o czy ++ czy +-

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luzik, na razie nie jest nam to potrzebne. Jak już zaciążę to się będę zastanawiać jaką grupę ma dziecko ;)
    Muszę tego mojego dziada do punktu krwiodawstwa zabrać :D może w piątek Go wezmę też miałby dzień wolny od pracy :D

    05ludzik.gif "Życie ma tyle samo wad ile zalet."
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo bierz bierz ;D to wiesz tak naprawde na nic Ci nie potrzebne nawet jak dziecko bedzie mialo minus raczej bardziej o to chodzi zebys umiala wytlumaczyc czemu dziecko ma inna grupe niz Ty i twoj maz ;p i tak samo jest z sama grupa krwi ;)

    littleladybird lubi tę wiadomość

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :) u mnie mały wzrost dziś ciekawe kiedy system ovu mi wyznaczy

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo na razie na pewno nie bo na owulacje to to nie wyglada

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Odpocznij sobie w tym cyklu od myślenia o owu ;) my tu ciśniemy kciuki by Twoja torbiel poszła w diabły i nie wróciła ;)

    05ludzik.gif "Życie ma tyle samo wad ile zalet."
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no właśnie mój wykres mało mi się podoba jak na razie. Jeszcze tego mi brakuje że z ovufriend się dowiem że nie mam owu....

  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiesz, ze czasem nawet zupełnie zdrowym kobietom się zdarza cykl bez owu. W Twoim przypadku to byłoby nawet dobre, gdyby taki trafił sie akurat teraz, kiedy się nie możecie starać.

    05ludzik.gif "Życie ma tyle samo wad ile zalet."
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przy torbieli organizm moze byc zmeczony i moze nie byc owolacji poniewaz to dal niego za duzy wyslilek i sie tym nie przejmuj

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    littleladybird chce hormony zbadać w odpowiednim dniu od owu więc dobrze by było żeby ona była...a poza tym jak będą bez owulacyjne cykle to to jest dobry moment żeby to wyłapać jak nie mogę na razie w ciąże zajść. no właśnie udzielając na forum dowiedziałam się że się że się zdarzają takie cykle

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aha no oki a jak nie będzie owu to kiedy hormony zbadać? :P

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czekasz do kolejnego cyklu ;p nie ma inego wyjscia. Mozesz tez miec dluzszy cykl przez ta torbiel

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2015, 08:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ehhh zawsze coś... :P a ja właśnie chciałam ten cykl "wykorzystać" no mam nadzieje że ovu jednak będzie

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 16 lipca 2015, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Musisz obserwowac. Moze byc pozniej ;D

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
‹‹ 58 59 60 61 62 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mięśniaki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

Mięśniaki macicy mogą występować nawet u 3 na 4 kobiety, w dowolnym momencie życia. U kogo jednak występują najczęściej? Czy znane są przyczyny powstawania mięśniaków macicy? Jakie są najczęstsze objawy i co powinno skłonić do wizyty u lekarza?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego