35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyDzień dobry bardzo.
Moje duże dziecko wstałondzisiaj nawet nie jedną a dwoma lewymi nogami. Dobrze, że mu się to rzadko zdarza to da się wytrzymać. Uffff...
Witam nową/starą koleżankę.
Miłego dnia pomimo poniedziałku.
Sabina, BISCA, satori lubią tę wiadomość
-
Cześć dziewczyny.
Jastra mój młody też podziębiony, cały week w domu spędziliśmy, bo głos ma jakby mutację przechodził, dziś nie poszedł do przedszkola. Też jestem za wiosną natentychmiast!
Laura nie znam się na takich stanach zapalnych, nawet nie słyszałam o czymś takim.Sabina, BISCA lubią tę wiadomość
-
niewiele też jest w necie
pisze się o leczeniu antybiotykami i tyle
wszystkie posiewy, pcr na chlamydie i badania niezbędne do IVF nie wykazały żadnej paskudy/bakterii
chyba zadzwonię na konsultację lekarskąWiadomość wyedytowana przez autora: 7 marca 2016, 09:20
ivf-ivf lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Plan zajęć OF
Sabina 08.03
Reni 11.03
Magdala 16.03 egzamin
Satori 24.03
Gretka marzec http://emoticoner.com/files/emoticons/smileys/baby-boy-smiley.gif
Satori 04.04 prenatalne
małgoś kwiecień http://emoticoner.com/files/emoticons/smileys/baby-boy-smiley.gif
Asiula kwiecień http://emoticoner.com/files/emoticons/smileys/baby-boy-smiley.gif
zinnia 09.04 koniec Visanne
Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 marca 2016, 10:27
Sabina, BISCA, macduska, Karolcia77, ComeToMeBaby, krycha.stara, malgos741, satori, Mimbla, moremi lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Laura_B wrote:cześć dziewczyny
w sumie nie wiele mam objawów, bardziej bolesne owulacje (widze różnicę po leczeniu doxy, że w tym cyklu była mniej bolesna)
czasem pobolewanie podbrzusza
po punkcji było silniej
pobolewania zrzucałam na karb albo @ albo ovu
poza tym wszystko bez innych objawów
nie udał się jeden transfer i postanowiłam ńie czekać
a tam
polipy i stan zapalny
nic nie było widoczne na USG
więc wniosek z tego, jak się nie udaje w IVF, a nawet wogóle przed procedurą, powinna być histerio