Forum Starając się z pomocą medyczną Gyncentrum i nie tylko...
Odpowiedz

Gyncentrum i nie tylko...

Oceń ten wątek:
  • zocha17.1983 Przyjaciółka
    Postów: 88 20

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zresztą nie wiem cczy w grudniu robią transfery w okolicach Świąt....

  • linkaa28 Autorytet
    Postów: 727 408

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zocha leki się bierze od 2dc wiec w 5 dc to za pozno jak pojdziesz na wizytę.

    Dzieki za odp w sprawie tego progesteronu, trochę mnie to uspokoilo ze tez mialyscie niski a z ciazami jest ok:-) bylam w innym labo na badaniu. Wynik ma byc do 16 wiec poczekam najpierw na wynik i od razu zadzwonie do gyn..

    Zbadalam tez hcg. Ile powinno wzrosnąc po 3 dniach 115%? zeby tylko odpowiednio urosla!!! Tak się boję:-(

    Postanowilam ze nie farbuje sie, nie ma co ryzykowac..

    24.11 criotransfer 2 blastocyst
    9dpt 91.70, 11dpt 196.10, 14dpt 990,50
    24.07.2017 Iga i Oliwia (37+1)
  • 83HOPE Autorytet
    Postów: 793 423

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zocha17.1983 wrote:
    Dziękuję za odpowiedź.Jestem miesiąc po punkcji i zastanawiam się czy w tym miesiącu będzie crio. Dr kazał mi przyjść na początku cyklu idę w 5 dc mam nadzieję,że to nie za późno,żeby w tym cyklu był transfer....

    Wszystko zależy czy będziesz miała ładne Endo - jak tak to raczej zrobią Ci jeszcze w grudniu, bo święta to w sumie 3 dni , więc mogą to spokojnie zaplanować

    Niepłodność idiopatyczna,
    2 insemki,4 in vitro-Gyn Kce,Invimed Wawa,Artvimed Krakow. Adopcja-kwalifikacja IV 2018...VI 2020 jestem Mamą.. nie z brzucha, ale z serducha :)
  • 83HOPE Autorytet
    Postów: 793 423

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 09:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    linkaa28 wrote:
    Zocha leki się bierze od 2dc wiec w 5 dc to za pozno jak pojdziesz na wizytę.

    Dzieki za odp w sprawie tego progesteronu, trochę mnie to uspokoilo ze tez mialyscie niski a z ciazami jest ok:-) bylam w innym labo na badaniu. Wynik ma byc do 16 wiec poczekam najpierw na wynik i od razu zadzwonie do gyn..

    Zbadalam tez hcg. Ile powinno wzrosnąc po 3 dniach 115%? zeby tylko odpowiednio urosla!!! Tak się boję:-(

    Postanowilam ze nie farbuje sie, nie ma co ryzykowac..

    Linka a jakie leki się bierze przy naturalnym cyklu?

    Niepłodność idiopatyczna,
    2 insemki,4 in vitro-Gyn Kce,Invimed Wawa,Artvimed Krakow. Adopcja-kwalifikacja IV 2018...VI 2020 jestem Mamą.. nie z brzucha, ale z serducha :)
  • linkaa28 Autorytet
    Postów: 727 408

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hope a to zle przeczytalam myslalam ze Zocha ma miec na sztucznym;-) nigdy nie mialam na naturalnym to nie wiem jak to wygląda.. Sorki od wczoraj jestem zakręcona :-/

    24.11 criotransfer 2 blastocyst
    9dpt 91.70, 11dpt 196.10, 14dpt 990,50
    24.07.2017 Iga i Oliwia (37+1)
  • dredzik84 Przyjaciółka
    Postów: 99 85

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Linka o której brałaś drugą dawkę Lutinusa przed transferem jak miałaś na 14.30? Bo ja nie wiem czy przed czy po ? My już w środę :)

    Program Rządowy: 4 nieudane transfery.
  • Sil Autorytet
    Postów: 1145 463

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dredzik weź, ja miałam transfery rano i zawsze miałam być po lutinusie który brałam ok 7:30
    Dziewczyny jak wygląda badanie glukozy, mam na skierowaniu napisane: na czczo, po 14, po 24 i nie wiem o co chodzi... Na co się szykować, ile to będzie trwało...

    3 IMSI GynC 1 ISCI Arte
    9-117,9 11-269,6 13-523,6 15-1196 19-4722 23-13129
    16.06.2017 nasz świat odmieniła Aurora :)
  • linkaa28 Autorytet
    Postów: 727 408

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dredzik84 wrote:
    Linka o której brałaś drugą dawkę Lutinusa przed transferem jak miałaś na 14.30? Bo ja nie wiem czy przed czy po ? My już w środę :)
    Ja biore codziennie o 15 więc wzięlam juz po. Moze zapytaj polozną czy ten lutinus bedzie dr przeszkadzal? Ale jak codziennie bierzesz o tej 14 to tez weź, tym bardziej ze moze byc jakies opoznienie w transferze i po co się masz stresowac:-)

    24.11 criotransfer 2 blastocyst
    9dpt 91.70, 11dpt 196.10, 14dpt 990,50
    24.07.2017 Iga i Oliwia (37+1)
  • Karolcia885 Ekspertka
    Postów: 223 87

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesolku wiesz co z Naszym Dorociakiem i jej córeczkami? Wogole co u Ciebie dajesz radę? Jak wasze maluszki?

    Karolcia885
  • dredzik84 Przyjaciółka
    Postów: 99 85

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuje Wam Kochane moje. A relanium jak brałyście? Sluchajcie mam taką dziurę w glowie że nie pamiętam co i jak brałam. Chyba na 2 godz przed transferem i potem 1x1 przez 3 dni...

    Program Rządowy: 4 nieudane transfery.
  • linkaa28 Autorytet
    Postów: 727 408

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dredzik84 wrote:
    Dziękuje Wam Kochane moje. A relanium jak brałyście? Sluchajcie mam taką dziurę w glowie że nie pamiętam co i jak brałam. Chyba na 2 godz przed transferem i potem 1x1 przez 3 dni...
    Ja wzięlam 2h przed transferem. W tym samym dniu na noc i potem 2 dni 2x1 (rano i wieczorem) nie stresuj się bedzie dobrze:-) atosiban bierzesz?

    24.11 criotransfer 2 blastocyst
    9dpt 91.70, 11dpt 196.10, 14dpt 990,50
    24.07.2017 Iga i Oliwia (37+1)
  • dredzik84 Przyjaciółka
    Postów: 99 85

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Linka nie biorę jednak Atosibanu. Biorę Papawerynę i.m przed transferem. Mam nadzieje że dobrze robię....wczoraj powiedziałam ze chcę klej i nacięcie ale czy dadzą to juz pewności nie mam! Buziaki i dzięki za wsparcie :-*

    linkaa28, zizia_a lubią tę wiadomość

    Program Rządowy: 4 nieudane transfery.
  • lilou Autorytet
    Postów: 981 558

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dostałam właśnie smsa z kliniki, ze w związku z badaniem cytologicznym zapraszają mnie na dodatkowe badanie - wymaz bakteriologiczny z pochwy. Mam sie martwić? Miała któraś z was podobnie? Wymaz robiłam 6tyg temu i wszystko było ok.


    Peonia88
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi w sumie transfer wypadnie w swieta tan 12 dc wiec mam nadzieje ze z powodu swiat mi nie przepranie i rysa i transfer ... I ze endo bedzi ladne ! Mam nadzieje ze w swoje urodzimy bede w ciazy :)

  • Kamiisia Autorytet
    Postów: 400 215

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dredzik mocno 3mam kciuki :)

    dredzik84 lubi tę wiadomość

    d06c61823cdea18bd5efce03a97be58d.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • zocha17.1983 Przyjaciółka
    Postów: 88 20

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 11:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    linkaa28 wrote:
    Hope a to zle przeczytalam myslalam ze Zocha ma miec na sztucznym;-) nigdy nie mialam na naturalnym to nie wiem jak to wygląda.. Sorki od wczoraj jestem zakręcona :-/
    LLInka też byłabym zakrecona☺ Gratulacje masz najwspanialszy prezent na święta :-)

    Jeszcze nie wiem na jakim,ale mialam przyjść początkiem cyklu:-) Fajnie byłoby mieć kropka jeszcze przed Świętami.Ale zzauważyłem,że wszystko toczy się inaczej niż mi się wydaje,więc pewnie będę czekać do stycznia....

    linkaa28 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 11:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy scratching boli ? Daja jakies znieczulenie ?

  • Sil Autorytet
    Postów: 1145 463

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lilou wrote:
    Dostałam właśnie smsa z kliniki, ze w związku z badaniem cytologicznym zapraszają mnie na dodatkowe badanie - wymaz bakteriologiczny z pochwy. Mam sie martwić? Miała któraś z was podobnie? Wymaz robiłam 6tyg temu i wszystko było ok.
    Mi powiedzieli że jak wyjdzie coś nie tak w cytologii to będzie pogłębiona diagnostyka... Ale podobno często wychodzi coś w ciąży nie tak. No i ryzyko raka wzrasta w ciąży 4 krotnie chyba... Będzie dobrze kochana
    Opu tak - scratching boli, to chwilowy ból, jakbyś nagle baaaardzo silnej @ dostała.

    opu lubi tę wiadomość

    3 IMSI GynC 1 ISCI Arte
    9-117,9 11-269,6 13-523,6 15-1196 19-4722 23-13129
    16.06.2017 nasz świat odmieniła Aurora :)
  • Rubineye Autorytet
    Postów: 496 366

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 11:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lilou wrote:
    Dostałam właśnie smsa z kliniki, ze w związku z badaniem cytologicznym zapraszają mnie na dodatkowe badanie - wymaz bakteriologiczny z pochwy. Mam sie martwić? Miała któraś z was podobnie? Wymaz robiłam 6tyg temu i wszystko było ok.

    Peonia mi też wyszły bakterie, ponoć to normalne bo ciężarna nigdy nie będzie miała idealnych wyników. Dostałam jakiś antybiotyk w żelu dopochwowo. Aplikowalam go tylko raz i na następnej wizycie było już czysto.

    Sil Mandy chyba w tym tyg będzie miała badanie glukozy. Ja mam dopiero w przyszłym więc nie pomogę :-)

    lilou lubi tę wiadomość

    29.06 criotransfer - 4 podejście. Mamy serduszko ❤
    25.02.2017 urodził się Tymon.
    10.04.2018 ostanie podejście. Mamy serduszko ❤
  • lilou Autorytet
    Postów: 981 558

    Wysłany: 8 grudnia 2016, 11:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny za pocieszenie. Nie wiem, czy mam umawiać sie na juz, czy czekać na wizytę, która jest za 2tyg?


    Peonia88
‹‹ 151 152 153 154 155 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego