35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
z zawodu jestem ,ale nie pracowałam ani dnia w nim.
A czasami dobrze jest coś sobie poplanowac,policzyc,gorzej jak nic z tego nie wychodzi.
Przyznam się ,że jak tylko dostaję @ to sprawdzam ,kiedy się urodzi dziecko jak w końcu zajdę hahaha,bo początkowo chciałam urodzic wiosną lub latem,a teraz to poprostu już chcę zajśc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!caffe, polarmiś, bliska77, Mango, megan8 lubią tę wiadomość
Andzia33 -
Zgadzam sie z Bozia, ze to jest niemozliwe zeby po takim skoku teraz dopiero byla owulka....moze masz po prostu taki niski progesteron w fazie lutealnej i tyle i nalezy to wyregulowac. A moze Inessko zrob tak jak radzi Andzia, skocz na szybko do gina i sprawdz czy byla/jest owulacja.
Bozia3 wrote:inessa jak po takim skoku możesz być przed owulką? A nawet gdyby - to ostatecznie ten cykl będzie w plecy.....Bardziej jednak wydaje mi się, że masz po prostu słaby progesteron w 2 fazie - bo tak też było poprzednio. Po owulce też miałaś słaby wynik, a skok tempki był. Więc ja bym zwiększyła dawkę - tak jak zalecił lekarz - żeby wspomóc ciałko żółte, a nie spekulowała, że dupek Ci zablokował owulkę....
Jaki masz wynik tego progesteronu?Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 października 2013, 17:40
Andzia33 lubi tę wiadomość
-
Cześc dziewczynki wpadasz szybko i wypadam. Byłam u ginka na monitoringu mam jajo ok 22mm no i dziś muszę urwać się z imprezy na zastrzyk, w weekend ćwiczonka z mężulkiem a w środę na monitoring. Zobaczymy co tam przyniesie.
caffe, Andzia33, bliska77, pepapig, Mango, megan8 lubią tę wiadomość
01.2015 iuiinvicta Gdańska
10.2015 iuiArtemida Olsztyn
ivf Kwiecień punkcja 14.04.2016
kariotypy ok
mutacja MTHFR
ivf listopad Novum co ma być to będzie...transfer 18.11.2017 -
malgos741 wrote:Cześc dziewczynki wpadasz szybko i wypadam. Byłam u ginka na monitoringu mam jajo ok 22mm no i dziś muszę urwać się z imprezy na zastrzyk, w weekend ćwiczonka z mężulkiem a w środę na monitoring. Zobaczymy co tam przyniesie.