Forum Starając się - ogólne Zostańmy mamami 2014
Odpowiedz

Zostańmy mamami 2014

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2013, 09:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga gratuluje

    Emilka trzymam kciuki za ciebie


    Ja nie wiem co sie u mnie dzieje... kreseczki dlaej ledwo widoczne... apteczny ledwo ledwo.... brzuch mnie zaczyna dziwnie bolec tylko z jednej strony.... krwawienia dlaej nie mam....

    Zastanawiam sie czy mi dobrze wyznaczylo owulacje? zobaczymy... poczekam jeszcze tydzien... jak @ nie bedzie to zrobie znowu test a potem do lekarza.... juz mam dosc :( załamałam sie totalnie....

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • alxa Autorytet
    Postów: 259 172

    Wysłany: 16 lipca 2013, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nika jak piewszy raz mi wykryli zmiany rakowe to w ten sam dzień leżałam w szpitalu na kolejnych badaniach.. ale stwierdzili, że skoro chcę mieć dziecko to tylko leczenie i konizacja.. nie chciałam się na nią zgodzić bo obniża szanse na donoszenie ciąży.. ale cóż mogłam robić... konizacja i mnóstwo leków... i 7 miesięcy spokój.. poszłam do lekarza na rutynowe badania z tekstem "chcemy oficjalnie starać się o dzidziusia!" po badaniu okazało się, iż wszystko wróciło ale damy bardzoo mocne antybiotyki i da nam zielone światło na 4-5 miesiący... i tak się stało.. jeśli nie uda się to nie wiem co będzie dalej...

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    e3db312905.png
    920555c751.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2013, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nika86 wrote:
    I pytanko techniczne-czy któraś z Was wie jak ustawić suwaczek? Skąd się je bierze?

    Buźka!
    na suwaczki.com i potem kopjujesz link i wchodzisz w ustawienia/spolecznosc i tam wklejasz

  • Emilka WSK Autorytet
    Postów: 1184 906

    Wysłany: 16 lipca 2013, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Puszysta wrote:
    Aga gratuluje

    Emilka trzymam kciuki za ciebie


    Ja nie wiem co sie u mnie dzieje... kreseczki dlaej ledwo widoczne... apteczny ledwo ledwo.... brzuch mnie zaczyna dziwnie bolec tylko z jednej strony.... krwawienia dlaej nie mam....

    Zastanawiam sie czy mi dobrze wyznaczylo owulacje? zobaczymy... poczekam jeszcze tydzien... jak @ nie bedzie to zrobie znowu test a potem do lekarza.... juz mam dosc :( załamałam sie totalnie....
    Mój tet ciążowy ( bo mi wyszedł już) wg lekarza mógł być przez tamta torbiel powodowany, ona pękła ale plyn został gdzieś tam.. U mnie po 3 dniach wyszedł mocny test dopiero w poprzedniej ciąży :)

    Puszysta, Andzia33 lubią tę wiadomość

    Zawsze będziemy Cię kochać !!!
    10 tydz- Maleństwo 6.06.2013 [*]
    002cf1800b.png

    a7dbd8d14944931f43d9602c2b1bc61d.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend

    Św. Dominiku- dopomóż! Wierzymy!
  • alxa Autorytet
    Postów: 259 172

    Wysłany: 16 lipca 2013, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nka https://www.suwaczek.pl/ i wg instrukcji :)

    e3db312905.png
    920555c751.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2013, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ej nie załamuj sie "Puszku", jak czytałam kiedyś na forum dziewczyna też miłą słaba kreseczke a potem była już ok, tylko trzeba powtórzyć test później.

    Puszysta lubi tę wiadomość

  • nika86 Przyjaciółka
    Postów: 77 37

    Wysłany: 16 lipca 2013, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emilka WSK wrote:
    Lubuskie, Strzelce Kraj a lekarz z Gorzowa Wlkp, orynator szpitala w Drezdenku

    Zatrybiłam w 2 cyklu po odstawieniu hormonów, które stosowałam przez minione 4 lata.

    Uuu, to kawał drogi, bo ja z łódzkiego.

    cc5ceaf8a68d06df174fd3eb685ece83.png

  • alxa Autorytet
    Postów: 259 172

    Wysłany: 16 lipca 2013, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja ze śląskiego ;P

    nika86 lubi tę wiadomość

    e3db312905.png
    920555c751.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2013, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    małopolska :)

  • nika86 Przyjaciółka
    Postów: 77 37

    Wysłany: 16 lipca 2013, 10:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Puszku, moja pierwsza też była ledwo widoczna. Spokojnie- nie zadręczaj się. Tylko spokój pomoże Ci przetrwać ten czas oczekiwania. Sama siedzę jak na szpilkach, ale założyłam ogród na FB i walczę z upływającym wolno czasem sadząc roślinki :P

    Dziewczynki- dzięki za instrukcje :-)

    Alxa, Kochana uda się, ale staraj się nie myśleć- wyjmij płytkę z opisem "Ciąża" z głowy i schowaj do szafy- włożysz, jak już zajdziesz. Skoro lekarz dał Wam zielone światło, to znaczy, że naprawdę możesz- uwierz, afirmuj- to bardzo pomaga.

