35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
Samiro, grunt to dobra kosultacja, dobrze, że poszłaś w inne miejsce niz tylko do twojej gin. Coś wiem o nie trafionych diagnozach
u mnie przez rok gin nie widział, że jajnik z torbielą 8 cm przemieścił się nad biodro tak między stawem biodrowym a żebrem i gdyby nie usg jamy brzusznej z powodu bólu brzucha pewnie miałabym jajnik na ramieniu. Teraz już nie ufam lekarzom, trzeba ich sprawdzać. Tarczycę też mam zrąbaną włącznie z hashimoto, ale na razie ustawioną na lekach. Trzymaj się, badaj i działaj.
samira, inessa lubią tę wiadomość
-
Zapomniałam o pytanku, zaczynam badać szyjkę i jestem w tym zielona, wczoraj był mój pierwszy raz i wrażenia kiepskie nie wiem co z tym zrobić. Czy macie na podorędziu jakiegoś dobrego linka z opisem jaki co? Będę zobowiązana.
inessa lubi tę wiadomość
-
Kate 75 wrote:Zapomniałam o pytanku, zaczynam badać szyjkę i jestem w tym zielona, wczoraj był mój pierwszy raz i wrażenia kiepskie nie wiem co z tym zrobić. Czy macie na podorędziu jakiegoś dobrego linka z opisem jaki co? Będę zobowiązana.
inessa lubi tę wiadomość
-
Witajcie dziewczęta
Samiro wygląda na to że w końcu trafiłaś na konkretnego specjalistę. Cieszę się i mam nadzieję że jak najszybciej zostaniesz mamą czego życzę Ci z całego serca jak i wszystkim dziewczętom z naszego forum.
samira, inessa, Bursztyn, Andzia33 lubią tę wiadomość
Matka fantastycznej 4 -
Jutro mam wizytę u swojej gin. Jestem ciekawa co powie bo ostatnio w czasie ok owu bardzo bolało mnie w prawym boku podczas przytulanek. Zdarzyło mi się już kilka razy w życiu ale po sprawdzeniu u lekarza nigdy nic tam nie było i żaden lekarz do tej pory nie powiedział mi dlaczego tak miewam. Obecną gin mam od maja i jeszcze nie rozmawiałam z nią o tym. No i mam nadzieję że jakiś ładny pęcherzyk tam we mnie rośnie ale to się okaże dopiero jutro wieczorem. Dziś kupię sobie testy owulacyjne.
samira, inessa, Andzia33 lubią tę wiadomość
Matka fantastycznej 4 -