Forum Starając się z pomocą medyczną INSEMINACJA - SPOSÓB NA ZAJŚCIE W CIĄŻE
Odpowiedz

INSEMINACJA - SPOSÓB NA ZAJŚCIE W CIĄŻE

Oceń ten wątek:
  • józefka Autorytet
    Postów: 2616 1912

    Wysłany: 10 listopada 2014, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    monika9966 wrote:
    Józefka,
    śledzę Twój wątek, może będziesz pierwsza która zapoczątkuje dobre wieści :) Trzymam bardzo mocno łapki, za Ciebie, za was :)

    narazie staram sie nie myśleć, i wynajdujde sobie co raz to kolejne zadanie do wykonania. Mój dom nigdy ni był tak czysty, obiady tak złożone, a prace na studia tak nadgonione :)

    monika9966 lubi tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-72827.png
  • józefka Autorytet
    Postów: 2616 1912

    Wysłany: 11 listopada 2014, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    widzę, że jakoś tu się cicho u Nas tu zrobiło. Jak dziewczyny po zabiegu samopoczucie?

    https://www.maluchy.pl/li-72827.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2014, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja zrobilam badania w tym tygodniu wirusologiczne, w grudniu ide na posiew z szyjki w styczniu hsg i pozniej inseminacja.

  • józefka Autorytet
    Postów: 2616 1912

    Wysłany: 11 listopada 2014, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aszka wrote:
    Ja zrobilam badania w tym tygodniu wirusologiczne, w grudniu ide na posiew z szyjki w styczniu hsg i pozniej inseminacja.

    trzymam kciuki za powodzernie :)

    https://www.maluchy.pl/li-72827.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2014, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A czy Wam lekarze badali estradiol przed IUI?

  • Nadzieja87 Autorytet
    Postów: 627 291

    Wysłany: 11 listopada 2014, 14:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam pytanie,może aszka będzie wiedziec. Zrobilsm sobie posiew z pochwy i tak zerkam teraz na wynik i mam napisane candida albicans i cala rozpiskę lekow wrażliwych na to. Nie mam żadnych dolegliwości. Czy będę musiała sie przeleczyc?

    3x IUI- ☹️
    2016 - syn

    11.2020 crio - negatywny
    12.2020 crio- negatywny
    Cdn...
  • józefka Autorytet
    Postów: 2616 1912

    Wysłany: 11 listopada 2014, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nadzieja, Aszka nie pomogę bo ja takich badań u siebie nie kojarze

    Nadzieja87 lubi tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-72827.png
  • Nadzieja87 Autorytet
    Postów: 627 291

    Wysłany: 11 listopada 2014, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja ze strony internetowej naszej kliniki wzięłam cala listę badan do iui,chyba z dwadzieścia ich jest i poszłam do mojej ginki i dala mi spora czesc na NFZ. no ale ten posiew wyszedł chyba nie tak skoro odnaleźli u mnie jakiegoś grzyba :/ tylko dziwne ze nie mam żadnych objawów... Nobi estradiol tez mialam robic no ale na razie odczekam...

    3x IUI- ☹️
    2016 - syn

    11.2020 crio - negatywny
    12.2020 crio- negatywny
    Cdn...
  • Nadzieja87 Autorytet
    Postów: 627 291

    Wysłany: 11 listopada 2014, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jozefka a ty miałaś HSG przed iui?

    3x IUI- ☹️
    2016 - syn

    11.2020 crio - negatywny
    12.2020 crio- negatywny
    Cdn...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2014, 15:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nadzieja87 wrote:
    Dziewczyny mam pytanie,może aszka będzie wiedziec. Zrobilsm sobie posiew z pochwy i tak zerkam teraz na wynik i mam napisane candida albicans i cala rozpiskę lekow wrażliwych na to. Nie mam żadnych dolegliwości. Czy będę musiała sie przeleczyc?
    czytalam w google ze to wystepuje naturalnie we florze wiec trzeba skonsultowac z lekarzem czy kaze jednak wlaczyc leki p/grzybiczne ale moze nie skoro nie masz objawow grzybicy tylko je znalezli, wiec to moze byc od naturalnej flory-skonsultuj z ginem.
    Co do estradiolu to mi lekarz powiedIal ze to koniecznie przed IUI czy pecherzyk dobry.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 listopada 2014, 15:21

    Nadzieja87 lubi tę wiadomość

  • Nadzieja87 Autorytet
    Postów: 627 291

    Wysłany: 11 listopada 2014, 15:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No pójdę wlasnie w czwartek to zapytam. Juz sama nie wiem. Co rusz cos mu zle wychodzi. Co do badan to u mnie wymagali wszystkie hormony,wymazy, różyczki, hbsy i wiele wiele innych. Moja gin stwierdzila ze wymagają wszystkich badan jak w pierwszym trymestrze ciąży.

    3x IUI- ☹️
    2016 - syn

    11.2020 crio - negatywny
    12.2020 crio- negatywny
    Cdn...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2014, 17:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nadzieja87 wrote:
    No pójdę wlasnie w czwartek to zapytam. Juz sama nie wiem. Co rusz cos mu zle wychodzi. Co do badan to u mnie wymagali wszystkie hormony,wymazy, różyczki, hbsy i wiele wiele innych. Moja gin stwierdzila ze wymagają wszystkich badan jak w pierwszym trymestrze ciąży.
    u mnie to samo dlatego ja rozlozylam na kilka m-cy bo teraz chyba zrobilam 5 badan i juz ze 300 poszlo, nie mam kasy zeby w jeden m-c wszystkie porobic. U mnie tez mase, chyba z 20 przed samym IUI i hsg musze zrobic.

    Nadzieja87 lubi tę wiadomość

  • Nadzieja87 Autorytet
    Postów: 627 291

    Wysłany: 11 listopada 2014, 18:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dużo dostalam na NFZ fajnie sie złożyło bo mialsbym na świeżo przed wizyta w klinice ale wyszlo co innego... Tak ze iui odkładam na nowy rok,moze luty...

    3x IUI- ☹️
    2016 - syn

    11.2020 crio - negatywny
    12.2020 crio- negatywny
    Cdn...
  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 346

    Wysłany: 11 listopada 2014, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nadzieja87 wrote:
    To po krotce opowiem-u mnie bylo ok,u męża brak plemników prawdopodobnie przez przebyta chorobę nowotworowa. Kiedy juz zebraliśmy komplet badan łącznie z genetyka i podjęliśmy decyzje o dawcy nasienia chciałam wykonać sobie jakies kontrole wyniki na Nfz i wtedy wyszlo ze mam guza na jajniku. Czekam na zabieg i udaje sie wtedy na wizytę. Wybrałam Wyrobe no chyba ze doradzasz Mirockiego? Sama nie wiem...
    Nadzieja u mnie na razie nie ma efektu w postaci ciąży, ale fakt że byłam tam ostatnio w sierpniu na IUI i wrześniu na hsg bo nie mam jak przez dalekie miejsce zamieszkania ;/ ale polecam go ze względu na to, że jest bardzo ludzki, nie owija w bawełnę, kawa na ławę ;) no i kontakt z nim jest. Nam odpowiada, zobaczymy jak będzie po świętach bo wracamy do kliniki na IUI wtedy.

    Nadzieja87 lubi tę wiadomość

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
  • Nadzieja87 Autorytet
    Postów: 627 291

    Wysłany: 11 listopada 2014, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola wyslalam ci zaproszenie żeby na priva popisac bo tak głupio troche z podawaniem nazwisk.ja wybrałam wyrobe bo pokrywa sie z Bergerem to zalatwilibysmy dwie wizyty za jednym razem. To które będziesz miec teraz podejscie?

    3x IUI- ☹️
    2016 - syn

    11.2020 crio - negatywny
    12.2020 crio- negatywny
    Cdn...
  • józefka Autorytet
    Postów: 2616 1912

    Wysłany: 11 listopada 2014, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nadzieja87 wrote:
    Jozefka a ty miałaś HSG przed iui?

    oj tak bardzo długo czekałam na hsg bo ciągle miałam podwyższone CRP, a bez hsg nie mogli mnie zakwalifikować do IUI (jejku same skróty :) ) w końcu w październiku udało mi się w końcu zrobić to cholerstwo - drożna choć to mi się udało :)

    https://www.maluchy.pl/li-72827.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 listopada 2014, 07:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aszka wrote:
    A czy Wam lekarze badali estradiol przed IUI?

    Aszka ja miałam badany - nie przed samą iui, po pierwszej wizycie w klinice dostałam do zbadania.
    A przed samą iui to tylko te na te wirusy, hormony miałam wcześniej zbadane.

  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 346

    Wysłany: 12 listopada 2014, 07:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nadzieja87 wrote:
    Karola wyslalam ci zaproszenie żeby na priva popisac bo tak głupio troche z podawaniem nazwisk.ja wybrałam wyrobe bo pokrywa sie z Bergerem to zalatwilibysmy dwie wizyty za jednym razem. To które będziesz miec teraz podejscie?
    Drugie a zarazem pierwsze z racji że ta pierwsza była jak owulacja była po niedrożnej stronie a jeszcze nie wiedziałam o tym. Zatem nie liczę tego podejścia.

    Józefka ile to dni już po? Jak się czujesz?

    józefka lubi tę wiadomość

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 listopada 2014, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nadzieja87 wrote:
    Ja dużo dostalam na NFZ fajnie sie złożyło bo mialsbym na świeżo przed wizyta w klinice ale wyszlo co innego... Tak ze iui odkładam na nowy rok,moze luty...
    ja tak samo.

  • józefka Autorytet
    Postów: 2616 1912

    Wysłany: 12 listopada 2014, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karola_aa wrote:
    Drugie a zarazem pierwsze z racji że ta pierwsza była jak owulacja była po niedrożnej stronie a jeszcze nie wiedziałam o tym. Zatem nie liczę tego podejścia.

    Józefka ile to dni już po? Jak się czujesz?


    oj 6 dni po zabiegu a od 4 dni biorę dupka, testowanie mogę robić dopiero w okolicy 22 listopada więć jeszcze troszkę :) kurczaki mam przeczucie że jest OK, mój doktorek się śmiał ze mnie ale w dniu IUI miałam 14 rocznicę jak pierwszy raz z mężem figlowaliśmy i nam gumka pękła. Wierzę w zbiegi okoliczności MUSI SIĘ UDAĆ!!!

    aszka, Shabeel lubią tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-72827.png
‹‹ 10 11 12 13 14 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