    Trzymajcie się Laseczki :-)

    Puszysta, Nusia, Andzia33 lubią tę wiadomość

    cc5ceaf8a68d06df174fd3eb685ece83.png

  • alxa Autorytet
    Postów: 259 172

    Wysłany: 16 lipca 2013, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i bedzie cala polska ;P
    ale mi sie czas dluzy bez mojego dzieciaka :(
    ja czasem się zastanawiam czy ona na pewno ma tylko 5 lat... Dzwoniła do mnie wczoraj rano, żeby się zapytać czy na weekend przyjedziemy, więc odpowiedziałam, że nie możemy, bo auto się psuje i nie ma paliwka... stara śpiewka.. no to trudno powiedziała.. a wieczorem dzwoni i "mamo, mamo! przyjedziecie do mnie. Wujek Łukasz Was przywyezie, załątwiłam"
    i czy tak myśli dziecko 5 letnie? :P

    nika86, Andzia33 lubią tę wiadomość

    e3db312905.png
    920555c751.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2013, 10:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzieki dziewczyny.... jakos ten tydzien wytrzymam.... za tydzien zatestuje jesli nie bedzie @

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • Martusska Autorytet
    Postów: 678 415

    Wysłany: 16 lipca 2013, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :):) dołączam się do Was :) mam 2 i pół letnią córeczkę i chcemy mieć dla niej rodzeństwo :) staramy się już 3 miesiące. narazie bez efektów.. chociaż może w tym cyklu się udało :) mąż miał urlop dwa tygodnie heh akurat na moje dni płodne :) w sumie minęło 9 dni od owulacji i zobaczymy co z tego będzie :) od pół roku już nie biorę hormonów.. i nic. a z córką to zaszłam w ciąże od razu po odstawieniu. Trzymam kciuki za wszystkie staraczki :)

    alxa, Andzia33 lubią tę wiadomość

    f2w33e3kmkr4l6vu.png
    ex2btgf6pw7pc9mw.png

    1usa8u69sqqt0q6z.png

  • alxa Autorytet
    Postów: 259 172

    Wysłany: 16 lipca 2013, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nika86 wrote:
    Alxa, Kochana uda się, ale staraj się nie myśleć- wyjmij płytkę z opisem "Ciąża" z głowy i schowaj do szafy- włożysz, jak już zajdziesz. Skoro lekarz dał Wam zielone światło, to znaczy, że naprawdę możesz- uwierz, afirmuj- to bardzo pomaga.

    Trzymajcie się Laseczki :-)

    Gdybym ja jeszcze miała tak dużo czasu żeby o tym myśleć... ciągle coś załątiam, rano cały czas biegam, po południu pomagam moim chłopcom przy remoncie a wieczorem jeżdżę po sklepach.. do Was piszę rano z łóżka albo poźniej przez telefon:)

    nika86, Andzia33 lubią tę wiadomość

    e3db312905.png
    920555c751.png
  • alxa Autorytet
    Postów: 259 172

    Wysłany: 16 lipca 2013, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martusska wrote:
    Hej dziewczyny :):) dołączam się do Was :) mam 2 i pół letnią córeczkę i chcemy mieć dla niej rodzeństwo :) staramy się już 3 miesiące. narazie bez efektów.. chociaż może w tym cyklu się udało :) mąż miał urlop dwa tygodnie heh akurat na moje dni płodne :) w sumie minęło 9 dni od owulacji i zobaczymy co z tego będzie :) od pół roku już nie biorę hormonów.. i nic. a z córką to zaszłam w ciąże od razu po odstawieniu. Trzymam kciuki za wszystkie staraczki :)

    Witamy Cię u nas :) skąd jesteś? zbieramy całą polskę ;)

    e3db312905.png
    920555c751.png
  • nika86 Przyjaciółka
    Postów: 77 37

    Wysłany: 16 lipca 2013, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alxa wrote:
    ja ze śląskiego ;P
    Mój mężuś też ze śląskiego :-) BB

    cc5ceaf8a68d06df174fd3eb685ece83.png

  • alxa Autorytet
    Postów: 259 172

    Wysłany: 16 lipca 2013, 10:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    haa:) nie jestem jedyna xD :D
    mój kot ma depresję dziś! chodzi i miałczy!

    e3db312905.png
    920555c751.png
  • Martusska Autorytet
    Postów: 678 415

    Wysłany: 16 lipca 2013, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja też jestem ze śląska :) to już jest nas więcej :)

    f2w33e3kmkr4l6vu.png
    ex2btgf6pw7pc9mw.png

    1usa8u69sqqt0q6z.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2013, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja z gdanska :P ale dawno mnie tam nie było....

  • nika86 Przyjaciółka
    Postów: 77 37

    Wysłany: 16 lipca 2013, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alxa wrote:
    Gdybym ja jeszcze miała tak dużo czasu żeby o tym myśleć... ciągle coś załątiam, rano cały czas biegam, po południu pomagam moim chłopcom przy remoncie a wieczorem jeżdżę po sklepach.. do Was piszę rano z łóżka albo poźniej przez telefon:)

    I tak ma być, im mniej czasu na myślenie, tym lepiej :-)

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    cc5ceaf8a68d06df174fd3eb685ece83.png

‹‹ 11 12 13 14 15 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego