Forum Starając się z pomocą medyczną Gyncentrum i nie tylko...
Odpowiedz

Gyncentrum i nie tylko...

Oceń ten wątek:
  • Krakowianka Autorytet
    Postów: 927 1006

    Wysłany: 17 listopada 2016, 06:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sil miłego oglądania na prenatalnych. Justkrk

    5958beaa9c1f8.png
  • Wesołek :-) Autorytet
    Postów: 459 209

    Wysłany: 17 listopada 2016, 06:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny trzymajcie kciuki jednak dzisiaj mam cesarke :-)

    dorciak1805, 83HOPE, Tyszanka81, Rubineye, lilou, mandy11, Allessa, Krakowianka, Klee lubią tę wiadomość

    Transfer 29.03.2016r., 3 doba 2x8A
    Beta: 9dpt 90, 11dpt 274, 16dpt 1685, 23dpt 29998 :-)
    Poród 35tc 3dzień syn i córcia :-)
  • dorciak1805 Ekspertka
    Postów: 133 63

    Wysłany: 17 listopada 2016, 06:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesołku, wiesz że ja kciukasy trzymam od dawna. Buziaki i odezwij się jak już bedziesz mogła :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 listopada 2016, 06:55

    Wesołek :-) lubi tę wiadomość

    Czekamy na nasze dwa małe cuda ❤❤
    05.12.2016 r. Na świecie pojawiły się nasze dwa aniolki Hania i Zosia :)
  • 83HOPE Autorytet
    Postów: 793 422

    Wysłany: 17 listopada 2016, 07:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesolku - powodzenia :) juz dzisiaj przytulisz swlje skarby :) zazdroszczę :)

    Wesołek :-) lubi tę wiadomość

    Niepłodność idiopatyczna,
    2 insemki,4 in vitro-Gyn Kce,Invimed Wawa,Artvimed Krakow. Adopcja-kwalifikacja IV 2018...VI 2020 jestem Mamą.. nie z brzucha, ale z serducha :)
  • linkaa28 Autorytet
    Postów: 727 408

    Wysłany: 17 listopada 2016, 08:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesołek powodzenia:)

    Wesołek :-) lubi tę wiadomość

    24.11 criotransfer 2 blastocyst
    9dpt 91.70, 11dpt 196.10, 14dpt 990,50
    24.07.2017 Iga i Oliwia (37+1)
  • Sil Autorytet
    Postów: 1145 463

    Wysłany: 17 listopada 2016, 08:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    małamii89 wrote:
    Pippi przykro mi:( nie wiedzialam,ze dzisiaj betujesz:( 3maj sie...
    Sil ja w poniedzialek mam crio..
    To już lada chwila kochana :) Już trzymam kciuki :)

    3 IMSI GynC 1 ISCI Arte
    9-117,9 11-269,6 13-523,6 15-1196 19-4722 23-13129
    16.06.2017 nasz świat odmieniła Aurora :)
  • Sil Autorytet
    Postów: 1145 463

    Wysłany: 17 listopada 2016, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    linkaa28 wrote:
    Sil to co to za szpital że taka okropna opieka?:/ dzięki ża pytasz ja we wtorek albo w środę mam transfer, dowiem się w piątek na wizycie. A Ty jak się czujesz? ciekawe czy na prenatalnych już poznasz płeć:) masz jakieś przeczucie kto tam w brzuszku siedzi ?;)

    Pipi bardzo mi przykro:( trzymaj się :*
    Kochana to i ja ciebie już kciuki zaciskam.
    Catarina jest w wojewódzkim w Bielsku Białej - chyba nie do polecenia. Zresztą, jak leżałam w Świętochłowicach teraz to też mogę tak powiedzieć - leków mi nie dawano, przynoszono mi wieczorem dwie dawki na przykład... A o tym że mi usg zrobili to w ogóle zapomnieli...
    Ja od wczoraj mam mega migrenę, czuję się więc raczej jakotako :P
    Poza tym ok.
    Co do płci to mi się zawsze córka marzyła. Ale sporo osób mówi, że to będzie syn. Mówimy więc z mężem, że syna też kochać będziemy :) W sumie jak zaczęto mi tak mówić, to mi było trochę przykro. Jakoś nigdy nawet nie brałam pod uwagę chłopca... znaczy nie że wcale, ale że jako następne ewentualnie... Ale już przywykłam do tej myśli, nawet częściej teraz myślę o dzidziusiu jak o chłopcu. Na jednym forum dziewczyna wg jakiejś tam metody interpretuje usg domaciczne z 6-8 tc. No i mówi że ja na bank będę miała chłopaka. Mój mąż zaś naczytał się o interpretacji na podstawie tętna płodu, to zaś wychodzi tak po środku. Do 140 jest chłopiec, powyżej dziewczynka, u nas było 140 i 143 :)

    linkaa28 lubi tę wiadomość

    3 IMSI GynC 1 ISCI Arte
    9-117,9 11-269,6 13-523,6 15-1196 19-4722 23-13129
    16.06.2017 nasz świat odmieniła Aurora :)
  • Sil Autorytet
    Postów: 1145 463

    Wysłany: 17 listopada 2016, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesołek :-) wrote:
    Dziewczyny trzymajcie kciuki jednak dzisiaj mam cesarke :-)
    Aaaa to czekamy kochana...

    Wesołek :-) lubi tę wiadomość

    3 IMSI GynC 1 ISCI Arte
    9-117,9 11-269,6 13-523,6 15-1196 19-4722 23-13129
    16.06.2017 nasz świat odmieniła Aurora :)
  • Aneta197722 Koleżanka
    Postów: 58 51

    Wysłany: 17 listopada 2016, 09:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesołku.. trzymaj się!!!!!!
    Czekamy na info!!!!5

    Wesołek :-) lubi tę wiadomość

  • Kasiurek86 Autorytet
    Postów: 257 100

    Wysłany: 17 listopada 2016, 09:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pippi bardzo mi przykro. Odpocznij ale nie poddawaj sie.
    Wesołku trzymam kciuki, nie stresuj sie- będzie na pewno wszystko dobrze. Ciekawe jak wyglądają Twoje maluchy- już niedługo aie dowiesz :)

    Co do Catariny to miała rodzic na Wyspiańskiego? Ale jak trafiła do wojewódzkiego, to współczuje. Tam ponoć masakra, moja mama tam na przyjaciółkę i jak moja bratowa rodziła to gdyby nie znajomosci to pewnie tez by była traktowana jak powietrze.

    Ja, jak już w końcu nadejdzie ten czas, to chce rodzic w prywatnej klinice w Bb. Jak pomyśle o szpitalach to mam dość. Już "nie mogę sie tez doczekać" kolposkopii w szpitalu...

    Wesołek :-) lubi tę wiadomość

    4.11.2017 testuje :) to będzie 4-ty raz, oby ostatni :)
    Jak zwykle beta mnie niż 0,1- pasuje na jakiś czas.
    06.2018r. zmiana kliniki i stymulacja długim protokołem, 4 blastki.
    07.03.2019. crio blastocysty, czekam na betę
    11dpt- beta hcg 1140, 13dpt - beta hcg 2540
  • Sil Autorytet
    Postów: 1145 463

    Wysłany: 17 listopada 2016, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasiurek86 wrote:
    Pippi bardzo mi przykro. Odpocznij ale nie poddawaj sie.
    Wesołku trzymam kciuki, nie stresuj sie- będzie na pewno wszystko dobrze. Ciekawe jak wyglądają Twoje maluchy- już niedługo aie dowiesz :)

    Co do Catariny to miała rodzic na Wyspiańskiego? Ale jak trafiła do wojewódzkiego, to współczuje. Tam ponoć masakra, moja mama tam na przyjaciółkę i jak moja bratowa rodziła to gdyby nie znajomosci to pewnie tez by była traktowana jak powietrze.

    Ja, jak już w końcu nadejdzie ten czas, to chce rodzic w prywatnej klinice w Bb. Jak pomyśle o szpitalach to mam dość. Już "nie mogę sie tez doczekać" kolposkopii w szpitalu...
    Catarina pojechała do innego szpitala, ale refenrencja była za niska i skierowali ją do wojewódzkiego

    3 IMSI GynC 1 ISCI Arte
    9-117,9 11-269,6 13-523,6 15-1196 19-4722 23-13129
    16.06.2017 nasz świat odmieniła Aurora :)
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 11183 12320

    Wysłany: 17 listopada 2016, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesolku no to trzymam kciuki!! :)

    Pippi przykro mi :(

    Wesołek :-) lubi tę wiadomość

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • lilou Autorytet
    Postów: 981 558

    Wysłany: 17 listopada 2016, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesołku, dziś wielki dzien!!! Całe forum trzyma kciuki!!! Czekamy na wieści, ze juz tulisz swoje cuda :)

    Wesołek :-) lubi tę wiadomość


    Peonia88
  • lilou Autorytet
    Postów: 981 558

    Wysłany: 17 listopada 2016, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sil, ja cały czas myślałam, ze bede miała córkę, a bedzie syn, a tętno było wysokie - 160. Lepiej sie nie nastawiać na żadna płeć, i tak na to wpływu nie mamy. Najważniejsze, zeby było zdrowe!!! Dziś masz prenatalne?


    Peonia88
  • mandy11 Autorytet
    Postów: 393 228

    Wysłany: 17 listopada 2016, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesołek :-) wrote:
    Dziewczyny trzymajcie kciuki jednak dzisiaj mam cesarke :-)
    Aaaaaa!! :-) Czekamy na Dzieciaczki, wszystko będzie wspaniale!

    Wesołek :-) lubi tę wiadomość

    tb73krhmccbd1byo.png
    AMH 1,3; 3xiui :-( 1xinv :-(
    czerwiec 2016 ciąża naturalna! :-) Dziękujemy Ci Boże...
  • Karolcia885 Ekspertka
    Postów: 223 87

    Wysłany: 17 listopada 2016, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesołek :-) wrote:
    Dziewczyny trzymajcie kciuki jednak dzisiaj mam cesarke :-)

    Kciuki zaciśnięte jak dojdziesz do siebie to odezwij się kochana buziaki

    Wesołek :-) lubi tę wiadomość

    Karolcia885
  • Rubineye Autorytet
    Postów: 496 366

    Wysłany: 17 listopada 2016, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pippi współczuję, ale nie poddawaj się:* Warto czasem na jakiś czas odpuścić i powrócić ze zdwojoną siłą.

    Wesołku jupi, trzymam kciuki za Ciebie i za dzieciaczki :)

    Hope paczuszka wysłana :)

    Wesołek :-) lubi tę wiadomość

    29.06 criotransfer - 4 podejście. Mamy serduszko ❤
    25.02.2017 urodził się Tymon.
    10.04.2018 ostanie podejście. Mamy serduszko ❤
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2016, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pipi wspolczuje :(

    Myslalam ze mi dzisiaj sie plamienia zaczely, ale kurcze oprocz malej plamki rano i bolesnosci brzucha nic sie nie dzieje .... Jak na zlosc :/

  • Sil Autorytet
    Postów: 1145 463

    Wysłany: 17 listopada 2016, 11:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lilou wrote:
    Sil, ja cały czas myślałam, ze bede miała córkę, a bedzie syn, a tętno było wysokie - 160. Lepiej sie nie nastawiać na żadna płeć, i tak na to wpływu nie mamy. Najważniejsze, zeby było zdrowe!!! Dziś masz prenatalne?
    Za 2 tygodnie dopiero :)

    3 IMSI GynC 1 ISCI Arte
    9-117,9 11-269,6 13-523,6 15-1196 19-4722 23-13129
    16.06.2017 nasz świat odmieniła Aurora :)
  • Baska1988 Autorytet
    Postów: 261 240

    Wysłany: 17 listopada 2016, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesołku to trzymam kciuki za szybką i bezkoplikacyjną cc super już dzisiaj będziesz miała te swoje małe szkrabki ze sobą.
    Sil spokojnie 2 tyg szybko minie.
    Ja do 19 tyg wierzyłam że będzie syn a tu niespodzianka córeczka. Ale mi to było obojętne byle zdrowe. Mój M miał fajną mine jak się okazało że dziewczynka haha nie zapomne jej do końca życia. A teraz świata poza nią nie widzi.
    Catarina kochana trzymaj się tam w tym szpitalu. Brrr takie placówki powinny być zamykane ignoranci.
    Vicky co u Ciebie? Czytasz nas jeszcze? Jak maluchy?
    Ewela Kubuś mamusi daje pospać czy szaleje :)
    Pozdrowionka dziewczyny :*

    Wesołek :-) lubi tę wiadomość

    4 lata starań. Na świecie mamy już dwie córeczki.
‹‹ 99 100 101 102 103 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego