Rozpocznij Kalendarz Owulacji - zajdź w ciążę 2 X szybciej
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

Misiabella
Ekspertka
Postów: 246
119

Wysłany: 4 listopada, 14:03
Cytuj | (2) | Zgłoś
Osjanka, powodzenia na badaniach. No i na szczescie nie poznalam jak to jest wymiotowac w ciazy, oprocz mdlosci. Ja bym wybrala mieszkanie z winda niz potem wnosic wozek na 3 pietro.

Osjanka, Madzia02 lubią tę wiadomość

Nie wytrzyma człowiek mały, jak dorosły skamieniały
uwo93e3k9xd1u2jy.png

Misiabella
Ekspertka
Postów: 246
119

Wysłany: 4 listopada, 14:07
Cytuj | (1) | Zgłoś
Osjanka, Ty robisz to badanie prenatalne w multimedzie na Warynskiego, czy pomylilo mi sie? Ja jeszcze niedawno mialam apogeum mdlosci, teraz jakby od kilku dni sytuacja jakby unormowala sie- mam mdlowci wylacznie jak jestem glodna.

Wiadomość wyedytowana przez autora 4 listopada, 14:08

Osjanka lubi tę wiadomość

Nie wytrzyma człowiek mały, jak dorosły skamieniały
uwo93e3k9xd1u2jy.png

Osjanka
Koleżanka
Postów: 37
48

Wysłany: 4 listopada, 14:40
Cytuj | (1) | Zgłoś
Tak, w multimedzie na Waryńskiego u dr Jaczyńskiej. Podobno jest bardzo dobra.

Wózka nie będę nosić, będę na klatce zostawiać, przynajmniej ten szkielet z kołami. Dostaje używany, linką do roweru przypnę i mam to w nosie ;-)Ale i tak tachać dzieciaka + jakąś torbę jest niefajnie.

W pierwszej ciąży nie wymiotowałam, miałam tylko mdłości. W drugiej - wymiotowałam, ale na pewno mniej niż teraz... Prawie codziennie. Za to nie przybieram na wadze, chyba dlatego ;-) Dobrze, że to się potem zapomina...

Misiabella lubi tę wiadomość


Kami1982
Debiutantka
Postów: 15
3

Wysłany: 5 listopada, 01:09
Cytuj | (1) | Zgłoś
Witam Was serdecznie

Madzia02 lubi tę wiadomość

Córka z 08.12.2017r. (Nagły poród w 33 tyg - odklejenie łożyska). Starania o drugą dzidzię od Września 2018r. Mam niedoczynność tarczycy, prolaktynę w górnych granicach, guza nadnercza. Przyjmuje eutyrox 105 mg.

adriette
Znajoma
Postów: 21
21

Wysłany: 5 listopada, 07:57
Cytuj | (0) | Zgłoś
dorot napisała:
Hej..to u mnie było identycznie,niskie AMH,lekarz po kilku miesiącach stwierdził żeby podejść do inseminacji,zgodziłam się,niestety była porażka,później żeby najlepiej podejść do in vitro,ale tak jak piszesz koszt jest dla mnie kolosalny i do tego nie mam gwarancji że się powiedzie..Ale gdyby koszt in vitro był mniejszy napewno byśmy spróbowali..
Mój mąż na spokojnie do tego podchodzi. Chce jeszcze zaczekać. Nie badalismy jeszcze nasienia, no i może obniżenie prolaktyny coś pomoże. In vitro mnie przeraża. Nawet jeżeli byśmy się zdecydowali, to wiem że to będzie trudne przeżycie. Gdyby jeszcze udało się za 1 czy 2 razem. W każdym razie póki co temat w zawieszeniu. A Ty dorot jakieś leczenie masz czy już tylko natura. Ja spróbuję z suplementami q10 i dhea.


adriette
Znajoma
Postów: 21
21

Wysłany: 5 listopada, 08:11
Cytuj | (1) | Zgłoś
Misiabella napisała:
0,75 amh, nie jest jakies tragiczne. Na tym forum byla dziewczyna - Dorbie ktora zaszla w ciaze 2 razy pod rzad (jedna poronila) z amh rownym 0,3. Inna forumowiczka - Zosia miala amh 0,75 i tez zachodzila w ciaze, tylko niestety zarodki sie nie rozwijaly, rozne sa przypadki, ale takie amh nie przekresla szansy na ciaze tylko jest informacja ze juz jajka sie wyczerpuja. Ostatnio czytalam tu, jako ciekawostke ze mozna sobie w przyblizeniu wyliczyc kiedy dana kobieta przestanie miec owulacje przyjmujac ze miec ich bedzie w zyciu okolo 400, czy tez 400, przy cyklu 27-28 dni takich owulacji jest ok 13 w roku. Wyliczylam sobie ze zostalo mi jakies 5-6 lat a potem coz, wiadomo co ;). Jak kogos stac na in vitro to jak najbardziej mozna podchodzic- przynajmniej ja bym podchodzila gdyby mi sie nie udalo i mialabym kase na to. Mozna tez w miedzyczasie sie starac naturalnie.
To prawda, czytałam takie historie i trochę dają nadzieję. Nie poddaję sie jeszcze, choć słowa lekarza zdolowaly bardzo pomimo, że zdawałam sobie sprawę, że nie jest dobrze.Co do in vitro, jeszcze czekamy. Mąż chce jeszcze powalczyć naturalnie, a ja zdaję się na niego, bo to on nie ma dzieci, choć bardzo pragnę mieć z nim dziecko.

Misiabella lubi tę wiadomość


Misiabella
Ekspertka
Postów: 246
119

Wysłany: 5 listopada, 09:39
Cytuj | (0) | Zgłoś
Karmi1982, witamy, witamy :) Cos napiszesz o swojj sytuacji?

Nie wytrzyma człowiek mały, jak dorosły skamieniały
uwo93e3k9xd1u2jy.png

Kami1982
Debiutantka
Postów: 15
3

Wysłany: 5 listopada, 15:56
Cytuj | (0) | Zgłoś
Oczywiscie

Córka z 08.12.2017r. (Nagły poród w 33 tyg - odklejenie łożyska). Starania o drugą dzidzię od Września 2018r. Mam niedoczynność tarczycy, prolaktynę w górnych granicach, guza nadnercza. Przyjmuje eutyrox 105 mg.

Misiabella
Ekspertka
Postów: 246
119

Wysłany: 5 listopada, 17:55
Cytuj | (0) | Zgłoś
Osjanka, jak poszlo usg? Sa wyniki sanco?

Nie wytrzyma człowiek mały, jak dorosły skamieniały
uwo93e3k9xd1u2jy.png

Osjanka
Koleżanka
Postów: 37
48

Wysłany: 5 listopada, 18:01
Cytuj | (2) | Zgłoś
Misiabella. Wszystko wyszło prawidłowo. I sanco, i usg - przezierność, nosek, serce. Po prostu cud! I dziewczynka :-D A mam już dwie starsze dziewczyny hihi!!!!

Reni, Misiabella lubią tę wiadomość


Reni
Moderator Forum
Postów: 18453
91671

Wysłany: 5 listopada, 19:20
Cytuj | (0) | Zgłoś
Osjanka napisała:
Tak, w multimedzie na Waryńskiego u dr Jaczyńskiej. Podobno jest bardzo dobra.

Wózka nie będę nosić, będę na klatce zostawiać, przynajmniej ten szkielet z kołami. Dostaje używany, linką do roweru przypnę i mam to w nosie ;-)Ale i tak tachać dzieciaka + jakąś torbę jest niefajnie.

moja sąsiadka też tak mówiła i zostawiała wózek na dole
do czasu
małolaci zostawiali tam puszki po piwie, papierki po czipsach czy batonach, kiepy, a na koniec ktoś się do wózka odlał
po tym wszystkim targała wózek na 4 p :-(

2 IUI, 4 IVF ICSI. 70 cs..Naturalsik!!! Mamy Dziedzica! animal-graphics-bees-470202.gif83955d0741.png

Reni
Moderator Forum
Postów: 18453
91671

Wysłany: 5 listopada, 19:22
Cytuj | (0) | Zgłoś
Osjanka napisała:
Misiabella. Wszystko wyszło prawidłowo. I sanco, i usg - przezierność, nosek, serce. Po prostu cud! I dziewczynka :-D A mam już dwie starsze dziewczyny hihi!!!!

super
teraz kolejne nerwy przed połówkowym :-)
ja czekam na 3 usg w 32 tc znowu mam cykora

2 IUI, 4 IVF ICSI. 70 cs..Naturalsik!!! Mamy Dziedzica! animal-graphics-bees-470202.gif83955d0741.png

Misiabella
Ekspertka
Postów: 246
119

Wysłany: 5 listopada, 20:20
Cytuj | (0) | Zgłoś
Reni, a co u Ciebie? W sensie czy chodzisz jeszcze do pracy, jak sie teraz czujesz. Ja w porownaniu do poprzedniej ciazy, jakas taka jestem „sapiaca”, zwlaszcza jak wchodze gdzies po schodach, biegne za synem na rowerze itd. Ja mam polowkowe za troche ponad miesiac i ciezko mi bedzie uwierzyc ze to bedzie juz polowa. Syn mi ciagle choruje i mam powtorke z czasow jak nie spal ale daje rade bez snu, bo nie musze chodzic do pracy i pracuje w domu jak jest w przedszkolu, co wyglada w praktyce tak ze tydzien w domu, a tydzien jest w przedszkolu. Nie mam jak celebrowac swojej ciazy, tak jak poprzednio, a tak milo wspominam ta pierwsza i jak dojrzewalismy z mezem do swiadomosci ze nie czekamy na laleczke ktora wlozymy do lozeczka wsrod mnostwa niemowlecych akcesoriow tylko czlowieka z krwi i kosci ktory w naszym zyciu namiesza ;)

Wiadomość wyedytowana przez autora 5 listopada, 20:22

Nie wytrzyma człowiek mały, jak dorosły skamieniały
uwo93e3k9xd1u2jy.png

trodde
Koleżanka
Postów: 42
48

Wysłany: 5 listopada, 20:27
Cytuj | (4) | Zgłoś
Hej Dziewczyny.
Dawno tu nie zaglądałam, ale musiałam na chwilę od wszystkiego się odciąć. Powoli staram się wracać do normalności, ale to jeszcze daleka droga. Po kontroli u lekarza wszystko jest w najlepszym porządku, przynajmniej fizycznie. Ładnie się oczyściło, ładnie się goi, ginka zadowolona i od razu po pierwszej @ możemy zacząć się starać. Zaopatrzona jestem w acard i niestety w encorton. Mam opory co do tego sterydu, ale jeśli ma pomóc to piernicze, jakoś przełknę skutki uboczne. Ale na razie nie umiem jeszcze na spokojnie myśleć o staraniach, chyba muszę zrobić sobie chwilę przerwy od tego, chociaż z drugiej strony chciałabym być znowu w ciąży już teraz, natychmiast.

Reni, Madzia02, beates, Osjanka lubią tę wiadomość

10.2018 - poronienie 9 tc

Misiabella
Ekspertka
Postów: 246
119

Wysłany: 5 listopada, 22:02
Cytuj | (0) | Zgłoś
Trodde, myslalam co u Ciebie i ciesze sie ze po kontroli lekarskiej jest w porzadku. Jesli czujesz ze musisz odpoczacod staran to odpocznij i rozumiem tez ze z drugiej strony chcialabys byc w kolejnej ciazy, mialabym tak samo. Jak juz wrocisz do staran to mam nadzieje ze szybko sie uda i bedziesz mogla zapomniec o tym co sie wydarzylo.

Wiadomość wyedytowana przez autora 5 listopada, 23:11

Nie wytrzyma człowiek mały, jak dorosły skamieniały
uwo93e3k9xd1u2jy.png

Madzia02
Przyjaciółka
Postów: 89
53

Wysłany: 6 listopada, 20:32
Cytuj | (0) | Zgłoś
dorot napisała:
Witam wszystkie dziewczyny..dawno mnie tu nie było,ale co jakieś czas czytałam Wasze posty :-) Gratuluję dziewczynom którym się udała A za resztę trzymam mocno kciuki.
Ale i ja mam pytanie.. powiedzcie mi co może być? Jest 28dc i 14dp..Z reguły mam cykle 26 27 dni. 02.11 robiłam betę i była negatywna :-( Temp utrzymuje się powyżej 37 stopni..A szyjka jest nadal wysoko, przed @zawsze miałam nisko i twarda A teraz jest na odwrót.. Może któraś z Was coś takiego przechodziła i łódź ik Eli się że mną swoimi wiesciami;-)
Dorot co u Ciebie?


