Forum Starając się z pomocą medyczną Gyncentrum i nie tylko...
Odpowiedz

Gyncentrum i nie tylko...

Oceń ten wątek:
  • Justkrk Koleżanka
    Postów: 34 8

    Wysłany: 30 października 2016, 13:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martirybka wrote:
    Kamisia kciuki zaciśnięte.

    Malami bede w gyn w sobotę 5.11 ok 12:20, możemy sie umówić lub jak chcesz mogę Ci wysłać poczta, akurat idę jutro wysłać l4 wiec od razu wysłałbym Ci te plastry. Napisz mi SMS albo mail jak wolisz :)
    A dzidzia rośnie, dwa tygodnie to przepaść jak porównuje zdjęcia, pomachała nawet raczka, dr sie śmiał ze musi nadążyć za na bo tak sie rusza :) no i chyba bedzie chłopczyk ( jak tak z reszta czuje od początku) bo było widać miedzy nożkami wyraźnie ze cos wystaje i to tak sporo :) no ale na prenatalnych ma byc to pewniejsze. Mężuś mój dumny :)
    Marti gratuluję i trzymam kciuki!

    Justkrk

    Inseminacja sierpień 2016 :(
    ICSI 5 wrzesień 2016 1 zarodek :(
  • Sil Autorytet
    Postów: 1145 463

    Wysłany: 30 października 2016, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    Sil a powiedz mi nie bierzesz po lekarz zabronil czy jak? tak po prostu go odstailas? on ma jakis wplyw na zagniezdzanie czy pozniej rozwoj ciazy?
    zapytałam lekarza w Arte co mogę brać po transferze z tych rzeczy które brałam wcześniej, powiedział że mam odstawić metformax i miovarian. Metformax na pewno w moim wypadku miał ułatwić stymulowanie się.

    Yoselyn82 lubi tę wiadomość

    3 IMSI GynC 1 ISCI Arte
    9-117,9 11-269,6 13-523,6 15-1196 19-4722 23-13129
    16.06.2017 nasz świat odmieniła Aurora :)
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 10061 10865

    Wysłany: 30 października 2016, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mozna brac magnez oraz nospe po transferze? czy dopiero po pozytywnej becie?

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 października 2016, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czesc dziewczyny,
    Musze sie z wami podzielić - wczoraj byliśmy na urodzinach kuzynki, oczywiście rodzina juz wiedziała ze jestem w ciazy, wiec były gratulacje itp. Ale w pewnym momencie myślałam ze mnie rozniesie, zaczęło sie od pytań skierowanych do mojego M typu "to co jedno tylko strzeliłeś?" a skończyło na tekstach to musicie teraz drugie robić.... Nóż trafiło mnie po prostu, jednego jeszcze nie ma na świecie i człowiek sie modli zeby było zdrowe a juz drugie nam każą "robić". Podejście jak do przedmiotu po prostu. Oczywiście rodzina nie wie w jaki sposób poczęło sie nasze dziecko. Byłam tak zmęczona psychicznie ze wyszliśmy po godzinie. Dochodzę do wniosku ze mam beznadziejnych wójtów i ciotki, jakby niektórym brakowało kilku klepek. Zbieraliśmy sie na odwagę aby przyznać sie do invitro ale chyba jednak zostawimy to dla siebie.

  • Tyszanka81 Autorytet
    Postów: 3251 2546

    Wysłany: 30 października 2016, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    Mozna brac magnez oraz nospe po transferze? czy dopiero po pozytywnej becie?
    Mozna po transferze ☺

    Yoselyn82 lubi tę wiadomość

    5 inseminacji/ czerwiec 2014 beta 70,niestety biochemiczna
    I IMSI Transfer 8.01- beta <1,2 :-(
    5.04- II IMSI-podano 2 zarodeczki 8A i 6A ☺
    8t2dz cud przestal trwac :-(
    16.09.2016 criotransfer babla 8B :-(
    2017- 3 szczepienia w Łodzi...allo mlr 62,3% ☺
    12.06.transfer- :-(
  • Arwena8 Koleżanka
    Postów: 43 9

    Wysłany: 30 października 2016, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak to jest ze ci co nie wiedza przez co przechodzimy najlatwiej o najszybciej potrafia dopiec pozostaje sie tym nie przejmowac i puszczac takie gadki mimo uszu.

    W trakcie II procedury...
  • Tyszanka81 Autorytet
    Postów: 3251 2546

    Wysłany: 30 października 2016, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martirybka wrote:
    czesc dziewczyny,
    Musze sie z wami podzielić - wczoraj byliśmy na urodzinach kuzynki, oczywiście rodzina juz wiedziała ze jestem w ciazy, wiec były gratulacje itp. Ale w pewnym momencie myślałam ze mnie rozniesie, zaczęło sie od pytań skierowanych do mojego M typu "to co jedno tylko strzeliłeś?" a skończyło na tekstach to musicie teraz drugie robić.... Nóż trafiło mnie po prostu, jednego jeszcze nie ma na świecie i człowiek sie modli zeby było zdrowe a juz drugie nam każą "robić". Podejście jak do przedmiotu po prostu. Oczywiście rodzina nie wie w jaki sposób poczęło sie nasze dziecko. Byłam tak zmęczona psychicznie ze wyszliśmy po godzinie. Dochodzę do wniosku ze mam beznadziejnych wójtów i ciotki, jakby niektórym brakowało kilku klepek. Zbieraliśmy sie na odwagę aby przyznać sie do invitro ale chyba jednak zostawimy to dla siebie.

    No coz...rece opadaja.Niektorzy to naprawde lubia zyc zyciem innych.Trzeba bylo im powiedziec,ze narazie chcecie sie skupic na tym w brzuchu...a sprawy lozkowe to wylacznie Wasza sprawa ☺

    5 inseminacji/ czerwiec 2014 beta 70,niestety biochemiczna
    I IMSI Transfer 8.01- beta <1,2 :-(
    5.04- II IMSI-podano 2 zarodeczki 8A i 6A ☺
    8t2dz cud przestal trwac :-(
    16.09.2016 criotransfer babla 8B :-(
    2017- 3 szczepienia w Łodzi...allo mlr 62,3% ☺
    12.06.transfer- :-(
  • Mag85 Autorytet
    Postów: 2201 1248

    Wysłany: 30 października 2016, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety tylko ktoś kto nie wie jaki koszmar się przechodzi kiedy dotknie niepłodność może sobie pozwolić na takie żarty, a i tak uważam że to nietaktowne a wręcz niegrzeczne. No cóż nic nie poradzimy na tego typu teksty,chociaż wiem że potrafią bardzo zabolec, zwłaszcza gdy tej ciąży nie ma.

    7pqmag4.png
  • Sil Autorytet
    Postów: 1145 463

    Wysłany: 30 października 2016, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ludzie nieświadomi bardzo często tak sobie żartują. Dlatego my odkąd musieliśmy zacząć próbować niesamodzielnie zajść w ciążę, nie kryliśmy, że to robimy. I zawsze, gdy ktoś mi wypalał z tekstem jak się dzieci robi, to uświadamiałam, że takich "szczęściarzy to w społeczeństwie jest z 70% jeśli nie mniej, inni muszą radzić sobie inaczej - w tym my. Teraz już nikt sobie raczej niewybrednymi tekstami nie rzuca.

    3 IMSI GynC 1 ISCI Arte
    9-117,9 11-269,6 13-523,6 15-1196 19-4722 23-13129
    16.06.2017 nasz świat odmieniła Aurora :)
  • Justkrk Koleżanka
    Postów: 34 8

    Wysłany: 30 października 2016, 20:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tyszanka81 wrote:
    Mozna po transferze ☺
    Wiem co czujecie, ja kiedyś usłyszałam "jak to robicie ze się nie udaje"...;)

    Justkrk

    Inseminacja sierpień 2016 :(
    ICSI 5 wrzesień 2016 1 zarodek :(
  • Tyszanka81 Autorytet
    Postów: 3251 2546

    Wysłany: 30 października 2016, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justkrk wrote:
    Wiem co czujecie, ja kiedyś usłyszałam "jak to robicie ze się nie udaje"...;)
    Haha....trzeba bylo powiedziec: bo ja polykam i polykam a sie nie udaje ☺

    Ala76, Sil, dredzik84, lilou, pippi, ewela873 lubią tę wiadomość

    5 inseminacji/ czerwiec 2014 beta 70,niestety biochemiczna
    I IMSI Transfer 8.01- beta <1,2 :-(
    5.04- II IMSI-podano 2 zarodeczki 8A i 6A ☺
    8t2dz cud przestal trwac :-(
    16.09.2016 criotransfer babla 8B :-(
    2017- 3 szczepienia w Łodzi...allo mlr 62,3% ☺
    12.06.transfer- :-(
  • Sil Autorytet
    Postów: 1145 463

    Wysłany: 30 października 2016, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moi obaj bracia mają dzieci "po imprezie". I odkąd się im zdarzyły to słyszałam, że u nas to dzieci się po %%% robi. W końcu zapytałam, czy wydaje im się, że będąc z kimś przez 14 lat, starając się przez 7, nigdy nie wpadłam na to, że powinnam się upić, upić męża i spróbować. I czy widzą jakieś efekty. Bo ja dalej nie. Czasem jeszcze zdarza się im o tym wspomnieć, ale mój morderczy wzrok chyba im przypomina, że są też różne dzieci niestety - wszystkie kochane i ostatecznie chciane, ale niektóre wyczekane, a niektóre z przypadku...

    3 IMSI GynC 1 ISCI Arte
    9-117,9 11-269,6 13-523,6 15-1196 19-4722 23-13129
    16.06.2017 nasz świat odmieniła Aurora :)
  • Wesołek :-) Autorytet
    Postów: 459 209

    Wysłany: 31 października 2016, 02:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co taka cisza? Czy nikt więcej nie ma problemów ze snem? :-(

    Transfer 29.03.2016r., 3 doba 2x8A
    Beta: 9dpt 90, 11dpt 274, 16dpt 1685, 23dpt 29998 :-)
    Poród 35tc 3dzień syn i córcia :-)
  • Kasiurek86 Autorytet
    Postów: 257 100

    Wysłany: 31 października 2016, 07:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesołek :-) wrote:
    Co taka cisza? Czy nikt więcej nie ma problemów ze snem? :-(
    Dzisiaj na szczęście padłam o 22, ale jestem nocnym Markiem i tez ubolewam, ze tak wcześnie chodzicie spac :))

    4.11.2017 testuje :) to będzie 4-ty raz, oby ostatni :)
    Jak zwykle beta mnie niż 0,1- pasuje na jakiś czas.
    06.2018r. zmiana kliniki i stymulacja długim protokołem, 4 blastki.
    07.03.2019. crio blastocysty, czekam na betę
    11dpt- beta hcg 1140, 13dpt - beta hcg 2540
  • Rubineye Autorytet
    Postów: 496 366

    Wysłany: 31 października 2016, 08:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesolku Ty śpij póki możesz, za chwilę bliźniaki pojawia się na świecie :-)

    29.06 criotransfer - 4 podejście. Mamy serduszko ❤
    25.02.2017 urodził się Tymon.
    10.04.2018 ostanie podejście. Mamy serduszko ❤
  • dorciak1805 Ekspertka
    Postów: 133 63

    Wysłany: 31 października 2016, 08:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesołku, jakbym wiedziala ze nie spisz, to bysmy pogadaly. Ta zmiana czasu byla masakryczna. Obejrzałam Mastera, potem Na noże, potem Joe Black, potem Druhny. Potem przejrzałam masę stron w poszukiwaniu pościeli dla dzieci, jak można urządzić mały pokoik z dwoma łóżeczkami.A dalej mi się nie chciało spać, więc zabrałam się za krzyżówki. Obudziłam męża który dziś szedł na 7 do pracy. A ja jak zombi się czułam.

    Czekamy na nasze dwa małe cuda ❤❤
    05.12.2016 r. Na świecie pojawiły się nasze dwa aniolki Hania i Zosia :)
  • Justkrk Koleżanka
    Postów: 34 8

    Wysłany: 31 października 2016, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tyszanka81 wrote:
    Haha....trzeba bylo powiedziec: bo ja polykam i polykam a sie nie udaje ☺
    Ha ha zapytalam czy pokazać ;)? Na szczęście cechują mnie duże pokłady dobrego humoru :):)

    Tyszanka81 lubi tę wiadomość

    Justkrk

    Inseminacja sierpień 2016 :(
    ICSI 5 wrzesień 2016 1 zarodek :(
  • Tyszanka81 Autorytet
    Postów: 3251 2546

    Wysłany: 31 października 2016, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dorciak,gdzie lecialy Druhny??

    5 inseminacji/ czerwiec 2014 beta 70,niestety biochemiczna
    I IMSI Transfer 8.01- beta <1,2 :-(
    5.04- II IMSI-podano 2 zarodeczki 8A i 6A ☺
    8t2dz cud przestal trwac :-(
    16.09.2016 criotransfer babla 8B :-(
    2017- 3 szczepienia w Łodzi...allo mlr 62,3% ☺
    12.06.transfer- :-(
  • Justkrk Koleżanka
    Postów: 34 8

    Wysłany: 31 października 2016, 09:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dorciak1805 wrote:
    Wesołku, jakbym wiedziala ze nie spisz, to bysmy pogadaly. Ta zmiana czasu byla masakryczna. Obejrzałam Mastera, potem Na noże, potem Joe Black, potem Druhny. Potem przejrzałam masę stron w poszukiwaniu pościeli dla dzieci, jak można urządzić mały pokoik z dwoma łóżeczkami.A dalej mi się nie chciało spać, więc zabrałam się za krzyżówki. Obudziłam męża który dziś szedł na 7 do pracy. A ja jak zombi się czułam.
    Nieźle broicie,ja padlam podczas "na noze" nie potrafie wytrwać spotu reklamowego na TVN gdy jestem już w łóżeczku :)

    Justkrk

    Inseminacja sierpień 2016 :(
    ICSI 5 wrzesień 2016 1 zarodek :(
  • dorciak1805 Ekspertka
    Postów: 133 63

    Wysłany: 31 października 2016, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tyszanka, wiem, że jest kilka filmów z tym samym tytułem. Ja oglądałam ten film z 2011r. Leciał na tv Puls :)

    Czekamy na nasze dwa małe cuda ❤❤
    05.12.2016 r. Na świecie pojawiły się nasze dwa aniolki Hania i Zosia :)
‹‹ 55 56 57 58 59 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego