*inseminacja 2025*
-
WIADOMOŚĆ
-
Wszystko kciuki na pokład ✊💪 będzie dobrze 🤗Sasak wrote:Gratulacje! Ja dzisiaj jadę na trzecią inseminację. Trzymajcie kciuki
⏳ Listopad 2024
⏳ Listopad 2025 IUI ❌
MUCHA nie siada 🪰✅
Jajowody ✅(lewy bez szału)
🥺Podejrzenie adenomiozy , endometriozy i PCOS
💊 Metformina, Endoover , Wit do -
Nic się nie dzieje. Napisz jeszcze proszę, która to była u Ciebie inseminacja - trudno znaleźć teraz na forum.Aleksandra1919 wrote:Nie
przepraszam ale wyleciało mi to tam na miejscu z głowy
🤷🏼♀️ 33
👨32
PCOS - przed lekami miesiączki co 40-50 dni
Jajowody drożne✅
Badania nasienia ✅
1. IUI ❌
2. IUI ❌
3. IUI in progress -
@Luizaczek bardzo mi przykro z powodu bieli

Ja jestem po monitoringu, są 2 pęcherzyki, w sobotę IUI. Mojego lekarza nie będzie i ktoś inny zrobi mi IUI, może to i lepiej, bo już zmęczona jestem moim lekarzem i brakiem efektów.♀️91 ♂️87
Starania od: 01.2024
♀️AMH 4.17 (06.2024) ✅, TSH 1.00 (09.2024)=> 2.91 (01.2025)=>2.21 (09.2025) ✅, celiakia✅, V Leiden ✅, Protrombina ✅, Kariotyp ⏳
Sono HSG (obydwa jajowody drożne) ✅, biopsja endometrium✅, cykle regularne ✅
💊olej z wiesiołka (do owu) , zioła ojca sroki (do owu), NAC (3dc-7dc),inozytol 4000 mg, Wit D, omega 3, kwas foliowy, magnez, koenzym Q10
♂️ ŻPN (II stopień) ❌, morfologia 3.7% (06.2024) => 3% (09.2024) ❌, fragmentacja DNA ✅, przewlekłe niebakteryjne zapalenie prostaty ❌, nadciśnienie ❌
💊olej z czarnuszki, Wit D, koenzym Q10, prostamol uno, triplixam, zioła na prostatę, Omnic ocas
04.2025 stymulacja I Lametta+Zivafert+Luteina ❌
05.2025 stymulacja II Lametta+Zivafert+Luteina ❌
29.09.2025 IUI 1 ❌ -
Vendigo wrote:@Luizaczek bardzo mi przykro z powodu bieli

Ja jestem po monitoringu, są 2 pęcherzyki, w sobotę IUI. Mojego lekarza nie będzie i ktoś inny zrobi mi IUI, może to i lepiej, bo już zmęczona jestem moim lekarzem i brakiem efektów.
Jeszcze nie tracę nadziei.
Trzymam kciuki żeby ten ktoś inny miał lepszą rękę 💪 będzie dobrze 🤗
Sasak, Vendigo lubią tę wiadomość
⏳ Listopad 2024