Forum Starając się - ogólne Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.
Odpowiedz

Zaciążone i czekajace-rozmowy o wszystkim i niczym.

Oceń ten wątek:
  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a czy na potówki można używać sudocremu??

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • Eliza vel Picja Ekspertka
    Postów: 338 69

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 14:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie wiem...moze spróbuj z nadmanganianem? mi połozna zabroniła sudokremu. Zresztą sudokrem moim zdaniem jest do niczego- a duzo ludzi uzywa go codziennie zapobiegawczo i gruba warstwa a potem mówia że nie działa...Ja w sumie uzywałam tylko linomagu ale nie masci- tylko kemu...Od dawna nie smarujemy pupy wcale ...Baronowa ma juz drugie bobo to Ci doradzi :)

    p.s.zaliczylismy pierwsze żółtko!

    atdcj44jkiiobkzm.png
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 15:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewi0808 wrote:
    a czy na potówki można używać sudocremu??
    Nie.
    Sudocrem jest na odparzenia. Często działa. Ale np. U Tadka nie.
    Potowki jaksama nazwa wskazuje są od zapocenia. Jak to kremem zakryjesz to tylko sie pogorszy. Nadmanganian odkaza i wysusza skore. Dlatego dsje sie jedna tabletkę na cala waniennke.

    ewi0808 lubi tę wiadomość

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • Eliza vel Picja Ekspertka
    Postów: 338 69

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 15:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baronowa- a jak potem wanienka? jak z kolorem?farbuje? albo ręcznik?

    atdcj44jkiiobkzm.png
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Farbuje wanienke ale da się umyć. Dlatego dobrze w szklance rozpuścić

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Matki kochane czy to normalne ze mij maly 3i pol tygodniiwy zarłok wcześniak zjada 200ml w ciagu godiny?? No nie usnie tylko rece w buzi i dolewamyu i dolewamy, jestem przerazona :D

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewi mleko do Ciebie polecialo ;) Ty pytalas o herbatke z kopru? Ja na baczki dawalam Liwii. Kupowalam z hipp ten w woreczkach. Robilam jak na opakowaniu. Mlodej dawalam tak ze 20-30ml reszte sama wypijalam.

    Basiunia ale Twojego mleka? Jak tak to wiesz cycek moze malo tresciwy a moze po prostu nadrabia. Je Tyle ile potrzebuje ;) na cycku by Ci wisial ;p

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 18:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciup mój czasem zjada 150;).
    Jesteś pewna ze on jest glodny? Bo może ma tylko potrzebę ssania. Mój tez cycka lapki caly czas. Jak go po tym brzuszek nie boli to widocznie chłopak szybko chce wagę nadrobić

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 19:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No na moim mleku ale je z butelki nie z cyca to widze ile :o

    Hm no daje mu smoczek ale wypluwa mlaska i potem placz:/
    Dostaje flache i spokoj na chwile i zas, po 190 w koncu usnal spi juz 3h :D
    Ale sprobuje go przetrzymac bo potem placz przy robieniu kupy :/

  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 19:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak twoje to dawaj. Może masz lekkie i potrzebuje wiecej;)

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • Eliza vel Picja Ekspertka
    Postów: 338 69

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale ma apetyt maly glodomorek:-)! Tylko się cieszyć. Jesli z brzuszkiem ok to chyba lepiej w te stronę niz miałby nie chcieć. Ciri Ty masz krzeselko do karmienia peg erego. I jak się sprawdza?

    atdcj44jkiiobkzm.png
  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moj tez jest zarlok zjada kolo 100 mojego, dzis caly dzien na cycu tyle ze moj ma baczki ;/ i malo spi z tego powodu.

    dzieki dziewczyny, dalam herbatke z kopru zobaczymy czy cos pomoze.
    uzylam przy kapieli tego nadmanganianu potasu, oby pomoglo.
    ide sie wykapac i spac,

    P.S. od kiedy wrocilismy do domu ubylo mi 4 kg

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • Eliza vel Picja Ekspertka
    Postów: 338 69

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewi! błyskawica! My na etapie poszukiwań czegos w czym można dziecko zostawić samo...A najlepiej karmic bo mi kolana wysiadają:)

    atdcj44jkiiobkzm.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No brzuszkiem lepiej, podaje espumisan :) zobaczymy jak bedzie dalej :)
    Męczą mnie,te jego krostki bo sa z taka czerwona otoczka jakby plamki :/
    Jutro bedzie polozna moze co doradzi a jak nie to kupie ten potas jak to potowki ...
    Evi a ty z cyca karmisz czy sciagasz?:)

    Picja mi plery wysiadaja a to dopiero 2tygodnie :D
    Sciagam mleko i tez ide spac :D ale bede tu za jakies 2 godziny jak glodomorek zrobi pibudke :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 sierpnia 2016, 22:01

  • ewi0808 Autorytet
    Postów: 2761 333

    Wysłany: 30 sierpnia 2016, 06:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    trochę ściagam trochę cyca.

    Dzięi Ciri

    atdc3e5exzk12dxf.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 30 sierpnia 2016, 07:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak mam meg perego. Na poczatku bylam zadowolona i w sumie nadal jestem ale zdecydowanie nie jest wart takiej ceny. Inne krzeselka tansze sa rownie dobre. Jedyne co sobie chwale to ekoskore. Nie odbarwia sie od jedzenia i latwa do wyczyszczenia. I plynna regulacja wysokosci krzeselka. Reszta srednio. Troche tamdetne plastiki. Moje zajmuje dosc duzo miejsca po zlozeniu i rozlozeniu. Jak Liwia siedzi z nami przy stole i odpycha sie od stolu bardzo sie gibie. Drugi raz bym go nie kupila. Wzielabym tanszy rownie dobry.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Eliza vel Picja Ekspertka
    Postów: 338 69

    Wysłany: 30 sierpnia 2016, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie tez słyszałam o tych plastikach. Zależało mi na ekoskorze przez trwalosc. Bo te takie jak przewijaki jakos mnie przerazaly...ceratowe. Tylko ta cena peg perego. W końcu wzięłam espiro mokka. Ma podobne funkcje a taniej wyszedł...mam nadzieje ze nie pozaluje:/

    atdcj44jkiiobkzm.png
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 30 sierpnia 2016, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My mieliśmy tzn. Mamy takie zwykle drewniane ze stoliczkiem. Świetne jest. Dalej słuźy. Jak się ta ceratka raz przetarla to kupiłam fajna cerate kuchenna i zwykłym takerem Jacek obił.

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 30 sierpnia 2016, 14:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja zawsze chcialam taki jak ma Baronowa ale ze kupowalam krzeselko jak Liwia miala 2 czy 3 miesiace to mialam maly wybor bo szukalam krzeselka 0+. Poszlam do sklepu i wszystkie takie wyprobowywalam o Liwia w kazdym oprocz tego plakala. A ze mial hustawke w sobie to dal mi kilka tygodni snu w dzien ;) wiec to nie jest tak ze nie jestem z niego zadowolona. Jestem. Spelnil swoje zadanie. Dziecku w nim wygodnie. Ale jakbym miala w tym momencie kupowac jak ona siedzi sobie sama to juz bym tego nie kupilam. Tylkoi inne tansze.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 sierpnia 2016, 15:43

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Eliza vel Picja Ekspertka
    Postów: 338 69

    Wysłany: 30 sierpnia 2016, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez mi sie te drewniane podobaly ale one nie miały regulacji wysokości i zajmowaly sporo miejsca:/ mam nadzieję ze będzie ok. Sprawdzę...jak przyjdzie i okaże sie kiepski- odesle najwyzej

    atdcj44jkiiobkzm.png
‹‹ 806 807 808 809 810 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego