Letnia promocja w OvuFriend!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 31 sierpnia a otrzymasz od nas prezent:

Jeżeli wykupisz abonament Premium w OvuFriend i zajdziesz w ciążę, będziesz mogła wykorzystać swój abonament w BellyBestFriend, w niesamowitym, w pełni spersonalizowanym, inteligentnym kalendarzu Twojej ciąży!

Promocja trwa do 31 sierpnia 2019 roku.

Wykup abonament Zamknij
Odpowiedz

CLO

Oceń ten wątek:
  • wisieninka_89 Autorytet
    Postów: 946 354

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MoominMi wrote:
    mnie swędziały, a do tego okropny ból, jakby ktoś je wykręcał. minęło pare dni przed @. Przypisuje ten objaw zasłudze CLO.

    Moja apka po wczorajszym skoku temp się poprzestawiała, ale liczę na to, że @ przyjdzie we wt.
    Powodzenia dziewczyny!!

    Moze @ nienprzyjdzie:-). Widze ze bierzesz simfolic, masz pco czy z innego powodu?

    h44egywlnedzkir7.png
    f2wlh371shb33oc3.png
  • Patrycja201501 Autorytet
    Postów: 985 279

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niusia3045 wrote:
    Ja się cieszę, że od razu dał mi trzy. Bo być może przy takim stopniowym zwiększaniu traciłabym kolejne cykle.
    Według aplikacji w telefonie, powinnam dostać jutro. Jednak owulację miałam niedziela/poniedziałek, więc w tych dniach spodziewam się @.
    Dzięki za wsparcie! :*
    A tak z innej beczki - mam trochę głupie pytanie :P czy czasami przed @ swędzą was sutki? Kurcze, bo mnie teraz nachodzi czasem takie swędzenie, że szok! :P
    Mnie bolały sutki po clo. Przed @

    Nadzieja umiera ostatnia❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Drugi cykl z clo i u mnie poki co żadnych objawów, moze organizm sie przyzwyczaił... tez tak miałyście?

  • Patrycja201501 Autorytet
    Postów: 985 279

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ag1988 wrote:
    Drugi cykl z clo i u mnie poki co żadnych objawów, moze organizm sie przyzwyczaił... tez tak miałyście?
    Który jesteś dc?

    Nadzieja umiera ostatnia❤️
  • MoominMi Przyjaciółka
    Postów: 120 48

    Wysłany: 9 listopada 2018, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po poronieniu pęcherzyki zaczęły rosnąć i nie pękały. Zdarzało się, że miały nawet 43mm. Wchłanianie zostawaly przy stosowaniu duhapstona.

    Lekarz kazał stosować inozytol (a w sympfolicu ponoć go najwięcej), więc tak go pije i pije...

    BTW! Powiedzcie mi, czy nie ma u mnie już zbyt dużej przesady z kwasem foliowym? Łykam/pije ciągiem od maja. Nie za długo?

    Wisieninka: obiecałam sobie, że przestaje robić nadzieje i sobie, i mężowi. Aktualnie moje koty zaczęły mi chorować, więc mam zajęcie, jak z dziećmi - po pracy od razu do weta ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora 9 listopada 2018, 12:30

    09.07.19 - 2 kreska blada, 10.07.2019 - 2 kreska blada, 11.07.2019 - beta HCG 45, 13.07.2019 - beta ??, 14.07.2019 2 kreska coraz mocniejsza,

    Starania od 09/2017, 09.02.2018 - poronienie 7/8 tc // Nawracające torbiele, Tarczyca OK.
    Badania nasienia - plemniki za wolne.
    2c z CLO bezskuteczne
  • MoominMi Przyjaciółka
    Postów: 120 48

    Wysłany: 9 listopada 2018, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Patrycja201501 wrote:
    Który jesteś dc?
    Tez, drugi cykl z CLO znoszę prawie bezobjawowo. Chociaż dzisiaj już zaczyna mnie pobolewać brzucho jak na @

    09.07.19 - 2 kreska blada, 10.07.2019 - 2 kreska blada, 11.07.2019 - beta HCG 45, 13.07.2019 - beta ??, 14.07.2019 2 kreska coraz mocniejsza,

    Starania od 09/2017, 09.02.2018 - poronienie 7/8 tc // Nawracające torbiele, Tarczyca OK.
    Badania nasienia - plemniki za wolne.
    2c z CLO bezskuteczne
  • Niusia3045 Autorytet
    Postów: 361 127

    Wysłany: 9 listopada 2018, 12:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MoominMi, ja piję miovarian dwa razy dziennie po saszetce już chyba dwa lata :)
    I nie wydaje mi się, żeby to miało jakiekolwiek negatywne skutki. Przynajmniej lekarz nic o nich nie mówił.

  • wisieninka_89 Autorytet
    Postów: 946 354

    Wysłany: 9 listopada 2018, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja teraz biore miositogyn gt. Cenowo podobnie zalezy od apteki. Inozytolu tez 2000 i jakies dodatkowe wit

    h44egywlnedzkir7.png
    f2wlh371shb33oc3.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2018, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Patrycja201501 wrote:
    Który jesteś dc?
    Dzis 4 dc, ale przy pierwszym czułam odrazu cos.

  • Patrycja201501 Autorytet
    Postów: 985 279

    Wysłany: 9 listopada 2018, 15:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ag1988 wrote:
    Dzis 4 dc, ale przy pierwszym czułam odrazu cos.
    Mnie tylko lekko kują jajniki czasami. Dziś jestem 9 dc ale dziewczyny mówią ze nie powiedziane ze nic nie rośnie jak nie boli.... wiec będzie Ok nie martw się :)

    Nadzieja umiera ostatnia❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2018, 15:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oby!w koncu juz kupiłam pregnyl, wiec dobrze zeby miało w ogóle co pękać...

  • Rubii Autorytet
    Postów: 1850 515

    Wysłany: 9 listopada 2018, 15:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wy sobie same robicie zastrzyki? Mi na szczescie zrobila pielegniarka w klinice. Nie wiem czy bym dala rade sobie sama wbic igle :-O

    ckaidqk3ukgtouku.png

    Długo wyczekiwany cud, Rośnij kruszynko ❤️
  • groszeek Przyjaciółka
    Postów: 101 22

    Wysłany: 9 listopada 2018, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzis poszlam na usg do dr bo tak mnie jajniki bolaly ze siedziec nie moglam w dodatku caly czas podwyzszona temperatura i oslabienie i balam sie zostac tak na weekend.
    Okazalo sie ze mam 5 pecherzykow a nie 4 jak ostatnio !! Jeden dorosl i mam 4 w jednym jajniku i jeden w drugim. Najwiekszy ma 30 mm a dzisiaj pojawil sje sluz po raz pierwszy wiec dr stwierdzila ze pewnie dzisiaj max jutro powinny peknac.
    Mamy zakaz wspolzycia od dzis i od nastepnego cyklu jak sie nie uda w tym max pol tabletki clo.
    Poszalalam.

    Patrycja201501 lubi tę wiadomość

    Starania od 11.2017
    11.2018 - pierwszy cykl z Clo - 5 pecherzykow - nieudany/torbiele
    01.2019 - pierwszy cykl z Letrozolem - pęcherzyki pękły - 12 dc endomentrium 15 mm -nieudany
    02.2019 - drugi cykl z Letrozolem - 13 dc 2 pęcherzyki 18 i 19 mm, endometrium 15 mm - nieudany
    03.2019 - trzeci cykl z Letrozolem -13 dc 2 pecherzyki 22 i 18 mm, endometrium 15 mm - nieudany
    04.2019 - czwarty cykl z Letrozolem - 12 dc 3 pecherzyki 16, 16 i 12 mm, 15 dc 1 pecherzyk 22 mm, endometrium 15 mm -

    _________________________________________
    Euthyrox 75; kwasy omega 3; wit D i K2; inofem; duphaston
  • Rubii Autorytet
    Postów: 1850 515

    Wysłany: 9 listopada 2018, 15:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To spora ilosc pecherzykow. Ale ten co ma 30 mm to juz za duzy jest i raczej nic by z niego nie bylo. Ale wszystko jest mozliwe. To jednak zdecydowaliscie sie ze nie bedziecie sie strac w tym cyklu? Ladnie Twoje jajniki zareagowaly na lek.

    ckaidqk3ukgtouku.png

    Długo wyczekiwany cud, Rośnij kruszynko ❤️
  • panipuchatkowa Autorytet
    Postów: 6074 1696

    Wysłany: 9 listopada 2018, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Groszek no no..ładnie.:)

    3i49krhm19wid3ce.png
  • Eska Autorytet
    Postów: 1117 309

    Wysłany: 9 listopada 2018, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niusia3045 wrote:
    Ja się cieszę, że od razu dał mi trzy. Bo być może przy takim stopniowym zwiększaniu traciłabym kolejne cykle.
    Według aplikacji w telefonie, powinnam dostać jutro. Jednak owulację miałam niedziela/poniedziałek, więc w tych dniach spodziewam się @.
    Dzięki za wsparcie! :*
    A tak z innej beczki - mam trochę głupie pytanie :P czy czasami przed @ swędzą was sutki? Kurcze, bo mnie teraz nachodzi czasem takie swędzenie, że szok! :P
    Mnie często. Ale nie wiem czy tak miałam wcześniej tylko nie zwracałam uwagi czy dopiero od jakiegoś czasu. W każdym razie oszaleć można czasami.

    35l, Starania o rodzeństwo dla synka od 4.2016
    polocard, wid D.,jodid,folik, Letrox 25,
    Bromergon, siofor 500 plus leki na problem z uchem

    Podwyższona prolaktyna,
  • MoominMi Przyjaciółka
    Postów: 120 48

    Wysłany: 9 listopada 2018, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Groszek : o no niezle...
    Powiem Wam, ze przy tych dzisiejszych bólach brzucha, typowo @, kusi mnie, zeby testować :p 26dc

    09.07.19 - 2 kreska blada, 10.07.2019 - 2 kreska blada, 11.07.2019 - beta HCG 45, 13.07.2019 - beta ??, 14.07.2019 2 kreska coraz mocniejsza,

    Starania od 09/2017, 09.02.2018 - poronienie 7/8 tc // Nawracające torbiele, Tarczyca OK.
    Badania nasienia - plemniki za wolne.
    2c z CLO bezskuteczne
  • Eska Autorytet
    Postów: 1117 309

    Wysłany: 9 listopada 2018, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rubii wrote:
    Wy sobie same robicie zastrzyki? Mi na szczescie zrobila pielegniarka w klinice. Nie wiem czy bym dala rade sobie sama wbic igle :-O
    Mi jak lekarz raz przepisać to mąż mi zrobił. A jaki był szczęśliwy. A ja jak się bałam ale żyje.

    35l, Starania o rodzeństwo dla synka od 4.2016
    polocard, wid D.,jodid,folik, Letrox 25,
    Bromergon, siofor 500 plus leki na problem z uchem

    Podwyższona prolaktyna,
  • Promyk89 Autorytet
    Postów: 696 657

    Wysłany: 9 listopada 2018, 16:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    groszeek wrote:
    Dzis poszlam na usg do dr bo tak mnie jajniki bolaly ze siedziec nie moglam w dodatku caly czas podwyzszona temperatura i oslabienie i balam sie zostac tak na weekend.
    Okazalo sie ze mam 5 pecherzykow a nie 4 jak ostatnio !! Jeden dorosl i mam 4 w jednym jajniku i jeden w drugim. Najwiekszy ma 30 mm a dzisiaj pojawil sje sluz po raz pierwszy wiec dr stwierdzila ze pewnie dzisiaj max jutro powinny peknac.
    Mamy zakaz wspolzycia od dzis i od nastepnego cyklu jak sie nie uda w tym max pol tabletki clo.
    Poszalalam.
    5raczki to juz nie byloby dobrze..
    Ech za mało- źle. Za dużo- źle. Nam kobietom trudno dogodzic.

    Dziś 23 dc- okresowo mam śluz jak w płodnych dniach.zastanawiam sie czy to od luteiny ktorą biore od 5 dni, ale progesteron powinien działac odwrotnie. Testuje w czwartek. Mialam 19 ale chyba nie wytrzymam tyle ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora 9 listopada 2018, 16:06

    Niusia3045 lubi tę wiadomość

    1 IVF maj/czerwiec 2019
    4 zarodki 4AA 4BB 4BB 3.
    1-Transfer 4AA
    Test 06.07 - Bhcg<1.
    2-Transfer odwołany-krwawienie w 15dc.
    Został 4BB 4BB i 3..
    Starania od marca 2017.
    Od 10 lat - Nzj.
  • Patrycja201501 Autorytet
    Postów: 985 279

    Wysłany: 9 listopada 2018, 16:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    groszeek wrote:
    Dzis poszlam na usg do dr bo tak mnie jajniki bolaly ze siedziec nie moglam w dodatku caly czas podwyzszona temperatura i oslabienie i balam sie zostac tak na weekend.
    Okazalo sie ze mam 5 pecherzykow a nie 4 jak ostatnio !! Jeden dorosl i mam 4 w jednym jajniku i jeden w drugim. Najwiekszy ma 30 mm a dzisiaj pojawil sje sluz po raz pierwszy wiec dr stwierdzila ze pewnie dzisiaj max jutro powinny peknac.
    Mamy zakaz wspolzycia od dzis i od nastepnego cyklu jak sie nie uda w tym max pol tabletki clo.
    Poszalalam.
    Oj to konkretnie zareagowałeś... będzie dobrze :) oby tylko popękały ładnie...odpuszczacie ten cykl?

    Nadzieja umiera ostatnia❤️
‹‹ 2993 2994 2995 2996 2997 ››

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)