35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
Hej Kochane moje wszystkie, dzieki Aga i Lucky za odpowiedz w sprawie Clo. Dzisiaj mocno czuje podbrzusze, jestem ciekawa jutrzejszego USG....Lucky jestes czwarta na liście do piecioraczkow, bedziemy musialy z Polarmisiem odstapic od gromadki i podzielic sie dziecmi, zeby bylo sprawiedliwie;-) Caffe, ja do konca nie jestem przekonana czy lekarze zawsze wiedza co robia.....poza tym oni nie traktuja straty ciazy do 8 tygodnia jako poronienie tylko jako naturalna selekcje, wiec moim zdaniem olewaja krwawienia w tym czasie. Moje zdanie potwuerdzilo sie podczas pobytu w szpitalu gdy poronilam...dzialaj wiec sama bo jak nie bedziesz walczyc to lekarze niewiele zrobia...
caffe, inessa, malgos741, Mango, Lucky, Andzia33 lubią tę wiadomość
-
Reni wrote:Caffe kochana leż i odpoczywaj. W tej chwili nic już nie zrobisz a tylko się nadenerwujesz.
A jutro będąc w szpitalu zawsze jest szansa, że diagnozę może zweryfikować jakiś inny lekarz, jeśli mój gin uzna to za stosowne.
Przytulam Cię ReniReni, Skuterek, bliska77, inessa, megan8, gosia7122, malgos741, Mango, Lucky, Andzia33 lubią tę wiadomość
-
Viola wrote:Hej Kochane moje wszystkie, dzieki Aga i Lucky za odpowiedz w sprawie Clo. Dzisiaj mocno czuje podbrzusze, jestem ciekawa jutrzejszego USG....Lucky jestes czwarta na liście do piecioraczkow, bedziemy musialy z Polarmisiem odstapic od gromadki i podzielic sie dziecmi, zeby bylo sprawiedliwie;-) Caffe, ja do konca nie jestem przekonana czy lekarze zawsze wiedza co robia.....poza tym oni nie traktuja straty ciazy do 8 tygodnia jako poronienie tylko jako naturalna selekcje, wiec moim zdaniem olewaja krwawienia w tym czasie. Moje zdanie potwuerdzilo sie podczas pobytu w szpitalu gdy poronilam...dzialaj wiec sama bo jak nie bedziesz walczyc to lekarze niewiele zrobia...