Reni
Moderator Forum
Postów: 18453
91671

Wysłany: 6 listopada, 21:29
Cytuj | (4) | Zgłoś
Misiabella napisała:
Reni, a co u Ciebie? W sensie czy chodzisz jeszcze do pracy, jak sie teraz czujesz.

poszłam na zwolnienie od razu jak dowiedziałam się, że jest serduszko czyli w 7tc
za długo się starałam o tę ciążę,pierwszą i stwierdziłam, że będę celebrować ten stan ;)
tym bardziej, że jakoś wtedy zaczęły mi się 24godzinne mdłości ;-)

Madzia02, Misiabella, Mega, beates lubią tę wiadomość

2 IUI, 4 IVF ICSI. 70 cs..Naturalsik!!! Mamy Dziedzica! animal-graphics-bees-470202.gif83955d0741.png

Mega
Autorytet
Postów: 7325
25462

Wysłany: 7 listopada, 07:24
Cytuj | (3) | Zgłoś
Reni napisała:
poszłam na zwolnienie od razu jak dowiedziałam się, że jest serduszko czyli w 7tc
za długo się starałam o tę ciążę,pierwszą i stwierdziłam, że będę celebrować ten stan ;)
tym bardziej, że jakoś wtedy zaczęły mi się 24godzinne mdłości ;-)
Ja tez na zwolnieniu od pierwszej wizyty u gina. Za wpadkę po 4,5 roku starań nalezy sie jak psu micha ;)
Zreszta praca przy komputerze ponad 7 godzin dziennie - bez możliwości zmiany, praca z ludźmi (głownie starszymi , co łażą i zawracają dupę, a maja na przykład zapalenie płuc, oskrzeli, katar od 2 miesięcy itp). Moj lekarz napisał mi w karcie - praca z chorymi ludźmi :D

beates, Misiabella, Reni lubią tę wiadomość

"I kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat sprzyja potajemnie twojemu pragnieniu..." Alchemik
1usae6ydqzglfzj9.png
eikt3e3kevtdo3q3.png

ec3cacb88f.png

Misiabella
Ekspertka
Postów: 246
119

Wysłany: 7 listopada, 10:06
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ja tez jestem na zwolnieniu, bo z wychowawczego udalo mi sie wskoczyc na ciazowe L4 i to w ostatnim momencie :) U mnie nie chodzi o to ze zrobilam szefostwu psikusa, tylko moja spolka widnieje juz tylko na papierze, oprocz mnie wszyscy zostali zwolnieni lub sie zwolnili, a szefostwo wynioslo sie za granice. Z szefowa komunikuje sie przez fejsbuka :) Gdybym nie miala zwolnienia dostalabym wypowiedzenie, dla nich to nie klopot ze ksiegowy powysyla moje zwolnienia do zusu, zreszta zrobilsmy taki deal, ze ja rezygnuje z 3 miesiecznego wypowiedzenia i nie biore kasy a oni nie robia mi problemow. Niestety wszystko jest za cos, u nich nic za darmo ;) Ale i tak mialabym problem z odzyskaniem tej kasy i musialabym sie z nimi sadzic co jest utrudnione bo sie wyprowadzili na amen i pewnie nie wroca.

Nie wytrzyma człowiek mały, jak dorosły skamieniały
uwo93e3k9xd1u2jy.png

Misiabella
Ekspertka
Postów: 246
119

Wysłany: 7 listopada, 10:13
Cytuj | (0) | Zgłoś
A jesli chodzi o zus i panstwowe swiadczenia to ja prawie w ogolenie korzystam z panstwowej sluzby zdrowia i chodze prywatnie do lekarza, ja moj maz i moje dziecko, to przynajmniej w ciazy mi sie cos nalezy za oplacanie tej machiny.

Nie wytrzyma człowiek mały, jak dorosły skamieniały
uwo93e3k9xd1u2jy.png


Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.