X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

35 +

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 11 grudnia 2014, 21:07

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewka, mozg Tupka moze na razie nie odczul wyladowan padaczkowych skoro jest rozwoj. Teraz to najwazniejsze dobrac dobra dawke leku, Depakina jest dosc kaprysna, ale skuteczna.
    Duzo bylo tych ognisk na eeg? Dobranie dawki leku w domu czy w szpitalu?
    80% moich uczniow z autyzmem mialo padaczke. Wiekszosc swietnie funkcjonowala na lekach, m.in. Depakinie.
    Bedzie dobrze!

Sabina, Heretyczka, iwcia77, Elfik, moremi, kkisia, Arwena, Bozia3, Mega, Parka lubią tę wiadomość

• nick nieaktualny

Wysłany: 11 grudnia 2014, 21:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Elfik wrote:
    Sab, nie znam się, ale gdyby podejść do tego jak do @? Gorąca kąpiel, acard i jakieś zioła, które powodują skurcze?tzn. Typu pokrzywa czy cos tam, żadne dragi....
    Tyle rzeczy jest zabronionych dla ciężarnych...
    Może i głupoty gadam, ale tak się zastanawiam...
    Myślałam o tym ;)Z Młoda się bawię, podrzucam, noszę, no na maxa, ale ona waży 23kg, jest co nosić. Poszłabym dalej, ale może to głupie, ale boję się że sobie zaszkodzę, dorobię krwotoku albo coś. Nie wiem czy to możliwe, ale... A jakby się coś zaczęło dziać, to mąz jest 2 godziny samochodem stąd, więc byłaby głupia sytuacja. No i nie wiem...

Elfik, iwcia77 lubią tę wiadomość

• nick nieaktualny

Wysłany: 11 grudnia 2014, 21:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    iwcia77 wrote:
    jak to ze swoimi zdjeciami? toz to zakrawa na megalomanie ;D
    Jak wyslesz z choinka, a nie ze swoimi dziecmi, to powiedza, ze pewnie cos ukrywasz. Albo sa brzydkie albo grube. ;-) A najlepiej to wydrukowac z krotkim streszczeniem co sie wydarzylo w ciagu mijajacego roku. U nas dziecko sie nam wydarzylo, wiec na fotkach jest on. Syn. ;-)

iwcia77, kapturnica, moremi, kkisia, Mega lubią tę wiadomość

• iwcia77 Autorytet

Wysłany: 11 grudnia 2014, 21:11