Forum Starając się - ogólne Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.
Odpowiedz

Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2016, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bardzo mało sypiam w ciąży. Zasypiam ok 23.30 w nocy pobudka ok 3 i conajmniej godzinę dwie nie śpię, a potem budzę się z mężem o 6.
    Dziś mnie tak to spojenie bolało, że za nic nie mogłam się ułożyć. Ale Mała nie budziła się długo dopiero jak zaczęłam kaszleć.

    Uff spotkanie przełożone.

  • Eliza vel Picja Ekspertka
    Postów: 338 69

    Wysłany: 30 czerwca 2016, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziś moje życie zostało stłamszone...Czuje sie jak zero...

    -nocny atak zawrotów głowy
    -zaburzenia neurologiczne
    -nie moge dotknać własnego dziecka, przytulc ,nakarmić
    -nie karmię piersią
    -w poniedziałek ide do szpitala...podejrzenie stwardnienia rozsianego

    jestem na silnych lekach,które pozwalaja mi funkcjonowac...pokarm odciągam i bede walczyc o laktacje ale kazda kropla wylana do zlewu to płacz

    atdcj44jkiiobkzm.png
  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 30 czerwca 2016, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Picja :(

    Oby to nie było to, tylko jakieś chwilowe przemęczenie albo coś :(

    05ludzik.gif "Życie ma tyle samo wad ile zalet."
  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 30 czerwca 2016, 11:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Picja trzymaj się kochana.
    Mam nadzieję, że to nie to choróbsko tylko coś innego.

    Mam znajomą która na to choruje- młoda dziewczyna 22 lata bierze leki i funkcjonuje normalnie.

    Karmienie wiem że to dla CB jest ważne ale najważneijsze wtym momencie jest Twoje zdrowie. Wiele matek karmi tylko mm i dzieci są zdrowe i silne.

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2016, 13:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Picjaaa:((
    Kochana trzymaj sieee!!!!
    Oby to nie bylo to:(

  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 1 lipca 2016, 07:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czesc, co tam u Was dzis słychac?

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 lipca 2016, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej;) troszke duszno ale do wytrzymania:))
    Zjadlam I snidanko, pewnie zaraz usne i zjem potem II :D
    A co u Ciebie i reszty?:)
    Madziulla nie mialas dzis testowac??

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 lipca 2016, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Picia trzymaj sie!!!!
    musisz być silna dla swojego synka!

    Basiunia nie dziś nie :) planuje testować jutro lub w niedziele. :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 lipca 2016, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaa no to czekamy;)))
    Przesylam kopniaczki:))

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 lipca 2016, 09:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pewnie bedzie jak zwykle...to by bylo za piekne aby bylo prawdziwe :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 lipca 2016, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana jakby nie bylo to nie mozesz sie poddawac:*
    Nie ten cykl to nastepny ale trzeba walczyc;)
    Choc trzymam kciuki ze w tym juz siądzie:*

    Madziulla lubi tę wiadomość

  • Jaguś_7810 Autorytet
    Postów: 586 495

    Wysłany: 1 lipca 2016, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziulla wrote:
    pewnie bedzie jak zwykle...to by bylo za piekne aby bylo prawdziwe :(


    Też mam zamiar testować jutro, ale boję się kolejnego rozczarowania :((

    hchyyx8d1rhjy3jw.png

    13 c.s. szczęśliwy <3 !!
    Synuś czekamy na Ciebie :)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 lipca 2016, 10:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jaguś_7810 wrote:
    Też mam zamiar testować jutro, ale boję się kolejnego rozczarowania :((

    tak jak ja :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 lipca 2016, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny. Madziula, Jagus trzymam kciuki!
    Ja dziś mam wielki dzień! Po 9 tygodniach przerwy usg. Głównie się cieszę, ale też mam obawy. Mam zamiar poprosić gin, żeby zerknęła przy okazji na spojenie, ale nie wiem czy nie będę musiała jednak iść do ortopedy z tym. No zobaczmy. Jestem ciekawa ile waży (mam przeczucie, że niewiele) jak wygląda teraz.
    A wczoraj przyszły do mnie paczki z cudownościami, kocyki, kolorowe pieluszki, przewijak i inne, ciągle chodzę i to oglądam. Jak szukacie innego kocyka niż Minky to jestem zachwycona tym, który mi przyszedł!
    Basiunia leżysz?;>

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 1 lipca 2016, 10:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziulla trzymam kciuki za test ;l

    Do mnoe zaraz przyjdzie nosidlo dla malej. Co prawda musi poczekac az Liwia zacznie sama siadac ale bylo w takiej promocji ze nie moglam sobie darowac ;D i juz sie ciesze.

    A poza tym przespalam koncowke meczu.
    Ciotma u ktorej bylam w sobote we srode jej dzieciaki maja po 41 stopni goraczki od wczoraj. Ciekawe czy Liwia cos zlapie

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 lipca 2016, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    41 stopni matko w życiu tyle nie miałam! To strasznie dużo.
    Oby Liwii nic nie było.

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 1 lipca 2016, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo wlasnie jakie zjadliwy wirus z dziwna wysypka. Lekarze nie wiedza co to jest. Mlodsza zachorowala w piatek starszy wczoraj. Najpierw mysleli ze to uczuleniowe i nie zarazliwe teraz ze to jakis dziwny wirus bo coraz wiecej dzieci z tym przychodzi. Na szczescie to cos takiego jak 3 dniowka. Liwia moze nie zachorowax bo jest na cycku ale moze sie zle czuc. Zobaczymy.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 1 lipca 2016, 11:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Picja, mam nadzieję, że się okaże, że to jednak nie to i wszystko będzie ok


    U nas całkiem ok. Młody dzisiaj tak pięknie podniósł głowę ;)

    ciri22 lubi tę wiadomość

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 1 lipca 2016, 11:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jakie nosidło kupiłaś?

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 1 lipca 2016, 11:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fidella klamrowa z regulowanym panelem ;) jak przyjdzie wrzuce fotke.

    O dumna jestem z Wladka ;) super ;D
    My mamy zjadliwe kupy po brokulach. Jakas masakra. Smierdzi to tak ze az w oczy szczypie.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
‹‹ 724 725 726 727 728 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego