X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną In vitro start styczeń 2018
Odpowiedz

In vitro start styczeń 2018

Oceń ten wątek:
  • Paulaa25 Autorytet

Wysłany: 5 maja 2018, 22:44

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niezapominajka5 wrote:
    My gnamy ponad 5h w jedna stronę...
    Dziewczyny, my jesteśmy jacyś pechowi chyba. Pisałam Wam,że w poprzedniej klinice lekarz prowadzący poszedł na zwolnienie i nie był na końcu stymulacji i punkcji?
    Teraz będzie to samo..
    Dzisiaj się dowiedziałam,że mojego lekarza nie będzie tydzień lub dwa, a punkcja na pewno w przyszłym tyg :/
    Aż brak mi słów
    Ja też jestem po zmianie lekarza ... kliniki nie zmieniłam .Taśmowo nas traktują i tyle nie da się ukryć.Człowiek zestresowany zamiast go jakoś rozlyźnić to tacy jacyś poważni aż się zmartwiłam ze coś nie tak ...ech masakra ...

klz99vvj0gp9lsbd.png
  • Niezapominajka5 Autorytet

Wysłany: 5 maja 2018, 23:07

Cytuj  /     /  Zgłoś
    MagNolia55 wrote:
    Niezaapominajko, to nie jest zły wynik. Może ich nie być dużo, ważne żeby były
    dojrzałe.
    Nie łam się kochana, nic straconego! Ważne żeby się potem ładnie zapładniały :*
    Dzięki:* mam nadzieję,że znajdzie się coś dobrego.
    Przez to,że mamy tak słabe nasienie chciałabym aby chociaż komórki były bez zarzutu.

Ja ostatnio w ogóle nie plamilam,ale jeszcze przed wyjściem z kiliki kazali mi sprawdzić wkladke,czy nie ma krwi lub plamienia.
    Ty miałaś dużo nakłuć,więc może coś lekko lekarz podraznil?

Tyle przeszliśmy, że wciąż nie wierzę, że Was mam..
    Nigdy się nie poddawaj, bo warto walczyć.

km5sp07wycc10ujp.png
    Naturalsik ❤️
    wnid9vvjhnimte9l.png
    Po latach walki 💝

Wysłany: 5 maja 2018, 23:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulaa25 wrote: