Odpowiedz

INSEMINACJA

Oceń ten wątek:
  • Joanna85 Autorytet
    Postów: 505 435

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    3mam kciuki :-*

    KasicaLisica lubi tę wiadomość

    Starania od II 2014
    5x IUI :-( (w tym ciąża biochemiczna)
    IVF
    Transfer 27.06 2 mrozaczków - hcg 7dpt-87, 9dpt-226, 11dpt- 646 :-)
    Magdalena 06.03.2017
  • bartusiowa-mama Autorytet
    Postów: 445 224

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasiczko jesli miałoby cię to uspokoić to moja bratowa w drugiej ciąży miała takie małe krwawienie w okresie spodziewanej miesiączki dlatego ani nie przypuszczała że jest w ciąży (należy do tych szczęśliwców co to nie muszą sie nawet o owulacje martwić tylko robią swoje..). "Krwawienie" czyli plamienie trwało ok 3 dni. Tyle co okres. Hanka ma dziś 3 lata ;)

    A co do tego czy lekarz już coś zobaczy - mi gin mówił że coś widać przy becie 1500 i więcej. Zobaczysz dziś czy się potwierdzi ;)

    KasicaLisica lubi tę wiadomość

    oar89n7355899ln7.png

    27.03.2013 - Bartuś - naturalny cud
    2015 - 3 x poronienie
    2016 - :)
  • KasicaLisica Autorytet
    Postów: 628 532

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś


    Dzięki za podpowiedź! Chyba mi serce wyskoczy z klatki piersiowej jak będę dzwonić do labo.

    14.10.2015 - 1 IUI :-(
    Naturalny cud :-) Córeczka w drodze!
    Sierpień 2016 - Nasze 60 cm szczęścia już z nami! Boże, dzięki za ten dar!

    Drugie bobo w drodze :)

    7v8rskjo33075qwi.png
  • Joanna85 Autorytet
    Postów: 505 435

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 11:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    klaudia12369 wrote:
    No dziewczyny jest masakra.. ja juz swiruje przed wizyta czy bedzie serduszko czy sie nie okaze ze sen sie skonczyl.. :/
    Klaudia, postaraj siebyc spokojna, 3mamy kciuki i kibicujemy! Kiedy to usg?

    Starania od II 2014
    5x IUI :-( (w tym ciąża biochemiczna)
    IVF
    Transfer 27.06 2 mrozaczków - hcg 7dpt-87, 9dpt-226, 11dpt- 646 :-)
    Magdalena 06.03.2017
  • klaudia12369 Autorytet
    Postów: 346 293

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KasicaLisica daj znac od razu jaka beta :)

    Joanna85 dzieki, staram sie jak moge :) wizyta 31.12 :)

    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, insulinoopornosc, mutacja Leidena
    o148jw4z8q8kgslq.png
  • KasicaLisica Autorytet
    Postów: 628 532

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś


    Dziewczyny,

    beta hcg dziś 696, 7


    I co to oznacza? Mówcie mi, błagam!

    Betty Boop, wombi lubią tę wiadomość

    14.10.2015 - 1 IUI :-(
    Naturalny cud :-) Córeczka w drodze!
    Sierpień 2016 - Nasze 60 cm szczęścia już z nami! Boże, dzięki za ten dar!

    Drugie bobo w drodze :)

    7v8rskjo33075qwi.png
  • Kamila8k Autorytet
    Postów: 720 316

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 13:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KasicaLisica wrote:
    Dziewczyny,

    beta hcg dziś 696, 7


    I co to oznacza? Mówcie mi, błagam!
    a jaką miałaś poprzednią?

    klz9df9h204986rx.png
    w57vlbet2okrugwn.png
  • KasicaLisica Autorytet
    Postów: 628 532

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 13:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś


    23 grudnia - beta hcg 75

    28 grudnia beta hcg 696,7

    14.10.2015 - 1 IUI :-(
    Naturalny cud :-) Córeczka w drodze!
    Sierpień 2016 - Nasze 60 cm szczęścia już z nami! Boże, dzięki za ten dar!

    Drugie bobo w drodze :)

    7v8rskjo33075qwi.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 13:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest Dobrze. Poprzednią miałaś 75, więc przyrost w normie.
    Tu masz kalkulator: https://bellybestfriend.pl/kalkulator-hcg.html

    Gratulacje!!!

    A jak plamienia? Dalej są, czy minęły?

    KasicaLisica lubi tę wiadomość

  • KasicaLisica Autorytet
    Postów: 628 532

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 13:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Dzięki! :)


    Nie, czysto, sprawdzam co 20 min. Tylko wczoraj około 23.00 trzy krople różowej krwi.

    14.10.2015 - 1 IUI :-(
    Naturalny cud :-) Córeczka w drodze!
    Sierpień 2016 - Nasze 60 cm szczęścia już z nami! Boże, dzięki za ten dar!

    Drugie bobo w drodze :)

    7v8rskjo33075qwi.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KWIETNIOWE 3 IUI/1 udane=33%

    MAJOWE 20 IUI/5 udanych =25%

    CZERWCOWE 15 IUI/4 udane=26%

    LIPCOWE 22 IUI/3 udane=13%

    SIERPNIOWE 12 IUI/2 udane=16%

    WRZEŚNIOWE 10 IUI/1 udana=10%

    PAŻDZIERNIKOWE 6 IUI/2 udane=33%

    LISTOPADOWE 17(18) IUI/4 udane=24%


    GRUDNIOWE:
    1. 02.12.2015 - Ka.Ma./1 :(
    2. 03.12.2015 - Betty Boop/2 :) <3
    3. 03.12.2015 - zuza1212/2 :(
    4. 06.12.2015 - Ania M/3 :(
    5. 07.12.2015 – Joanna85/4 :(
    6. 08.12.2015 - Beatrajs/1
    7. 08.12.2015 - Bas1990/3 :(
    8. 09.12.2015 - kleis/2
    9. 11.12.2015 – Karo85/1 :(
    10. 22.12.2015 - Cosma/2
    11. 23.12.2015 - bartusiowa-mama/4
    12. 23.12.2015 - Olencja/2
    13. 23.12.2015 - Rutelka/2

    Beatrajs i kleis - jak u was? Bo wracając do wcześniejszych wpisów jednoznacznie chyba się nie wyraziłyście? Udało się?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 grudnia 2015, 16:22

  • Joanna85 Autorytet
    Postów: 505 435

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasica, super! Za 48h rob nastepna bete. Mam nedzieje ze odetchnelas juz:)

    KasicaLisica lubi tę wiadomość

    Starania od II 2014
    5x IUI :-( (w tym ciąża biochemiczna)
    IVF
    Transfer 27.06 2 mrozaczków - hcg 7dpt-87, 9dpt-226, 11dpt- 646 :-)
    Magdalena 06.03.2017
  • KasicaLisica Autorytet
    Postów: 628 532

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś


    Ciśnienie zeszło, ale na myśl o ponownej becie chyba znowu mi skoczy :) Oddycham, oddycham, mąż też :) Niech już wszystko będzie dobrze! A powiedzcie mi, czy przy takim poziomie beta hcg już coś będzie widać na usg?

    14.10.2015 - 1 IUI :-(
    Naturalny cud :-) Córeczka w drodze!
    Sierpień 2016 - Nasze 60 cm szczęścia już z nami! Boże, dzięki za ten dar!

    Drugie bobo w drodze :)

    7v8rskjo33075qwi.png
  • klaudia12369 Autorytet
    Postów: 346 293

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KasicaLisica gratulacje! Niestety na Usg jeszcze ni nie bedzie widac, dopiero jak bedzie powyzej 1000 to juz cos powinno byc :)

    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, insulinoopornosc, mutacja Leidena
    o148jw4z8q8kgslq.png
  • KasicaLisica Autorytet
    Postów: 628 532

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 13:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś


    Chcę iść dziś do lekarza, bo to plamienie wczorajsze mnie zaniepokoiło. Wiem, że to trzy krople były, ale tyle się staraliśmy. Nie chce zrobić jakiegoś błędu. Wiecie o co chodzi. Może jutro lub pojutrze ta beta już podskoczy do tego tysiąca?

    14.10.2015 - 1 IUI :-(
    Naturalny cud :-) Córeczka w drodze!
    Sierpień 2016 - Nasze 60 cm szczęścia już z nami! Boże, dzięki za ten dar!

    Drugie bobo w drodze :)

    7v8rskjo33075qwi.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 13:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KasicaLisica wrote:
    Chcę iść dziś do lekarza, bo to plamienie wczorajsze mnie zaniepokoiło. Wiem, że to trzy krople były, ale tyle się staraliśmy. Nie chce zrobić jakiegoś błędu. Wiecie o co chodzi. Może jutro lub pojutrze ta beta już podskoczy do tego tysiąca?

    KasicaLisica - ja bym sobie zrobiła jeszcze badanie poziomu progesteronu, wtedy będzie wiadomo, czy potrzebujesz Luteinę czy nie.

  • KasicaLisica Autorytet
    Postów: 628 532

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś


    Zrobiłam, dzięki Waszym podpowiedziom, ale wynik dopiero o 16.00. Wybłagałam na 13.00 betę, ale na glukozę, progesteron, morfologię, ob i mocz muszę czekać do 16.00.

    14.10.2015 - 1 IUI :-(
    Naturalny cud :-) Córeczka w drodze!
    Sierpień 2016 - Nasze 60 cm szczęścia już z nami! Boże, dzięki za ten dar!

    Drugie bobo w drodze :)

    7v8rskjo33075qwi.png
  • Kamila8k Autorytet
    Postów: 720 316

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 14:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KasicaLisica- beta jest ok. Ja na Twoim miejscu poszłabym do lekarza, jeśli progesteron będzie niski. To plamienie mogło być właśnie z tego powodu, ale nie musiało. I tak poza tym GRATULUJĘ!

    KasicaLisica lubi tę wiadomość

    klz9df9h204986rx.png
    w57vlbet2okrugwn.png
  • Betty Boop Autorytet
    Postów: 953 1018

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasica jak juz oznaczylas na wykresie test z krwi to automatycznie zaloguje Cie na fioletowa strone mocy-tam jest sporo informacji przy wykresie ciazowym. Na tym etapie usg nie bedzie nic widac ale tak jak dziewczyny pisza, jesli progesteron bedzie niski to lekarz przepisze Ci dupka albo cos innego.
    A póki co gratuluje, wszystko wygląda obiecująco :) Ja na 1 usg ide dopiero w środę a tez nie mam pewnosci czy bedzie widoczny zarodek czy tylko pęcherzk.

    <3 MARCELINA <3
    3i49krhmqkw026mb.png
    11.02. 2015 IUI (10t * )
    3.12.2015 IUI :)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 grudnia 2015, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rutelka u mnie niestety się nie udało :-(

‹‹ 1022 1023 1024 1025 1026 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego