X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną INSEMINACJA edycja 2016
Odpowiedz

INSEMINACJA edycja 2016

Oceń ten wątek:
  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 22631 11315

    Wysłany: 4 lipca 2017, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    szatanka wrote:
    Może właśnie w tym jest problem? Że trzeba było zmniejszyć dawkę, żeby zmusić organizm do własnej pracy? Nie znam się, tylko gdybam, ale jeśli do tej pory ufałaś swojemu lekarzowi, to nie stresuj się tym, pewnie wie, co robi.
    Moze i tak... choc wlasnie mialam takie dawki i w ogole stymulacje bo wladnie moj organizm bez tego nie produkowal kompletnie nic a z mala dawka efekt podobny... no ale pozostaje mi sie uzbroic w cierpliwosc i czekac do monitoringu wtedy sie dowiem czy cos uroslo i czemu taka zmiana...


    KeepCalm mi pecherzyk potrafil po 12h od ovitrelle juz peknac albo akurat pekac ;) niektorym szybciej peka innym pozniej...

    Jatoszka super ze wszystko drozne :D

    Vf81p2.pngvqiep2.png

    Instagram
    @invitro.mama

    Rozpakowane mamusie

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3
    -> 16.06.2021 (39+5) synek <3


    ⬇️ moja lista wyprawkowa ⬇️
    http://walkaorodzicielstwo.blogspot.com/2018/11/lista-wyprawkowa.html?m=1
  • Dani Autorytet
    Postów: 1815 3211

    Wysłany: 4 lipca 2017, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    szatanka wrote:
    A przy okazji: zdarzyło się Wam, żeby wypłynęło Wam nasienie podczas inseminacji?