INSEMINACJA edycja 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja nie znam, podobno na mój wiek mam bardzo dobre wyniki łącznie z AMH, endometrium i śluz idealne, mąż ma wyniki w dolnej granicy normy (ilość była kiedyś trochę poniżej ale jest lepiej), ale zawsze to norma. Zdrowo się odżywiamy, jesteśmy szczupli, nie pijemy alkoholu, nie palimy (od zawsze), mąż nawet kawy i herbaty nie pije tylko wodę (tak lubi nie z powodu starań:)i ćwiczy. Ja nie ćwiczę ale w pracy jestem w ruchu i od tego roku prowadzę coś w stylu zajęć ruchowych.
Wolałabym znać wroga...Novum od września 2015
40 lat, wysokie FSH (10,7), spadające AMH (1,7), mąż nasienie w dolnej granicy normy
27.01.2016 1 IUI
18.03.2016 2 IUI
10.02.2017 1 iVf cb
7.04.2017 crio
29.05.2017 crio jest mały człowiek z wielkim sercem...TP 16.02.18
-
ja po świętach idę na ta przeciwciała przeciwplemnikowe zobaczymy jak to będzie...z jednej strony chciałabym znać przyczynę ale z drugiej zostały same najgorsze niewiadome trudne do wyleczenia, wolałabym mieć jakiś hormon nie taki albo coś...
-
Olencja tak jest dlatego pewnych rzeczy nie ma sensu badać, ja jeszcze tak się na tym nie znam. Ale też my wszyscy jako populacja mamy różne wady i pomimo nich większość kobiet w ciążę zachodzi . To jak z EEG gdyby przebadać wszystkich to okazałoby się, że wiele osób ma nieprawidłowy zapis ale nie ma objawów, podobnie jest z alergią ( w mojej działce było kiedyś modne i dalej jest robienie tych drogich badań alergenów które zaleca napro, okazało się jednak że rzadko dieta dawała jakiekolwiek efekty, badania za każdym razem wykazywały inne alergeny a ograniczenie produktów powodowało uczulenie na te dotąd obojętne) i witaminą D (generalnie większość ma niedobór i co i nic). Może to są też przyczyny ale pewnie nie główne, może to się dzieje na jakiejś krzyżowej zasadzie i głowa (myślenie) też pewnie tu odgrywa znaczącą rolę. Idę do pracy trzeba jakoś zarobić na to in vitro:)Novum od września 2015