Forum Starając się z pomocą medyczną In vitro - start pazdziernik 2018
Odpowiedz

In vitro - start pazdziernik 2018

Oceń ten wątek:
  • rebe Autorytet
    Postów: 1971 965

    Wysłany: 30 października 2018, 16:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Q

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lutego, 07:48

    mhsvl6d8myv1scse.png
    starania od 2014, PGD NGS: ❄️❄️❄️ Crio 02.19 i 04.19 nieudane, crio 06.19: 14 dpt beta 1613, 16 dpt beta 3391, 19 dpt 7172, 7t4d mamy ❤️
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1106 1771

    Wysłany: 30 października 2018, 16:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    znalazłam dwie tabletki, bo nie mam siły do apteki jechać, wziełam 20 min temu jedna (nospa max). Na razie boli jak bolalo:/

    rebe - jutro mam wizyte u swojego lekarza, bo byl na urlopie, to go o to zagadam. Punkcje na razie celują w pt/sob.
    Z odpoczynkiem niby mozliwe, ale jutro i tak musze chodzic duzo, wiec lepiej zeby mi sie polepszylo. Rebe, my prawie co do dnia to samo ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 października 2018, 16:14

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • palyna Autorytet
    Postów: 995 554

    Wysłany: 30 października 2018, 16:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    znalazłam dwie tabletki, bo nie mam siły do apteki jechać, wziełam 20 min temu jedna (nospa max). Na razie boli jak bolalo:/

    rebe - jutro mam wizyte u swojego lekarza, bo byl na urlopie, to go o to zagadam. Punkcje na razie celują w pt/sob.
    Może spróbuj skontaktowac się z lekarzem , chyba najlepiej będzie wiedział co Ci poradzić... albo chociaż z koordynatorem.

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    palyna
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1106 1771

    Wysłany: 30 października 2018, 16:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zawsze mi głupio męczyć lekarzy smsami nawet ;) w końcu dosyć mają pracy,a pewnie powie , że to normalne, dlatego chciałam spytać co Wam pomaga i czy wiecie, co można brać, bo slyszalam, ze raczej nie takie co rozrzedzaja krew.

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • palyna Autorytet
    Postów: 995 554

    Wysłany: 30 października 2018, 16:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    zawsze mi głupio męczyć lekarzy smsami nawet ;) w końcu dosyć mają pracy,a pewnie powie , że to normalne, dlatego chciałam spytać co Wam pomaga i czy wiecie, co można brać, bo slyszalam, ze raczej nie takie co rozrzedzaja krew.
    Ja tam myślę , że nie masz co się krępować i smailo dzwon :)
    Ja bym wziela wlasnie nospe , jak pisalam :)
    Ale może bardziej doświadczone dziewczyny coś Ci podpowiedza :)

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    palyna
  • Ana ana Autorytet
    Postów: 545 295

    Wysłany: 30 października 2018, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    zawsze mi głupio męczyć lekarzy smsami nawet ;) w końcu dosyć mają pracy,a pewnie powie , że to normalne, dlatego chciałam spytać co Wam pomaga i czy wiecie, co można brać, bo slyszalam, ze raczej nie takie co rozrzedzaja krew.
    Biedna... Ja nie pomogę. Stymulacje przechodziłam bezboleśnie

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    starania od 06.2015
    hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
    CLO (10 cykli)
    IUI 03.09.2018 :(
    IVF I 10.2018 - 2 zarodki 8A CB :(
    IVF II 02.2019 - 2 kruszynki ze mną, beta 22.02 - 4,9
    ❄❄
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1106 1771

    Wysłany: 30 października 2018, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jesteście kochane, dziekuje, no ja tez myslalam, ze jak do wczoraj bylo wszystko w porzadku to mnie to ominie ;) ale co nas nie zabije to nas wzmocni nie ? ;) byle do celu :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 października 2018, 16:24

    Ana ana lubi tę wiadomość

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • Kroopka Przyjaciółka
    Postów: 70 66

    Wysłany: 30 października 2018, 16:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    zawsze mi głupio męczyć lekarzy smsami nawet ;) w końcu dosyć mają pracy,a pewnie powie , że to normalne, dlatego chciałam spytać co Wam pomaga i czy wiecie, co można brać, bo slyszalam, ze raczej nie takie co rozrzedzaja krew.
    Kochana najlepiej zadzwoń do lekarza. Ja przed punkcja zlapalam przeziebienie, niestety jedyne co mogłam wziąć to 100mg paracetamolu..

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    33 lata, 1 IMSI, czynnik męski, 3 mrozaczki...

    Lipiec 2019-Córeczka ❤️
    Maj 2020- walka o rodzeństwo 💪
  • palyna Autorytet
    Postów: 995 554

    Wysłany: 30 października 2018, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a ja mam pytanie z innej beczki - zaczelam juz stymulacje gonalem.
    I teraz pytanie - bo tak was podczytuje i kazda z was tak sie boi o te swoje jajeczka :). Czy ja mogę normalne chodzic na silownie , biegac , chodzic na zajecia ? Bo jak was czytam to sama zaczelam sie zastanawiac ... a nie zapytalam swojego lekarza o to , bo wydawalo mi sie to raczej oczywiste ze moge normalnie funkcjonowac...

    palyna
  • aprill Autorytet
    Postów: 899 572

    Wysłany: 30 października 2018, 16:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa, ja tez z tych co nie lubia zawracac glowy lekarzowi, ale teraz zaluje ze nie napisalam do niego jak mialam takie silne skurcze po transferze :/ moze by cos poradzil... Wiec moze lepiej napisz do niego, zapytaj co mozesz wziac przeciwbolowego...

    W kwestii liczby podawanych zarodkow, to u mnie mozna powiedziec ze lekarze sami zdecydowali ze ma byc jeden... Nawet embriolog zamiast zapytac mnie to zapytal lekarza ile podajemy. A dr przed transferem powiedzial ze oni ciaze mnoga traktuja jak powiklanie... Pewnie jakby sie uprzec to by podali dwa ale juz widze ze klada nacisk na podawanie jednego

    km5svcqgdjp9orqj.png
    20.05.2019 - FET blastka 5.1.2 - beta: 9dpt 62,5; 11dpt 152; 13dpt 396; 16dpt 1237; 22dpt 8563
    został 1 ❄️4.2.2
  • Ana ana Autorytet
    Postów: 545 295

    Wysłany: 30 października 2018, 16:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    palyna wrote:
    Dziewczyny a ja mam pytanie z innej beczki - zaczelam juz stymulacje gonalem.
    I teraz pytanie - bo tak was podczytuje i kazda z was tak sie boi o te swoje jajeczka :). Czy ja mogę normalne chodzic na silownie , biegac , chodzic na zajecia ? Bo jak was czytam to sama zaczelam sie zastanawiac ... a nie zapytalam swojego lekarza o to , bo wydawalo mi sie to raczej oczywiste ze moge normalnie funkcjonowac...

    Normalna aktywność fizyczna wskazana.

    starania od 06.2015
    hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
    CLO (10 cykli)
    IUI 03.09.2018 :(
    IVF I 10.2018 - 2 zarodki 8A CB :(
    IVF II 02.2019 - 2 kruszynki ze mną, beta 22.02 - 4,9
    ❄❄
  • palyna Autorytet
    Postów: 995 554

    Wysłany: 30 października 2018, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ana ana wrote:
    Normalna aktywność fizyczna wskazana.
    Ufff dzieki :)

    palyna
  • rebe Autorytet
    Postów: 1971 965

    Wysłany: 30 października 2018, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Q

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lutego, 07:49

    mhsvl6d8myv1scse.png
    starania od 2014, PGD NGS: ❄️❄️❄️ Crio 02.19 i 04.19 nieudane, crio 06.19: 14 dpt beta 1613, 16 dpt beta 3391, 19 dpt 7172, 7t4d mamy ❤️
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1106 1771

    Wysłany: 30 października 2018, 16:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    palyna jak nic Cie nie boli to chyba mozna ale bez "nadmiernego wysilku".

    aprill moze macie racje napisze i tyle.

    U nad to samo z zarodkami. Ale nam od razu powiedzieli ze takie jest "zalecenie" by do 35 r z dawac 1 potem 2 ale jesli zarodki sa slabe to czasem decyduja sie na podanie dwoch by zwiekszyc szanse powodzenia

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • palyna Autorytet
    Postów: 995 554

    Wysłany: 30 października 2018, 17:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rebe wrote:
    Ja jestem s 9dc, od 3dc z gonalem 200. Tez myślałam ze mogę normalnie funkcjonować- do wczoraj. Od wczoraj czuje się naprawdę jakbym miała w brzuchu złote jaja które zaraz za chwile mi spadną;) brzuch mam wypchany, chociaż to bardziej psychiczne wrażenie, bo fizycznie wciąż jestem płaska. Ale zapewniam ze od wczoraj tylko leżę na kanapie i kwitne, taka jestem zmęczona i zbolała.
    Aha, po wczorajszym usg lekarz mo nakazał uważanie na siebie, na brzuch („bo pani taka szczupła”), zeby był Boże nikt mnie w brzuch nie uderzył np w metrze czy w pracy. Zakazał również seksu, bo przy tak pełnych jajnikach może bardzo bolec.

    Czyli po prostu weź sobie na wstrzymanie i odpoczywaj:) ja tez wiecznie nerwowa, zabiegana, tu siłownia, tam zawody...ale czasem po prostu trzeba sobie odpocząć:)

    Edit- jeszcze dodam ze w życiu nie byłam na chorobowym, na zwolnieniu. Wiecznie jakieś nadgodziny, zawody, siłownia, uważam się za aktywna osobę. Ale tym razem uznałam ze po prostu muszę wyluzować. Odpocząć. Nic nie robić. Wiec skupiam się na czytaniu, spacerowaniu, oglądaniu seriali i Tyle:)

    Ja jeszcze się tak nie czuje , dopiero wczoraj miałam pierwszy zastrzyk .
    Ale skoro twk piszesz ze im później tym gorzej mogę się czuć to jeszcze dziś pójdę sobie trochę pobiegać :)
    Tym bardziej ze mnie to właśnie relaksuje i odpręża :)

    palyna
  • Ana ana Autorytet
    Postów: 545 295

    Wysłany: 30 października 2018, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    palyna wrote:
    Ja jeszcze się tak nie czuje , dopiero wczoraj miałam pierwszy zastrzyk .
    Ale skoro twk piszesz ze im później tym gorzej mogę się czuć to jeszcze dziś pójdę sobie trochę pobiegać :)
    Tym bardziej ze mnie to właśnie relaksuje i odpręża :)

    Wszyscy lekarze zalecają normalną aktywność fizyczną jeżeli nie ma zastrzeżeń i wskazań do oszczędnego trybu życia. Póki możesz to korzystaj, czujesz się dobrze to żyj tak jak zawsze, przyjdą słabsze dni to włączysz tryb oszczędny.
    Miłego biegania :*
    Tęsknię za tym.

    starania od 06.2015
    hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
    CLO (10 cykli)
    IUI 03.09.2018 :(
    IVF I 10.2018 - 2 zarodki 8A CB :(
    IVF II 02.2019 - 2 kruszynki ze mną, beta 22.02 - 4,9
    ❄❄
  • Ana ana Autorytet
    Postów: 545 295

    Wysłany: 30 października 2018, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    palyna jak nic Cie nie boli to chyba mozna ale bez "nadmiernego wysilku".

    aprill moze macie racje napisze i tyle.

    U nad to samo z zarodkami. Ale nam od razu powiedzieli ze takie jest "zalecenie" by do 35 r z dawac 1 potem 2 ale jesli zarodki sa slabe to czasem decyduja sie na podanie dwoch by zwiekszyc szanse powodzenia

    Napisałaś do lekarza, poradził Ci coś?

    starania od 06.2015
    hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
    CLO (10 cykli)
    IUI 03.09.2018 :(
    IVF I 10.2018 - 2 zarodki 8A CB :(
    IVF II 02.2019 - 2 kruszynki ze mną, beta 22.02 - 4,9
    ❄❄
  • Dorka81 Autorytet
    Postów: 457 162

    Wysłany: 30 października 2018, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, tak czytam co piszecie i zaczynamnsie martwić czy u mnie coś rośnie, bo jestem w 8 dc i od 4 dni biorę zastrzyki gonal i menopur i kurczę nie mam żadnych objawów, boli ani nic. Oprócz dwóch siniakow. Kurczę może leki słabo dzialaja

    rebe lubi tę wiadomość

    Dorka81
  • Ana ana Autorytet
    Postów: 545 295

    Wysłany: 30 października 2018, 17:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dorka81 wrote:
    Hej dziewczyny, tak czytam co piszecie i zaczynamnsie martwić czy u mnie coś rośnie, bo jestem w 8 dc i od 4 dni biorę zastrzyki gonal i menopur i kurczę nie mam żadnych objawów, boli ani nic. Oprócz dwóch siniakow. Kurczę może leki słabo dzialaja

    Ja zaczynałam czuć jajniki dopiero 7 dnia stymulacji i do końca było lżej niż na clo. To kwestia indywidualna, nie martw sie. Kiedy masz wizytę monitorującą?

    starania od 06.2015
    hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
    CLO (10 cykli)
    IUI 03.09.2018 :(
    IVF I 10.2018 - 2 zarodki 8A CB :(
    IVF II 02.2019 - 2 kruszynki ze mną, beta 22.02 - 4,9
    ❄❄
  • IGA Autorytet
    Postów: 3098 2675

    Wysłany: 30 października 2018, 17:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jagoda7 wrote:
    Tak, na innym wątku była wymiana poglądów na temat badań prenatalnych, a ściślej obaw związanych z ciążą i zdrowiem maleństwa i zrobiło jej się przykro.
    To naturalne, że jest pełna obaw, każda z nas jest i te, które jeszcze nie są w ciąży i te które są, bo przecież nikt nie da nam gwarancji, pozostaje nam tylko mieć nadzieję.
    Mogla nie usuwac konta tylko tam nie wchodzic no ale hormony robia swoje :) dobrze ze z malenstwem w porzadku jest.

    b79b4656f3.png

    Luty 2018-laparoskopia, usuniety 6cm potworniak z czescia jajnika
    30.05.18 I 29.06.18- 😥, 28.08.18-3 UIU Odwolana za slabe nasienie
    13.09.18 - odwołany start z IMSI - torbiel
    I IMSI 08.10.18
    transer 8B I 7B )😢
    crio 26.11 - 2BB - cb
    II IMSI krotkie- 0 zarodkow
    III IMSI z KD luty 2019
    04.03.19- FET KD (9A I 9B) -.cb
    14.05.19- FET 2 bla(AZ)-😢
    Wrzesien 2019- FET KD 4 A 😢
    12.11.19- Fet AZ4 BB cb
    16.12.19- AZ 6.1.1 (:
    5dpt-10,1 8dpt- 51,1, 11 dpt- 154,1, 14 dpt- 649,1,17 dpt-2290 pecherzyk 7 mm, 23 dpt-13900, 26 dpt ❤+ krwiak 7 tydzien * 💔
    20.03.20 - AZ 6.1.1 cudzie trwaj :)
    badania nieprawidlowosci:Allo- z partnerem 38 % i z dawcą 15%, Ana 1 I 2i 3 dodatnie,MTHFR 6777C-T układ hetero,PAI- 1 układ homo
‹‹ 76 77 78 79 80 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego