Forum Starając się z pomocą medyczną INVIMED POZNAŃ
Odpowiedz

INVIMED POZNAŃ

Oceń ten wątek:
  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5643

    Wysłany: 9 grudnia 2016, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anna Ka wrote:
    Kuchcianka jak sytuacja u Ciebie ??
    2IUI zakończona niepowodzeniem. Wczoraj przyszła @ :) o dziwo nie czuje żadnego smutku ani zawodu także jest ok. Zaczęłam oficjalnie 15cs i 1cs z CLO i wiesiołkiem. Muszę zadzwonić do invimedu umówić sie na mońitoring i te wlewy 10dc. W tym miesięcu nie podchodzimy do IUI.

    Mysza1986 lubi tę wiadomość

  • Anna Ka Autorytet
    Postów: 673 348

    Wysłany: 9 grudnia 2016, 11:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuchcinka wrote:
    2IUI zakończona niepowodzeniem. Wczoraj przyszła @ :) o dziwo nie czuje żadnego smutku ani zawodu także jest ok. Zaczęłam oficjalnie 15cs i 1cs z CLO i wiesiołkiem. Muszę zadzwonić do invimedu umówić sie na mońitoring i te wlewy 10dc. W tym miesięcu nie podchodzimy do IUI.


    ja tez juz lada moment powinnam ostać @, juz sie umówiłam na 23.12 na monitoring bo jak w weekend dostane @ to tak by przypadło. W nastepnym może nas nam sie uda , to chyba bedzie moja ostatnia próba bo jak wszystkie wyniki beda dobre to moze juz przy kolejnym cyklu podchodzimy do invitro. Zobaczymy może akurat w świeta cos zdzialamy :)
    tez biore Clo w 2-5 dc od maja juz chyba. a co z tym wiesiołkiem to do picia czy co ?

    l22ncwa1pup21wo8.png

    przeciwciała przeciw osłonce przezroczystej
    cykle bezowoluacyjne / nie pękające pęcherzyki
    słabe nasienie morf. 2%
    Scd 45%

    1 procedura IVF / sierpierń 2017 /3 transfery, 8tc (*)
    2 procedura IVF / lipiec 2018 / ciąża bliźniacza <3 <3

    Dziewczynki urodzone w 35tc
  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5643

    Wysłany: 9 grudnia 2016, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anna Ka wrote:
    ja tez juz lada moment powinnam ostać @, juz sie umówiłam na 23.12 na monitoring bo jak w weekend dostane @ to tak by przypadło. W nastepnym może nas nam sie uda , to chyba bedzie moja ostatnia próba bo jak wszystkie wyniki beda dobre to moze juz przy kolejnym cyklu podchodzimy do invitro. Zobaczymy może akurat w świeta cos zdzialamy :)
    tez biore Clo w 2-5 dc od maja juz chyba. a co z tym wiesiołkiem to do picia czy co ?
    Wiesiołek polecam w tabletkach, do picia jest odbrzydliwy! ;) wpływa bardzo dobrze miedzy innymi na sluz płodny

  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5643

    Wysłany: 9 grudnia 2016, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam do Was pytanie , ronili wasi mężowie badanie Fragmentacji dna plemnika?

  • Mysza1986 Autorytet
    Postów: 2034 1579

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 21:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuchcinka wrote:
    2IUI zakończona niepowodzeniem. Wczoraj przyszła @ :) o dziwo nie czuje żadnego smutku ani zawodu także jest ok. Zaczęłam oficjalnie 15cs i 1cs z CLO i wiesiołkiem. Muszę zadzwonić do invimedu umówić sie na mońitoring i te wlewy 10dc. W tym miesięcu nie podchodzimy do IUI.


    Kuchniko, z doświadczenia wiem, że taki miesiąc przerwy może bardzo odciążyć pscyhicznie. Mnie ludzie pytali co się stało że taka wesoła jestem, a to po prostu brak presji się objawiał. NIe mogliśmy się w tym cyklu strać to i nie możemy ponieść porażki :) Czuję się -10kg lżej bez tego piętna z tyłu głowy

    Kuchcinka lubi tę wiadomość

    bv5tg9v.png
  • MalaHD Autorytet
    Postów: 3240 2099

    Wysłany: 11 grudnia 2016, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To fakt świadomość, że nawet nie ma co się starać bardzo odciaza psychicznie. Ja jestem na HTZ i też mam w głowie pełen luz a przy stymulacji nie spalam chyba wcale :(

    klz9jw4z5xllyqdn.png
  • Anna Ka Autorytet
    Postów: 673 348

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuchcinka wrote:
    Wiesiołek polecam w tabletkach, do picia jest odbrzydliwy! ;) wpływa bardzo dobrze miedzy innymi na sluz płodny


    co do tego wiesiołka to brac caly cykl czy jak ?

    l22ncwa1pup21wo8.png

    przeciwciała przeciw osłonce przezroczystej
    cykle bezowoluacyjne / nie pękające pęcherzyki
    słabe nasienie morf. 2%
    Scd 45%

    1 procedura IVF / sierpierń 2017 /3 transfery, 8tc (*)
    2 procedura IVF / lipiec 2018 / ciąża bliźniacza <3 <3

    Dziewczynki urodzone w 35tc
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 15:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anna Ka wrote:
    co do tego wiesiołka to brac caly cykl czy jak ?

    Ja biorę 3 razy dziennie przez 10 pierwszych dni cyklu. Należy go brać do czasu owulacji, gdyż potem powoduje mini skurcze, co może powodować poronienie.
    Czytałam na forum, że niektóre dziewczyny łykają nawet 6 razy dziennie ;)
    U mnie widać było różnice już po pierwszym cyklu w ilości i jakości śluzu.

  • Anna Ka Autorytet
    Postów: 673 348

    Wysłany: 13 grudnia 2016, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    babel_2016 wrote:
    Ja biorę 3 razy dziennie przez 10 pierwszych dni cyklu. Należy go brać do czasu owulacji, gdyż potem powoduje mini skurcze, co może powodować poronienie.
    Czytałam na forum, że niektóre dziewczyny łykają nawet 6 razy dziennie ;)
    U mnie widać było różnice już po pierwszym cyklu w ilości i jakości śluzu.

    OK DZIĘKUJE ZA ODP. DZIŚ MAM 1DC (znowu :/) wiec sprobuje

    l22ncwa1pup21wo8.png

    przeciwciała przeciw osłonce przezroczystej
    cykle bezowoluacyjne / nie pękające pęcherzyki
    słabe nasienie morf. 2%
    Scd 45%

    1 procedura IVF / sierpierń 2017 /3 transfery, 8tc (*)
    2 procedura IVF / lipiec 2018 / ciąża bliźniacza <3 <3

    Dziewczynki urodzone w 35tc
  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5643

    Wysłany: 14 grudnia 2016, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja wiesiołka biorę 3x2 tak jak jest zalecone na opakowaniu aż do owulacji. Owulacje mam potwierdzana monitoringiem wiec bez problemu.

  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5643

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 00:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale tu cicho i spokojnie :) jutro mam 2 wizyty w invimedzie, pierwsza rano na monitoring a druga po południu na wlewy z intralipidu. Ciekawa jestem ile te wlewy bedą trwały :)

  • anakonda Autorytet
    Postów: 4374 1376

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 06:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuchcinka jaki jest koszt wlewu w invimed ? trzeba mieć zlecenie ?

    Starania od 2008 roku 07.02.14 aniołek 13tc
    3 IUI :(
    03.2016 I procedura krótki protokół ICSI :(
    05.2016 II procedura krótki protokół ICSI :(
    Zmiana kliniki MedArt
    09.2016 długi protokół 21.09 punkcja mamy 3 zarodki :)
    29.11.2016 crio 4AA cb
    Mrl 0% szczepienia -> 26,1 ( X)-> doszczepianie (I)
    08.2018 IV IVF cykl naturalny transfer 17.08 7tc :(
    V IVF grudzień 6 zarodków 4 prawidłowe genetycznie
    10.04. 2019transfer :(
  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5643

    Wysłany: 19 grudnia 2016, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anakonda wrote:
    Kuchcinka jaki jest koszt wlewu w invimed ? trzeba mieć zlecenie ?
    250 zł , no ja miałam skierowanie od ich lekarza dr Sroki

    Właśnie leżę podłączona do kroplówki z intralipidow ;)
    2vmacjo.jpg

    Eni_gma lubi tę wiadomość

  • Eni_gma Autorytet
    Postów: 687 492

    Wysłany: 21 grudnia 2016, 09:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuchcinka leżałaś w tej sali, w której się czeka przed wejściem na IUI? Chyba poznaję łóżeczka :P

    https://www.maluchy.pl/li-73053.png

    km5shdgexoin43nx.png



  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 grudnia 2016, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mnie trzecia próba IUI nie udana :(
    Robimy ostatnią czwartą chyba, że owulacja przypadnie na sylwestra :P i jak się nie uda to IN VITRO :)

  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5643

    Wysłany: 21 grudnia 2016, 15:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eni_gma wrote:
    Kuchcinka leżałaś w tej sali, w której się czeka przed wejściem na IUI? Chyba poznaję łóżeczka :P
    Dokładnie tam ;) ale było juz późno i nikogo oprócz mnie nie było :)

  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5643

    Wysłany: 21 grudnia 2016, 15:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    babel_2016 wrote:
    A u mnie trzecia próba IUI nie udana :(
    Robimy ostatnią czwartą chyba, że owulacja przypadnie na sylwestra :P i jak się nie uda to IN VITRO :)
    Przykro mi :(
    My juz wiecej nie podchodzimy do IUI, nasienie męża jest juz dobre, wprawdzie morfologia tylko 2% ale ilośc i ruch są juz bardzo obrenduzo powyżej normy wiec lekarz powiedział ze nie ma sensu na to kasy wydawać, teraz musimy skupić sie ta tych przeciwciałach co u mnie wykryli.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 grudnia 2016, 15:06

  • Eni_gma Autorytet
    Postów: 687 492

    Wysłany: 23 grudnia 2016, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki życzę Wam samych świątecznych cudów na te Święta :*

    Kuchcinka lubi tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-73053.png

    km5shdgexoin43nx.png



  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5643

    Wysłany: 23 grudnia 2016, 23:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eni_gma wrote:
    Dziewczynki życzę Wam samych świątecznych cudów na te Święta :*
    Wesołych świat kochane! Rzeczywistości piękniejszej od marzeń ❤❤❤

    Eni_gma lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 grudnia 2016, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuchcinka wrote:
    Przykro mi :(
    My juz wiecej nie podchodzimy do IUI, nasienie męża jest juz dobre, wprawdzie morfologia tylko 2% ale ilośc i ruch są juz bardzo obrenduzo powyżej normy wiec lekarz powiedział ze nie ma sensu na to kasy wydawać, teraz musimy skupić sie ta tych przeciwciałach co u mnie wykryli.

    U nas też reszta jest bardzoooo dobra powyżej normy, tylko morfologia 2%, zobaczymy po 3 miesiącach jak zabieg wyszedł

‹‹ 8 9 10 11 12 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego