Forum Starając się z pomocą medyczną AMH - jakie macie poziomy i jakie szanse?
Odpowiedz

AMH - jakie macie poziomy i jakie szanse?

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 kwietnia 2016, 20:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    właśnie nie mam...
    Myślę, czy nie pójśc zbadać jeszcze do invimedu, mam obawy, ze diagnostyka wykonuje źle badanie.
    Wynik będzie zatem dopiero w poniedziałek, a w diagnostyce pobrali mi krew wczoraj.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 kwietnia 2016, 20:03

  • domiszka Autorytet
    Postów: 1152 545

    Wysłany: 24 kwietnia 2016, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ojejku wrote:
    właśnie nie mam...
    Myślę, czy nie pójśc zbadać jeszcze do invimedu, mam obawy, ze diagnostyka wykonuje źle badanie.
    Wynik będzie zatem dopiero w poniedziałek, a w diagnostyce pobrali mi krew wczoraj.


    ja tez robiłam w diagnostyce i to amh mi tam takie wielkie wyszlo ;/

    PCO, IO, Endometrioza, teratozoogspermia, kiepski HBA
    Angelius Provita dr P.
    1 IUI :(
    1 IMSI :(
    2 pICSI <3

    24.05.2018 o 2:50 na ziemi pojawil się cud ! <3
  • Asia_88 Autorytet
    Postów: 2704 2594

    Wysłany: 25 kwietnia 2016, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 sierpnia 2019, 15:59

    2DoWp2.png
    "Kiedy decydujesz się na dziecko, zgadzasz się, że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem."
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 kwietnia 2016, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja w pierwszym badaniu AMH miałam wynik 0,37, w drugim robionym w invimedzie (diagnostyka) już 0,74. Do dziś nie wiem który jest prawidłowy :) Nie mniej rozpoczęłam stymulację pod ICSI. Czy któraś z Was niskoAMHamowych miała już tego typu doświadczenia? Ile pęcherzyków udało Wam się wyhodować?

  • Madzik_6 Ekspertka
    Postów: 273 73

    Wysłany: 25 kwietnia 2016, 19:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam niskie amh ale dopiero podchodzę za miesiąc do procedury

    2 IUI :-(
    Niskie AMH, MTHFR, Hiperprolaktynemia
    IVF - czerwiec :-(
    23.05.2017 moje szczęście przyszło na świat :*
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 kwietnia 2016, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moje amh wygląda tak, na przestrzeni miesiaca - wniosek z tego, że przy niskim wyniku warto powtórzyć badanie
    dziś dostałam wynik z piatku 0,94
    http://iv.pl/images/10572950225889623600.png

    Anatolka lubi tę wiadomość

  • AniaT Autorytet
    Postów: 993 325

    Wysłany: 25 kwietnia 2016, 21:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Masakra, i bądź tu kurde mądrym! Człowiek się stresuje, martwi a okazuje się ze źle zrobili badanie! Może ja też powinnam je zrobić ponownie w innym laboratorium...bo mnie w ciągu 2 lat spadło z 0,6 do 0,14 :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 kwietnia 2016, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania, ja bym powtórzyła
    w 2-3dc z samego rana

  • Madzik_6 Ekspertka
    Postów: 273 73

    Wysłany: 26 kwietnia 2016, 05:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AniaT wrote:
    Masakra, i bądź tu kurde mądrym! Człowiek się stresuje, martwi a okazuje się ze źle zrobili badanie! Może ja też powinnam je zrobić ponownie w innym laboratorium...bo mnie w ciągu 2 lat spadło z 0,6 do 0,14 :(
    Mi w ciągu pół roku spadało z 0,4 do 0,26

    2 IUI :-(
    Niskie AMH, MTHFR, Hiperprolaktynemia
    IVF - czerwiec :-(
    23.05.2017 moje szczęście przyszło na świat :*
  • Madzik_6 Ekspertka
    Postów: 273 73

    Wysłany: 26 kwietnia 2016, 06:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ojejku wrote:
    moje amh wygląda tak, na przestrzeni miesiaca - wniosek z tego, że przy niskim wyniku warto powtórzyć badanie
    dziś dostałam wynik z piatku 0,94
    http://iv.pl/images/10572950225889623600.png
    Wynik bardzo dobry, chciałabym taki ale u mnie kiepsko bo widzę po pęcherzykach antralnych

    2 IUI :-(
    Niskie AMH, MTHFR, Hiperprolaktynemia
    IVF - czerwiec :-(
    23.05.2017 moje szczęście przyszło na świat :*
  • bella84 Autorytet
    Postów: 2573 1486

    Wysłany: 26 kwietnia 2016, 14:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wy o pol roku piszecie a ja np w grudniu 2014 mialam 0,88 a w styczniu 2014 wiec po miesiacu!! Juz 0,51... I badz tu madry...nie mniej jednak wynik wynikiem a ja juz w polowie drugiej ciazy jestem :) tak wiec uszy do gory i dzialac!;)

    ojejku, AgaL lubią tę wiadomość

    wnidjw4za4vtypx5.png
    f2w39n73lydzw63x.png
  • bella84 Autorytet
    Postów: 2573 1486

    Wysłany: 26 kwietnia 2016, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Irish, ja mialam co prawda iui, ale przy stymulacji udanej mialam gonal w dawce 50 j i udalo mi sie 2 pecherzyki wyhodowac z czego jeden ma juz 15 mscy prawie :)

    wnidjw4za4vtypx5.png
    f2w39n73lydzw63x.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2016, 16:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella! :-)Drugie? Gratulacje. Marynarska drużyna ;)

  • bella84 Autorytet
    Postów: 2573 1486

    Wysłany: 26 kwietnia 2016, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehe dokładnie, :) drugie było mega niespodziewane, naturalne i co najciekawsze z jednego strzału i to wg mnie były nieplodne ..10 dc :p wiec szok ogromny, tym bardziej ze ja sie nastawialam znowu na inseminacje i ewentualnie 1 ivf podejscie..a tu taki cud nam sie zdarzyl :) wiec wogole juz sie tym amh nie przejmuje, nawet nie wierze w to ze zaraz bede miec menopauze..w koncu nawet same kliniki nieplodnosci podaja ze nawet kobiety z bardzo niskim amh moga miec menopauze dopiero po 50 tce i dzieci :)

    AgaL lubi tę wiadomość

    wnidjw4za4vtypx5.png
    f2w39n73lydzw63x.png
  • AgaL Autorytet
    Postów: 4027 4108

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella ja już kolejny raz czytam Twoją historię i ogromnie podnosi mnie na duchu za każdym razem :) Zwłaszcza dziś gdy znowu ogarnia mnie zwątpienie....że kiedykolwiek się uda. Życzę dużo zdrowia Tobie i Maleństwu :)

    bella84 lubi tę wiadomość

    <3 Kiedy nie wszystko idzie po Twojej myśli, po prostu czekaj...i miej wiarę <3
  • stokrotka0308 Ekspertka
    Postów: 174 207

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella, a jak badanie nasienia Twojego partnera?

    Endometrioza III stopnia , 2012 i 2014r. - laparoskopie
    06.2016 - amh 0,06, adopcja zarodka, 10.2018 - IMSI- transfer 2x3dniowe - biochem, 01.2019 - transfer blastki, 7dpt - II kreski, 9dpt - beta 368 :) 11dpt - 1160 :) 14dpt-
    6008... cudzie trwaj... : )
  • bella84 Autorytet
    Postów: 2573 1486

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Stokrotka, akurat u meza nasienie super bylo przy kazdym badaniu, wrecz jak to lekarz okreslal parametry ma ponadprzecietne...wiec moje takie np wrazenie jest ze jesli jedynym problemem w staraniach jest niskie, nawet bardzo niskie amh to nie umniejsza to szans znaczaco..inaczej gdy te problemy sie nakladaja

    wnidjw4za4vtypx5.png
    f2w39n73lydzw63x.png
  • bella84 Autorytet
    Postów: 2573 1486

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aha u nas dodatkowo oprocz amh niskiego przed pierwsza ciaza mialam zdiagnozowany w tescie PCT wrogi sluz, stad byla decyzja omiui, ale ciekawe mest to ze druga ciaza naturalna..wiec ten wrogi sluz to taki chyba niepewny jest...

    wnidjw4za4vtypx5.png
    f2w39n73lydzw63x.png
  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8010 6903

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ojejku wrote:
    moje amh wygląda tak, na przestrzeni miesiaca - wniosek z tego, że przy niskim wyniku warto powtórzyć badanie
    dziś dostałam wynik z piatku 0,94
    http://iv.pl/images/10572950225889623600.png

    Ojejku, to nawet nie pokazuj w klinice tego pierwszego badania. Masz poziom na refundacje leków i póki ona do końca czerwca jest to nawet się nie przyznawaj, że kiedykolwiek było poniżej granicy refundacyjnej.

    Asia_88, domiszka lubią tę wiadomość

    1usa3e5e6fqireg4.png

    3ca106616b.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2016, 22:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja się przyznałam na pierwszej wizycie, z tego powodu tam wylądowałam
    ale wykonałam dwa kolejnej podobne do siebie
    nie wiem czy zdążymy z ivf, nie mamy historii leczenia niepłodniści i nie chcą sie podejmować (treść ustawy)
    niemniej jednak, cieszę się, że wynik jest kiepski ale nie tragiczny i będziemy chyba próbowac inseminacji (ze słabym nasieniem....)
    wczprajsze hsg wyszło ksiażkowo bardzo dobrze ;)

‹‹ 66 67 68 69 70 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego