X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną INSEMINACJA edycja 2016
Odpowiedz

INSEMINACJA edycja 2016

Oceń ten wątek:
  • olencja Autorytet
    Postów: 4757 1568

    Wysłany: 23 marca 2016, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez nie znam,jeszcze


    u5cvp2.png
  • anouk11 Autorytet
    Postów: 259 196

    Wysłany: 23 marca 2016, 10:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie znam, podobno na mój wiek mam bardzo dobre wyniki łącznie z AMH, endometrium i śluz idealne, mąż ma wyniki w dolnej granicy normy (ilość była kiedyś trochę poniżej ale jest lepiej), ale zawsze to norma. Zdrowo się odżywiamy, jesteśmy szczupli, nie pijemy alkoholu, nie palimy (od zawsze), mąż nawet kawy i herbaty nie pije tylko wodę (tak lubi nie z powodu starań:)i ćwiczy. Ja nie ćwiczę ale w pracy jestem w ruchu i od tego roku prowadzę coś w stylu zajęć ruchowych.
    Wolałabym znać wroga...

    Novum od września 2015
    40 lat, wysokie FSH (10,7), spadające AMH (1,7), mąż nasienie w dolnej granicy normy
    27.01.2016 1 IUI :(
    18.03.2016 2 IUI :(
    10.02.2017 1 iVf cb :(
    7.04.2017 crio :(
    29.05.2017 crio jest mały człowiek z wielkim sercem...TP 16.02.18
  • mkl Autorytet
    Postów: 1554 869

    Wysłany: 23 marca 2016, 10:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja po świętach idę na ta przeciwciała przeciwplemnikowe zobaczymy jak to będzie...z jednej strony chciałabym znać przyczynę ale z drugiej zostały same najgorsze niewiadome trudne do wyleczenia, wolałabym mieć jakiś hormon nie taki albo coś...

    Czekamy na Ciebie Marysia:)
    f2w3rjjge8qi32en.png

  • olencja Autorytet
    Postów: 4757 1568

    Wysłany: 23 marca 2016, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jest na prawde milion rzeczy ktorych lekarze nie sprawdzaja a ktore moga stanowic jakas tam przyczyne, fakt ze czesci nie da sie leczyc wiec to glowny powod czemu nie sprawdzaja


    u5cvp2.png
  • olencja Autorytet
    Postów: 4757 1568