35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
Simba wrote:Czy jak zajdziesz, to sie chcesz przeniesc na inny watek. Niektore dziewczyny maja 20-letnie dzieci i od poczatku na ovu!
Zapomniałaś dodac, że mają też wnukiSabina, Reni, Mimbla, Magdala, Simba, Aasiula, macduska, efcia, Dziobak, anna maria, iwcia77 lubią tę wiadomość
-Jack, jestem w ciąży!
-Nie przypominam sobie, żebyśmy...
-Byłeś pijany!
-Aż tak - nigdy! -
Bozia3 wrote:Skorpion albo kogoś polubi albo nie. Jeśli pokocha, to całym sercem i jest bardzo oddany, a jeśli nie polubi...to ...ja pierdziu..
No i skorpiony podobno bardzo lubią te sprawy...hmmm:)
Ja jestem panna. I mam w sobie uporządkowanie,choć do pedantyczności mi daleko, ale lubię mieć porządek (np w wykresach ovu hyhyhy)
Aż mnie dwa razy lekarz wczoraj pytał kim jestem z zawodu (i tak mu nie powiedziałam), że takie porządne, kolorowe wykresy mu przyniosłam - on myślał, że ja to sama chyba kredkami kolorowałam... "aaa, to taka aplikacja?". Myślicie, że powinnam zrezygnować z lekarza co ovufrienda nie zna? Hmm...moremi, Reni, Magdala, Simba, efcia, Bozia3, ania.g, iwcia77 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyno to jak widzicie na wykresie jestem po owulacji.
Kiedy było serduszkowanie też widzicie.
W poprzednich ciążach - zachodziłam od razu w I cyklu. Ale też byłam trochę młodsza:-)
Wczoraj miałam straszne, ale to straszne bóle pleców, krzyża, brzucha, podbrzusza. Dzisiaj już lepiej. Czuję jedynie jakby lekkie pobolewania podbrzusza.
Wilgotno, ale po owulce to chyba norma.
No i czekam...Magdala lubi tę wiadomość
-
Dzien bry!!Dobrnelam do konca..Młody dzis przylepa , spi jak sie przytuli do matki.A jak go odkladam albo ojciec bierze to oczy jak pięciozłotówy i już nie śpi.Ale za to ,że noce (odpukac w niemalowane!!!)sa dobre to w dzien moze mnie absorbowac.
Witam nowa koleżanke.Widze ,że troche przeszłas w swoim życiu.