Forum Starając się z pomocą medyczną Artemida Olsztyn
Odpowiedz

Artemida Olsztyn

Oceń ten wątek:
  • Ali.G Koleżanka
    Postów: 47 50

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 13:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asia robiłaś betę?

    e_mil_ka, asia-m-b lubią tę wiadomość

    Ali.G.
  • asia-m-b Autorytet
    Postów: 1389 1627

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 16:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wlasnie przed chwilą odebralismy wynik :( nic z tego.. jechalismy jak na ścięcie bo plamienie od wczoraj sie rozkrecilo i nie dawalo zadnych złudzeń. Trzeba się podnosić i jechać po kolejną Maryske..

    Anielka & Antek ♥
    Aniołek ♥
    211xe6yduj4ncphs.png
    "Nie war­to uciekać przed nieunik­nionym, gdyż wcześniej czy później tra­fia się w miej­sce, gdzie nieunik­nione właśnie przy­było i cze­ka."

  • Ali.G Koleżanka
    Postów: 47 50

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 16:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojj...Tak jest...podnosić się i działać dalej!!!

    asia-m-b lubi tę wiadomość

    Ali.G.
  • malgos741 Autorytet
    Postów: 7451 21129

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    asia-m-b wrote:
    Małgoś daj znać jak się czujesz po punkcji :)
    Czuję się dobrze.. ale podróż męcząca..wyjechaliśmy o 3.30 byliśmy na miejscu o 7.00.. punkcja robiona przez dr.Z... super lekarz...
    teraz trochę pobolewają jajniki ale podobno mogą boleć..ogólnie ok.. byliśmy w domu na 15tą... mam 4 jajka .. 2 były puste.. czekamy ...

    Ali.G, Asia08, Aasiula lubią tę wiadomość

    01.2015 iui :( invicta Gdańska
    10.2015 iui :( Artemida Olsztyn
    ivf Kwiecień punkcja 14.04.2016 :(
    kariotypy ok
    mutacja MTHFR
    ivf listopad Novum co ma być to będzie...transfer 18.11.2017 :(
  • malgos741 Autorytet
    Postów: 7451 21129

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    asia-m-b wrote:
    Wlasnie przed chwilą odebralismy wynik :( nic z tego.. jechalismy jak na ścięcie bo plamienie od wczoraj sie rozkrecilo i nie dawalo zadnych złudzeń. Trzeba się podnosić i jechać po kolejną Maryske..
    Asiula tulę cię mocno jak najmocniej <3

    01.2015 iui :( invicta Gdańska
    10.2015 iui :( Artemida Olsztyn
    ivf Kwiecień punkcja 14.04.2016 :(
    kariotypy ok
    mutacja MTHFR
    ivf listopad Novum co ma być to będzie...transfer 18.11.2017 :(
  • asia-m-b Autorytet
    Postów: 1389 1627

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 17:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosik ja z całych sił zaklinam te Twoje 4 jajeczka! Niech się pięknie zaplodnia! Ja już wczoraj swoje żale wykrzyczalam dziś już mniej emocji.. choć boli..
    Ali G A Ty kochana jakie masz plany? Będziecie próbować?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 kwietnia 2016, 17:32

    malgos741 lubi tę wiadomość

    Anielka & Antek ♥
    Aniołek ♥
    211xe6yduj4ncphs.png
    "Nie war­to uciekać przed nieunik­nionym, gdyż wcześniej czy później tra­fia się w miej­sce, gdzie nieunik­nione właśnie przy­było i cze­ka."

  • ona84 Autorytet
    Postów: 2714 1020

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 17:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hey ta lekarka nawet ok przepisala mi clo i badanie amh masakra ile kasy idzie,umowilam sie na22 do W,2miechy mam byc stymulowana a pozniej na laparoskopie.

    3i49ej28fjl6k2ap.png
  • ona84 Autorytet
    Postów: 2714 1020

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a kazala mi cos liczyc dodawac bo ona zaraz zapomni itp,drogo bierze powinna tez100 brac

    3i49ej28fjl6k2ap.png
  • Asia08 Autorytet
    Postów: 1450 915

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 20:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asia, trzymaj się! Tulę.

    Malgos, kciuki są. Niech się uda!

    Ona, faktycznie dr S. dopytuje "ile ja mówiłam?", "co ja mówiłam?". I chyba to trochę odstrasza.

    asia-m-b, malgos741 lubią tę wiadomość

    "Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie."
    mhsvqps6knsjrcis.png
    06.04.2016 I iui :( 14.05.2016 II iui :( 21.06.2016 III iui :(
  • ona84 Autorytet
    Postów: 2714 1020

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 20:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    znajoma chodzi do doktora W i mowi ze to tez moj lekarz prowadzacy,zlecila mi amh a koszt 165zl,kazała nie robila ze jak pojde i on to potwierdzi to dopiero zrobic.
    Już sama nie wiem czy robic czy poczekac do wizyty i zobaczyc co on powie

    3i49ej28fjl6k2ap.png
  • ona84 Autorytet
    Postów: 2714 1020

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 20:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale napisalm,zakrecilam sie sorry

    3i49ej28fjl6k2ap.png
  • malgos741 Autorytet
    Postów: 7451 21129

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ona84 wrote:
    znajoma chodzi do doktora W i mowi ze to tez moj lekarz prowadzacy,zlecila mi amh a koszt 165zl,kazała nie robila ze jak pojde i on to potwierdzi to dopiero zrobic.
    Już sama nie wiem czy robic czy poczekac do wizyty i zobaczyc co on powie
    drogo te amh to w Artemidzie?
    bo ja robiłam taniej w szpitalu miejskim..

    01.2015 iui :( invicta Gdańska
    10.2015 iui :( Artemida Olsztyn
    ivf Kwiecień punkcja 14.04.2016 :(
    kariotypy ok
    mutacja MTHFR
    ivf listopad Novum co ma być to będzie...transfer 18.11.2017 :(
  • ona84 Autorytet
    Postów: 2714 1020

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ile placilas i ile sie czeka?biorac clo mona je robic

    3i49ej28fjl6k2ap.png
  • leo Autorytet
    Postów: 472 568

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 22:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asia podnieść i ruszać dalej, tulę mocno

    asia-m-b lubi tę wiadomość

    zrz6sg18xvo5c80a.png

    4c3tvfxm38vphymt.png
  • eni33 Autorytet
    Postów: 1018 654

    Wysłany: 14 kwietnia 2016, 22:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ona84 wrote:
    hey ta lekarka nawet ok przepisala mi clo i badanie amh masakra ile kasy idzie,umowilam sie na22 do W,2miechy mam byc stymulowana a pozniej na laparoskopie.
    Ona chyba wszystkim kaze zrobic te amh bo mi tez.

    3jvztv73z47a71uw.png

    klz9roeqyeov6byo.png

    30.05.2016. | iui :-( 9.07.2016 || iui :-( 30.09.2016 punkcja 3.10.2016 transfer :-(
    11.03.2017 punkcja. 16.03.2017 transfer :-) 7dpt beta 34. 8dpt beta 54. 10dpt beta 148. 12dpt beta 412
    17.11.2018 crio transfer
    :-( Puste jajo :-(
    8.06.2019 crio transfer :-)
  • ona84 Autorytet
    Postów: 2714 1020

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 06:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    eni i co robiłas?ja mam dylemat czy poczekac za tydzieni jak doktor W powie by zrobic to zrobie

    3i49ej28fjl6k2ap.png
  • eni33 Autorytet
    Postów: 1018 654

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze tez nie robilam ale jak potem bylam u dr P na wizycie to tam mial napisane ze badanie amh i czy mam a ja ze jeszcze nie i on jakos specjalnie nie kazal ani nie namawial. Poczekaj i sie zapytaj dr W.

    3jvztv73z47a71uw.png

    klz9roeqyeov6byo.png

    30.05.2016. | iui :-( 9.07.2016 || iui :-( 30.09.2016 punkcja 3.10.2016 transfer :-(
    11.03.2017 punkcja. 16.03.2017 transfer :-) 7dpt beta 34. 8dpt beta 54. 10dpt beta 148. 12dpt beta 412
    17.11.2018 crio transfer
    :-( Puste jajo :-(
    8.06.2019 crio transfer :-)
  • malgos741 Autorytet
    Postów: 7451 21129

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ona84 wrote:
    a ile placilas i ile sie czeka?biorac clo mona je robic
    ok 130zl czeka sie dwa tygodnie ale ja szybciej dostałam tak ok 1tygodnia..
    najlepiej zadzwoń..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 kwietnia 2016, 08:43

    01.2015 iui :( invicta Gdańska
    10.2015 iui :( Artemida Olsztyn
    ivf Kwiecień punkcja 14.04.2016 :(
    kariotypy ok
    mutacja MTHFR
    ivf listopad Novum co ma być to będzie...transfer 18.11.2017 :(
  • Aasiula Autorytet
    Postów: 7019 25906

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malgos741 wrote:
    ok 130zl czeka sie dwa tygodnie ale ja szybciej dostałam tak ok 1tygodnia..
    najlepiej zadzwoń..
    Ja robilam w Invicta 100 lub 120 zl niew pamietam dokladnie i tego samego dnia wynik :)


  • Aasiula Autorytet
    Postów: 7019 25906

    Wysłany: 15 kwietnia 2016, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asia - m-b bardzo mi przykro ... <3 Wspieram

    asia-m-b lubi tę wiadomość


‹‹ 114 115 116 117 118 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