Forum Starając się z pomocą medyczną INSEMINACJA edycja 2016
Odpowiedz

INSEMINACJA edycja 2016

Oceń ten wątek:
  • madlenka Autorytet
    Postów: 3568 1513

    Wysłany: 4 lipca 2017, 16:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja z własnego doświadczenia moge powiedzieć ze jak moj maz wie ze sa teraz te dni to cieżko tez czasami jest bo tak sie stresuje. Ogólnie sam z siebie nie ogarnia kiedy co jest w cyklu wiec jak go nie poinformuje to jest wszystko ok.

    qdkk2n0ao2txirxa.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 lipca 2017, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madlenka, mój musi wiedzieć, bo ma taki tryb pracy, że jakby nie wiedział, to czasem przez pracę by nam sporo cykli uciekało:/ no nic może jednak jeszcze się uda jakieś <3 :) może jutro, bo dziś nie poszło najlepiej.

  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 17216 8950

    Wysłany: 4 lipca 2017, 16:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny to u nas odwrotnie... ja czasem w te dni nie mam jakiejs mega ochoty ale staram sie byc aktywna a mojego meza te dni jeszcze bardziej nakrecaja do dzialania i jest gotowy zawsze i wszedzie w chwile

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 lipca 2017, 16:24

    Bea_, szatanka lubią tę wiadomość

    klz99vvjque3qhv3.png
    zi13qqmzh183b4xs.png

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3
  • ja1986 Autorytet
    Postów: 548 357

    Wysłany: 4 lipca 2017, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    idę na monitoring ale jakaś zrezygnowana jestem ...:/

    16.09.2016 I AID :( 18.10.2016 II AID :) CP :( usunięty prawy jajowód 06.06.2017 III AID :(
    02.11.2017 IV AID :) beta 14 dpo 99,96 18dpo 521,08
    iv09vcqgxm883epp.png
  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 17216 8950

    Wysłany: 4 lipca 2017, 18:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja1986 trzymam kciuki!

    klz99vvjque3qhv3.png
    zi13qqmzh183b4xs.png

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3
  • madlenka Autorytet
    Postów: 3568 1513

    Wysłany: 4 lipca 2017, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powodzenia. Dawaj od razu znac

    qdkk2n0ao2txirxa.png
  • szatanka Autorytet
    Postów: 2081 1348

    Wysłany: 4 lipca 2017, 19:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ninkali wrote:
    Szatanka, wysłałam Tobie zaproszenie. Może pogadam z Tobą na priv?
    Przyjęłam, ale nie wiem, co zrobić, żeby pogadać. Otwiera się jakieś okno czatu, czy rozmawia się poprzez wiadomości?

    Ja1986, czekamy!

    klz9bd3m9oljt4xc.png

    13.05.2020 - nasza Lilianka jest już z nami ❤️
  • szatanka Autorytet
    Postów: 2081 1348

    Wysłany: 4 lipca 2017, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cccierpliwa wrote:
    Dziewczyny to u nas odwrotnie... ja czasem w te dni nie mam jakiejs mega ochoty ale staram sie byc aktywna a mojego meza te dni jeszcze bardziej nakrecaja do dzialania i jest gotowy zawsze i wszedzie w chwile
    Mnie też się czasem odechciewa :), ostatnio coraz częściej się to zdarzało, dlatego jeszcze raz powtórzę, że dla nas IUI ma również ten terapeutyczny wymiar. Zwalnia nas z "obowiązku" robienia dzieci i możemy się zająć seksem dla przyjemności.

    klz9bd3m9oljt4xc.png

    13.05.2020 - nasza Lilianka jest już z nami ❤️
  • Dani Autorytet
    Postów: 1649 3046

    Wysłany: 4 lipca 2017, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co do nasienia to jak nie ma problemow z nasieniem, to lepiej naturalnie poprawic po IUI albo dzien przed IUI. W mojej klinice robia dwie IUI. Moim zdaniem to ma sens bo czytalam ze sperma po wirowaniu i czyszczeniu (preparacja przed IUI) zyje tylko kilka do kilkunastu godzin, a "okno spotkania" z komorka jajowa to tylko jakies 4-8 godzin. Wiec nie tak duzo. Jak sie naprawde nie trafi czasowo z insemka to mozna przegapic szanse. Jesli np za szybko sie zrobi IUI. Nasienie zostaje wstrzykniete do macicy i stamtad wedruje do jajowodow i jesli tam na nie nie czeka juz "wyklute" jajo to ona dalej podaza...I w tym jest problem. Nasienie dluzej zyje w sluzie plodnym kobiety przed wejsciem do macicy, nawet do 3 dni.

    6.2017 Pierwsza IUI *6tc
    8. 2017 Druga IUI :(
    1.2018 Pierwsze IVF, ciaza biochemiczna
    4. 2018 start druga IVF :(
    8. 2018 Dlugi protokol IVF, ciaza biochemiczna
    1. 2019 Kolejna procedura, nowa klinika. Transfer swiezy :(
    2. 2019 Ciaza naturalna, *5tc
    9.2019 Transfer Crio, ciaza biochemiczna
    9.2020 Ciaza naturalna, naturalny cud :)
  • ja1986 Autorytet
    Postów: 548 357

    Wysłany: 4 lipca 2017, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no i dupa blada na lewym jajniku 14,5 czyli od wczoraj nie urósł a w prawym 19 czyli nie urządza mnie to by to szlak trafił ....dośc już mam tego starania się i latania a to i tak nic nie wychodzi z tego ...:(

    16.09.2016 I AID :( 18.10.2016 II AID :) CP :( usunięty prawy jajowód 06.06.2017 III AID :(
    02.11.2017 IV AID :) beta 14 dpo 99,96 18dpo 521,08
    iv09vcqgxm883epp.png
  • madlenka Autorytet
    Postów: 3568 1513

    Wysłany: 4 lipca 2017, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bardzo mi przykro. Wiem co czujesz. Te niedrożne jedne jajowody to jakieś przekleństwo.

    qdkk2n0ao2txirxa.png
  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 17216 8950

    Wysłany: 4 lipca 2017, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja1986 ehhh :/ zawsze wszystko pod gorke :( tule mocno:*

    klz99vvjque3qhv3.png
    zi13qqmzh183b4xs.png

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3
  • ja1986 Autorytet
    Postów: 548 357

    Wysłany: 4 lipca 2017, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki dziewczyny:) może mi się przyda chwila wytchnienia ...ale zaczynam myślec coraz częściej o in vitro :/

    16.09.2016 I AID :( 18.10.2016 II AID :) CP :( usunięty prawy jajowód 06.06.2017 III AID :(
    02.11.2017 IV AID :) beta 14 dpo 99,96 18dpo 521,08
    iv09vcqgxm883epp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 lipca 2017, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja1986, a moze jakiaś większa dawka leku, by urosło?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 lipca 2017, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, jeśli faktycznie trzeba poprawiać naturalnie po IUI, to jaki to ma sens- sam w sobie ten zabieg:( I czy faktycznie to działa, takie poprawianie, skoro inni tak robią i nic :( Masakra z tymi staraniami.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 lipca 2017, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja1986 wrote:
    no i dupa blada na lewym jajniku 14,5 czyli od wczoraj nie urósł a w prawym 19 czyli nie urządza mnie to by to szlak trafił ....dośc już mam tego starania się i latania a to i tak nic nie wychodzi z tego ...:(

    Ja1986 domyslam sie co czujesz, rozczarowanie to chyba jedno z najgorszych uczuc znam z autopsji. Na poprawe nastroju Ci powiem, ze moja znajoma po usunieciu jednego jajowodu zaszla w ciaze w ciagu paru miesiecy wiec glowa do gory następny miesiac bedzie Twoj:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 lipca 2017, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja1986, moja koleżanka to samo,a dziś jest mamą:) w naturze wszystko jest możliwe! tylko nie poddawaj się!!!!! walczymy!

  • ja1986 Autorytet
    Postów: 548 357

    Wysłany: 4 lipca 2017, 23:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ninkali wrote:
    ja1986, a moze jakiaś większa dawka leku, by urosło?
    rosnąc rośnie tylko nie z tej strony

    16.09.2016 I AID :( 18.10.2016 II AID :) CP :( usunięty prawy jajowód 06.06.2017 III AID :(
    02.11.2017 IV AID :) beta 14 dpo 99,96 18dpo 521,08
    iv09vcqgxm883epp.png
  • Bea_ Autorytet
    Postów: 808 231

    Wysłany: 4 lipca 2017, 23:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dani wrote:
    Co do nasienia to jak nie ma problemow z nasieniem, to lepiej naturalnie poprawic po IUI albo dzien przed IUI. W mojej klinice robia dwie IUI. Moim zdaniem to ma sens bo czytalam ze sperma po wirowaniu i czyszczeniu (preparacja przed IUI) zyje tylko kilka do kilkunastu godzin, a "okno spotkania" z komorka jajowa to tylko jakies 4-8 godzin. Wiec nie tak duzo. Jak sie naprawde nie trafi czasowo z insemka to mozna przegapic szanse. Jesli np za szybko sie zrobi IUI. Nasienie zostaje wstrzykniete do macicy i stamtad wedruje do jajowodow i jesli tam na nie nie czeka juz "wyklute" jajo to ona dalej podaza...I w tym jest problem. Nasienie dluzej zyje w sluzie plodnym kobiety przed wejsciem do macicy, nawet do 3 dni.
    Okazuje się, że przy IUI jeszcze trudniej zajść niż naturalnie... ;-)

    Dani lubi tę wiadomość

    gannkw7i858ouu0g.png
  • Kasia 25 Autorytet
    Postów: 1047 275

    Wysłany: 4 lipca 2017, 23:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My nie poprawialismy po iui, dziwnie się po niej czułam praktycznie cały czas bolał mnie brzuch jak na miesiączkę dopiero 13 dni po iui dziewczyny z forum namowily mnie na betę i wyszła pozytywnie.

    ninkali, Dani lubią tę wiadomość

    marzec 2017 iui udana
    10.07.17 aniołek Kornel [*] 17tc
    luty 2018- II iui ?
    Gonal f 900
    Pcos, insulinoopornosc, zaburzenia miesiaczkowania.
‹‹ 756 757 758 759 760 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Mięśniaki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

Mięśniaki macicy mogą występować nawet u 3 na 4 kobiety, w dowolnym momencie życia. U kogo jednak występują najczęściej? Czy znane są przyczyny powstawania mięśniaków macicy? Jakie są najczęstsze objawy i co powinno skłonić do wizyty u lekarza?

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego