X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną HSG ( niedrożność jajowodów)
Odpowiedz

HSG ( niedrożność jajowodów)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2017, 15:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bazylkove wrote:
    Wskazaniem jest to, że wg niego wyczerpały się wszystkie "naturalne" metody i następnym krokiem jest właśnie IUI. Póki co nie zdecydowaliśmy się i spróbujemy u innego lekarza.

    U mnie jest owulacja, jajeczka pękają więc to może kwestia tego, że zarodek nie może się zagnieździć i potrzebne są jakieś dodatkowe badania/leki? Nie znam się na tym, ale tak czuję ;)
    Nas tez lekarz chce na iui skierowac jakpo hsg nie zaskoczy. Jednak nie wpadl na to by wyslac mnie na badanie na wrogosc sluzu. Sama bede je sobie niebawem robic. Jesli owulacja wystepuje i hormony w 2 fazie cyklu sa ok (bo prog nie moze byc nizszy niz 19ng wtedy), to albo problem z wrogim sluzem moze byc albo problemy po meskiej stronie. Ja nas jeszcze podiagnozuje zanim na inseminacje sie zdecydujemy

  • bazylkove Autorytet
    Postów: 2054 3417

    Wysłany: 18 marca 2017, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Selina wrote:
    Nas tez lekarz chce na iui skierowac jakpo hsg nie zaskoczy. Jednak nie wpadl na to by wyslac mnie na badanie na wrogosc sluzu. Sama bede je sobie niebawem robic. Jesli owulacja wystepuje i hormony w 2 fazie cyklu sa ok (bo prog nie moze byc nizszy niz 19ng wtedy), to albo problem z wrogim sluzem moze byc albo problemy po meskiej stronie. Ja nas jeszcze podiagnozuje zanim na inseminacje sie zdecydujemy

    A możesz powiedzieć jakie to są badania na wrogość śluzu? U nas wykluczam problem męski, ale z tym śluzem to bym z chęcią się dowiedziała co i jak :)

    7dpt: 174 mIU/ml, 9dpt: 389 mIU/ml, 11 dpt: 755 mIU/ml, 12 dpt jest pęcherzyk 4 mm, mamy serduszko! <3
    1x HSG, 2x HSC,
    M: fragmentacja DNA 7.5%, HBA 81%, Kariotypy ok
  • nick nieaktualny