Artvimed Kraków In Vitro
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Vanili wrote:Ja dostałam ankietę i stos innych papierów do uzupełnienia w domu, jednak myślałam że przed będzie rozmowa z anastezjologiem a tu juz na stole zadawal pytania raczej na odwrocenie mojej uwagi np co robie na codzień, czy miałam narkoze...
po tych waszych opowieściach najbardziej boję się nie skompromitować niż źle czuć hahaaaJulita76, Vanili lubią tę wiadomość
-
Vanili- ten transfer jak będziesz mieć popołudniu to mamy szansę się spotkać w klinice hehehe tym bardziej, że my prawdopodobnie będziemy trochę wcześniej w klinice, wiadomo- taka trasa do przejechania to zapas czasowy zawsze się zakłada na jakieś nieprzewidziane sytuacje na drodze. Będę o Tobie myślała czekając na swoje usg
Julita76 lubi tę wiadomość
-
No a ja jestem po pierwszym zastrzyku menopuru. Taaa daaam
Facet się tym zajął, bo jak widział jak studiuję ulotkę i nie mogę się za to zabrać to przejął kontrolę nad mieszaniem roztworu, a potem zaszedł mnie od tyłu, złapał fałdkę (heh! ), zamierzył się, ciachnął i tylko musiałam mu powiedzieć aby trochę wolniej dusił tłok bo zaczęłam czuć dyskomfort. Jak wbił mi już wszystko to kazałam mu jeszcze chwilę odczekać przed wyjęciem igły, a potem z wacikiem przytrzymałam i rozmasowałam miejsce po zastrzyku i... żyję dobrze poszło. Może mi mąż robić zastrzyki zobaczymy jak mu pójdzie z kolejnymi.Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 grudnia 2015, 11:51
ewa84, ewlinaaa85, Julita76, Bydgoszczanka, Lola79 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyJa na szczęście nie muszę nic mieszać na razie wsadzę sobie ampułkę do pena i gotowe
Teraz jak już wiem że, od jutra zaczynam stymulacje to jestem szczerze przerażona punkcją i tym anestezjologiem
Zadzwoniłam dziś umówić się na poniedziałek i z wrażenia zapomniałam dodać że, chcę się umówić do Chruścika ciekawa na kogo trafię heh -
nick nieaktualny
-