Forum Starając się z pomocą medyczną Invicta Warszawa
Odpowiedz

Invicta Warszawa

Oceń ten wątek:
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10131 8789

    Wysłany: 10 marca 2015, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lila84, mnie lekarz zawsze mówi, żeby przyjść między 1 a 5 dc.

    6x69m84.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 10 transferów, 12 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
  • Sysiaaaaa Autorytet
    Postów: 3465 2036

    Wysłany: 10 marca 2015, 20:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lila84 wrote:
    Nie dopisałam że o IVF mi chodzi ;-)
    Wiesz co... Ja powiem Ci, że przy drugiej procedurze byłam chyba 6 dc, wiec moze nic straconego :) A u którego lekarza jestes?

    Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą !!!!
    PCO Upośledzona drożność jajowodów
    8 cykli stymulowanych 4 IUI
    1 procedura IVF wrzesień -
    2 procedura IVF grudzień -
    3 procedura ICSI transfer 2.05 2BB -
    Crio 06.08.2015 2BB- ciąża biochemiczna
    03.2017 AZ Invimed (-)
    Angelius Katowice AZ
  • Lila84 Autorytet
    Postów: 574 247

    Wysłany: 10 marca 2015, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    IUI u mnie już nie ma sensu. Tylko IVF nam pozostało.
    Dzwoniłam do Invicty i Pani mnie poinformowała że wizyta kwalifikacyjna do programu może być w dowolnym dniu cyklu

    Lenka <3 35t1d 2522 gramy szczęścia <3

    Czekamy na Ciebie córeczko <3
    d76e967a38.png
  • Lila84 Autorytet
    Postów: 574 247

    Wysłany: 10 marca 2015, 20:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sysiaaaaa wrote:
    Wiesz co... Ja powiem Ci, że przy drugiej procedurze byłam chyba 6 dc, wiec moze nic straconego :) A u którego lekarza jestes?
    Do dr Kunickiego jestem zapisana
    Dziewczyny ale sobie kocioł w głowie zrobiłam ;-)

    Lenka <3 35t1d 2522 gramy szczęścia <3

    Czekamy na Ciebie córeczko <3
    d76e967a38.png
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10131 8789

    Wysłany: 10 marca 2015, 20:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lila84 wrote:
    Do dr Kunickiego jestem zapisana
    Dziewczyny ale sobie kocioł w głowie zrobiłam ;-)

    No to chyba lepiej trafić nie mogłaś :)

    Giussta lubi tę wiadomość

    6x69m84.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 10 transferów, 12 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
  • Lila84 Autorytet
    Postów: 574 247

    Wysłany: 10 marca 2015, 20:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiula86 wrote:
    No to chyba lepiej trafić nie mogłaś :)
    Walczyłam o tą wizytę jak lwica ;-)

    Asiula86, Giussta lubią tę wiadomość

    Lenka <3 35t1d 2522 gramy szczęścia <3

    Czekamy na Ciebie córeczko <3
    d76e967a38.png
  • Sysiaaaaa Autorytet
    Postów: 3465 2036

    Wysłany: 10 marca 2015, 20:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lila84 wrote:
    Do dr Kunickiego jestem zapisana
    Dziewczyny ale sobie kocioł w głowie zrobiłam ;-)
    No to fajnie :) dobry dr. Wracając do wizyty kwalifikacyjnej, to tak jak pisałm wiąże się to ze stratą syklu. Ja miałam w sumie wszystkie badania i na kwalifikacji w sumie dostałam recepty itd i zaczęłam krótki protokół, a w między czasie robiłam potrzebne badania

    Lila84 lubi tę wiadomość

    Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą !!!!
    PCO Upośledzona drożność jajowodów
    8 cykli stymulowanych 4 IUI
    1 procedura IVF wrzesień -
    2 procedura IVF grudzień -
    3 procedura ICSI transfer 2.05 2BB -
    Crio 06.08.2015 2BB- ciąża biochemiczna
    03.2017 AZ Invimed (-)
    Angelius Katowice AZ
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10131 8789

    Wysłany: 10 marca 2015, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lila84, ja w Inviccie leczę się tylko dlatego, że pracuje tam właśnie dr Kunicki.
    Trzymam kciuki za wizytę!

    Lila84 lubi tę wiadomość

    6x69m84.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 10 transferów, 12 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
  • urocza Autorytet
    Postów: 1639 986

    Wysłany: 10 marca 2015, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lila84 wrote:
    Do dr Kunickiego jestem zapisana
    Dziewczyny ale sobie kocioł w głowie zrobiłam ;-)

    idź tak jak się umówiłaś, bo raczej na piątek nie przesuniesz wizyty, a szkoda cały cykl czekać na następną

    3jvzi09kqvn0mrn0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Idgie jak tam? :)

  • Idgie Autorytet
    Postów: 957 405

    Wysłany: 12 marca 2015, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przyjemny facet z tego Kunickiego. Godzina opoznienia, bo duzo czasu kazdej pacjentce poswieca.Dal mi Clo, choc zastanawiam sie, po co. Nie wiem, czy w dobrym momencie zaczelam brac. Napisalam o tym wiecej w watku "CLO".
    W czwartek ide na usg i moze iui w pt lub sob, zobaczymy.
    Troche ciezko u nich z terminami. Mam wrazenie, ze w Invimedzie latwiej mi bylo wbic sie na jakas wizyte monitoringowa.

    08.09 - transfer :)
    2nn3flw14d6fmfcl.png
  • Lila84 Autorytet
    Postów: 574 247

    Wysłany: 12 marca 2015, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Kobietki. Ja też już po kwalifikacji - udało się :-)
    Ależ mam powera do działania ;-)

    Asiula86, urocza, aszka, Idgie, Giussta lubią tę wiadomość

    Lenka <3 35t1d 2522 gramy szczęścia <3

    Czekamy na Ciebie córeczko <3
    d76e967a38.png
  • Sysiaaaaa Autorytet
    Postów: 3465 2036

    Wysłany: 12 marca 2015, 19:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lila84 wrote:
    Hej Kobietki. Ja też już po kwalifikacji - udało się :-)
    Ależ mam powera do działania ;-)
    Super :) to kiedy start???

    Lila84 lubi tę wiadomość

    Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą !!!!
    PCO Upośledzona drożność jajowodów
    8 cykli stymulowanych 4 IUI
    1 procedura IVF wrzesień -
    2 procedura IVF grudzień -
    3 procedura ICSI transfer 2.05 2BB -
    Crio 06.08.2015 2BB- ciąża biochemiczna
    03.2017 AZ Invimed (-)
    Angelius Katowice AZ
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10131 8789

    Wysłany: 12 marca 2015, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lila84, super!

    Idgie, ja Clo brałam od 5 dc, od 4 dc, od 3 dc i raz nawet od 2 dc, więc można różnie brać.

    Lila84, Idgie lubią tę wiadomość

    6x69m84.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 10 transferów, 12 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
  • Lila84 Autorytet
    Postów: 574 247

    Wysłany: 12 marca 2015, 19:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sysiaaaaa wrote:
    Super :) to kiedy start???
    Od dzisiaj antyki, za 2 tygodnie gonalpeptyl, kolejna wizyta zaraz po świętach :-)
    Ależ się cieszę, rogal z twarzy mi nie schodzi :-D

    Sysiaaaaa, aszka, Giussta lubią tę wiadomość

    Lenka <3 35t1d 2522 gramy szczęścia <3

    Czekamy na Ciebie córeczko <3
    d76e967a38.png
  • Lila84 Autorytet
    Postów: 574 247

    Wysłany: 12 marca 2015, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Idgie wrote:
    Przyjemny facet z tego Kunickiego. Godzina opoznienia, bo duzo czasu kazdej pacjentce poswieca.Dal mi Clo, choc zastanawiam sie, po co. Nie wiem, czy w dobrym momencie zaczelam brac. Napisalam o tym wiecej w watku "CLO".
    W czwartek ide na usg i moze iui w pt lub sob, zobaczymy.
    Troche ciezko u nich z terminami. Mam wrazenie, ze w Invimedzie latwiej mi bylo wbic sie na jakas wizyte monitoringowa.
    Idgie, facet chyba wie co robi ;-) Ja też brałam clo różnie. .przeważnie od 3dc do 7dc ale zdarzyło się że zaczynałam dopiero od 5dc

    Idgie lubi tę wiadomość

    Lenka <3 35t1d 2522 gramy szczęścia <3

    Czekamy na Ciebie córeczko <3
    d76e967a38.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 marca 2015, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lila84 wrote:
    Idgie, facet chyba wie co robi ;-) Ja też brałam clo różnie. .przeważnie od 3dc do 7dc ale zdarzyło się że zaczynałam dopiero od 5dc
    a Ty podchodzilas do IUI w Invikcie? Mozesz opisac jak to sie u nich mniej wiecej odbywa? I gratulacje zakwalifikowania.

  • Lila84 Autorytet
    Postów: 574 247

    Wysłany: 12 marca 2015, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    IUI miałam u dr Woźniaka z Novum ( z tym że dr wykonuje te zabiegi ptywatnie u mnie w mieście )

    Lenka <3 35t1d 2522 gramy szczęścia <3

    Czekamy na Ciebie córeczko <3
    d76e967a38.png
  • urocza Autorytet
    Postów: 1639 986

    Wysłany: 13 marca 2015, 08:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lila84 wrote:
    Od dzisiaj antyki, za 2 tygodnie gonalpeptyl, kolejna wizyta zaraz po świętach :-)
    Ależ się cieszę, rogal z twarzy mi nie schodzi :-D
    Super!!!
    idziesz jak burza ;)

    Lila84 lubi tę wiadomość

    3jvzi09kqvn0mrn0.png
  • Madziakana1 Koleżanka
    Postów: 40 17

    Wysłany: 13 marca 2015, 08:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny mogę się wtrącić i ja? ;) ja byłam we wtorek u dr Kunickiego zapytać się co z nami dalej miałam już 3 inseminacje i w tym pierwsza udana ale wczesne poronienie. Miałam 8 dc i raczej nie sądziłam że w tym cyklu coś zdziałamy a tu niespodzianka endometrium jak nigdy ładne pęcherzyk jest. wczoraj na usg się wszystko potwierdziło dostałam gonapeptyl i iui w sobotę na moim naturalnym cyklu. Ja chodzę do dr Kunickiego i Pałaszewskiego ale iui w sobote ma mi robić dr Szpetnar, możecie mi coś o niej powiedzieć? Pani w recepcji powiedziała mi że do iui ma dobrą rękę.

    Giussta lubi tę wiadomość

‹‹ 5 6 7 8 9 ››

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)