Forum Starając się - ogólne Zimowe staranka :)
Odpowiedz

Zimowe staranka :)

Oceń ten wątek:
  • Martii Autorytet
    Postów: 762 335

    Wysłany: 6 grudnia 2013, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie też pogoda konkretnie zimowa, brrr...zaliczylam dzis pierwszego orła;-) a zima ledwo co sie zaczela.Mam siniola na tyłku.
    To o ile później wróci Twoj mąż, nie wyrobicie sie nawet na ostatnie minutki ovu?;-) Bo samej jednak może byc ciężko, nie gwarantuje sukcesu ;-)
    U mnie jak zwykle pomieszanie z poplątaniem.Wczoraj mialam plamienia-wiec zalamka, dzis przeszly, wiec euforia...ciekawe co jutro.O wszystkim na bieżąco oczywiscie informuje mojego M, patrzy juz na mnie jak na jakąś niepociumaną ;-)

    Papi77, Strażaczka90, Lucy91 lubią tę wiadomość

    w5wq2n0a3flpwu4d.png

    20100918610117.png
  • Chanela Autorytet
    Postów: 1946 1498

    Wysłany: 6 grudnia 2013, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Papi widzę że w tym samym dniu ślubowałyśmy :)

    Martii mój mąż mnie uspokaja. Na szczęście nie ma mi za złe tego jak to przeżywam i się wczuwam. Przytuli, porozmawia.

    Martii, Papi77 lubią tę wiadomość

    201501275365.png
    p19uk0s3zyd2g4e9.png
  • Martii Autorytet
    Postów: 762 335

    Wysłany: 6 grudnia 2013, 22:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moj mi tez nie ma tego za złe.Tez pociesza jak jest źle i przezywam kolejne nieudane cykle, ale ma bardziej zdrowo rozsadkowe podejście, stoi twardo na ziemi. Mowi wprost "trudno, kiedys i tak sie uda, kolejne miesiace przed nami,wytrzyj kichawe!".Jak oboje bylibysmy takimi melepetami,jak ja czasami, to zginelibysmy z kretesem;)Potrzebne mi takie czyjes podejscie, zeby móc zachować dystans i nie zwariowac. Ja mam swoje fazy, lubie podswiadomie sie nakrecac kazdym "objawem", po 5 miesiacach latania do niego z kazdym zakłuciem, burkiem w brzuchu, zgaga, wzdeciami;-), podniecajac sie, ze to na pewno TO, zapewne sama uważałabym sie za głupola;-).To jedyna osoba, procz Was na forum, ktorej moge zwierzyc sie z tego wszystkiego:-)

    Strażaczka90 lubi tę wiadomość

    w5wq2n0a3flpwu4d.png

    20100918610117.png
  • Papi77 Ekspertka
    Postów: 146 76

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marti, no raczej nie zdąży. No ale mówi się trudno, i działa się dalej, w końcu działania akurat są przyjemne :D Mój też jest tym, który potrafi sprowadzić mnie na ziemię albo po prostu doprowadzić do porządku, żebym nie zwariowała albo całkowicie się nie załamała. Ja czasami mu nawet współczuję i podziwiam, że tyle ze mną wytrzymuje :P No ale żeby nie było, on też do świętych nie należy. Ot, dwa upierdliwce się dobrały :D
    Chanela, piękna data ;)

    Strażaczka90, Martii lubią tę wiadomość

    20130914050120.png201207104662.png
  • Strażaczka90 Autorytet
    Postów: 1830 2364

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U Nas wieje ale śniegu brak:/ciekawe czy święta że śniegiem będą...hmmm:) witajcie..
    Zmęczenienie wzięło:/nadal zawroty głowy mam i mdłości:/odpoczywam.Miłego dnia

  • Strażaczka90 Autorytet
    Postów: 1830 2364

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chanela wrote:
    Papi widzę że w tym samym dniu ślubowałyśmy :)

    Martii mój mąż mnie uspokaja. Na szczęście nie ma mi za złe tego jak to przeżywam i się wczuwam. Przytuli, porozmawia.
    Ja też miałam ślub 14 września 2013r :)

  • Strażaczka90 Autorytet
    Postów: 1830 2364

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JagoodkaK wrote:
    Kochana ja mam ból żołądka ponad miesiąc, więc kilka dni więcej nic mi nie zrobi.
    Panicznie boję się tej rury...
    Nie bój sie Kochana...zobaczysz że nic nie będziesz czuła ta rurką jest bardzo cieniutka...ja.mam też wrzody i refluks ..
    Przez nerwy:/ miałam 11wrzodow co 3mi już pekly..lezalam przez to w szpitalu....ale uwierz mi że nie ma sie czego bać bo rurka jest cieniutka

  • Katha81 Autorytet
    Postów: 1291 988

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam was zimowo-adwentowo!! :)

    u mnie dzis romantyczno-zimowo-przedswiateczna kolacja! zimowe staranka a wiec owulko przybywaj!!! :D :)

    zycze wszystkim przyjemnego zimowego przytulnego wieczoru!
    :)

    Strażaczka90 lubi tę wiadomość

    sv8qt8h.png
    04.06.2015. Termin cc
  • Strażaczka90 Autorytet
    Postów: 1830 2364

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 16:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katha81 wrote:
    Witam was zimowo-adwentowo!! :)

    u mnie dzis romantyczno-zimowo-przedswiateczna kolacja! zimowe staranka a wiec owulko przybywaj!!! :D :)

    zycze wszystkim przyjemnego zimowego przytulnego wieczoru!
    :)
    Mi ostatnio też Mąż zrobił piękną niespodziankę:)wróciłam zmęczona po pracy a tam kolacja przy świecach:)zrobił same moje ulubione potrawy Kochany jest:)

    Katha81, Lucy91, Anulkaa lubią tę wiadomość

  • Katha81 Autorytet
    Postów: 1291 988

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 16:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Strazaczko, o jaka mila niespodzianka :) piekne sa takie chwile i powoduja ze zblizamy sie do siebie :)

    sv8qt8h.png
    04.06.2015. Termin cc
  • Strażaczka90 Autorytet
    Postów: 1830 2364

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katha81 wrote:
    Strazaczko, o jaka mila niespodzianka :) piekne sa takie chwile i powoduja ze zblizamy sie do siebie :)
    Właśnie:)bo wiadomo że zakończy sie to serduszkowaniem hehe:)

    Katha81, Lucy91 lubią tę wiadomość

  • Lucy91 Autorytet
    Postów: 2121 1449

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 16:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Strażaczka90 wrote:
    Właśnie:)bo wiadomo że zakończy sie to serduszkowaniem hehe:)


    nie ma innej opcji ;)

    Katha81, Strażaczka90 lubią tę wiadomość

    Aniołek Franek - 36 tc (*) 20.03.2021

    16.07 - beta 35.1 (II)
    3.08 - mamy serduszko 💓
    14.09 - prenatalne I 💙
    15.11 - połówkowe (460g szczęścia 💙)
    Czekamy na Ciebie Synku :
    c55f0dw4681gimwl.png
  • Strażaczka90 Autorytet
    Postów: 1830 2364

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 16:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucy91 wrote:
    nie ma innej opcji ;)
    Święta prawda hehe

    Katha81 lubi tę wiadomość

  • Katha81 Autorytet
    Postów: 1291 988

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Strażaczka90 wrote:
    Właśnie:)bo wiadomo że zakończy sie to serduszkowaniem hehe:)


    no tak ale takie wieczorki sa magiczne i serduszkowanie jest bardziej przyjemne i ekscytujace :)

    Strażaczka90 lubi tę wiadomość

    sv8qt8h.png
    04.06.2015. Termin cc
  • Strażaczka90 Autorytet
    Postów: 1830 2364

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katha81 wrote:
    no tak ale takie wieczorki sa magiczne i serduszkowanie jest bardziej przyjemne i ekscytujace :)
    tak i na tyn kolacja Nasza się skończyła...:)i trafiliśny na owulke wtedy hehe

    Lucy91, basiulkaa_89, Anulkaa lubią tę wiadomość

  • dba Autorytet
    Postów: 1198 1008

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 17:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny gdzieś wyczytałam, żeby robić to co 3 dni, żeby plemniki nie były zbyt stare, więc teraz mężowi powiedziałam, że z taką częstotliwością musimy to robić, żeby nie miał staroci :D jemu oczywiście ten pomysł pasuje :P

    Strażaczka90, Katha81 lubią tę wiadomość

  • Strażaczka90 Autorytet
    Postów: 1830 2364

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dba wrote:
    dziewczyny gdzieś wyczytałam, żeby robić to co 3 dni, żeby plemniki nie były zbyt stare, więc teraz mężowi powiedziałam, że z taką częstotliwością musimy to robić, żeby nie miał staroci :D jemu oczywiście ten pomysł pasuje :P
    ja słyszałam też o tym.Ale ja tam na to nie patrze:) MY robimy to wtedy kiedy mamy na to ochotę:P ale że akurat wyszło tak że przed owulką i po owulce oraz w trakcie ,codziennie to nie zaszkodzi:)

    Katha81 lubi tę wiadomość

  • Katha81 Autorytet
    Postów: 1291 988

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Strażaczka90 wrote:
    ja słyszałam też o tym.Ale ja tam na to nie patrze:) MY robimy to wtedy kiedy mamy na to ochotę:P ale że akurat wyszło tak że przed owulką i po owulce oraz w trakcie ,codziennie to nie zaszkodzi:)

    ja widze ze praktycznie codziennie miesliscie ochote ;) hehhe fajnie

    Strażaczka90 lubi tę wiadomość

    sv8qt8h.png
    04.06.2015. Termin cc
  • Strażaczka90 Autorytet
    Postów: 1830 2364

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 18:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katha81 wrote:
    ja widze ze praktycznie codziennie miesliscie ochote ;) hehhe fajnie
    tak :) hehe:) a co się będziemy pyrkać jak mamy ochotkę:)

  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 7 grudnia 2013, 18:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi lekarka zaleciła nie współżyć od okresu do momentu aż nie da nam zielonego światła. I tego się póki co trzymamy, ale chyba w następnym cyklu trochę to zmienimy ;)

    Strażaczka90, Katha81 lubią tę wiadomość

    ltCGp1.png HZoWp2.png
‹‹ 34 35 36 37 38 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mięśniaki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

Mięśniaki macicy mogą występować nawet u 3 na 4 kobiety, w dowolnym momencie życia. U kogo jednak występują najczęściej? Czy znane są przyczyny powstawania mięśniaków macicy? Jakie są najczęstsze objawy i co powinno skłonić do wizyty u lekarza?

CZYTAJ WIĘCEJ