X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną INVIMED POZNAŃ
Odpowiedz

INVIMED POZNAŃ

Oceń ten wątek:
  • MonikA_89! Autorytet
    Postów: 7921 11235

    Wysłany: 24 listopada 2018, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anka1987 wrote:
    Dziś zaczynam 3 cykl z lamettą . Czy któraś była również stymulowana przez Srokę? Jeżeli tak to ile cykli? Bo zastanawiam się co zaproponuje nam dalej dr jak się nie uda :/.
    Ja byłam stymulowana przez Srokę, ale Clostibegytem. 8 cykli stymulacji łącznie, ale się niestety nie udało. Dlatego w maju podeszliśmy do ivf. Ja walczę z przeciwciałami, więc pewnie one były główną przyczyną niepowodzeń. Teraz znów jestem na Clo u innego Lekarza (pierwszy cykl), ale do tego biorę steryd na zbicie przeciwciał i tonę innych leków.
    A u Ciebie jaka jest główną przyczyną stymulowania? Masz cykle bezowulacyjne czy nieregularne?

    qdkk2n0amiu7a1g7.png
    _____________________
    Kwiecień '21 jestem mamą!!! ♥️
    Wrzesień '20 transfer dwóch maluchów 10dpt 422,85 😍 13dpt 1570 ♥️ 19dpt dwa pęcherzyki w macicy😍 25dpt mamy serduszka!
    Marzec '20 - AZ blastusia 😭
    Luty '20 - IVF z KD nowa dawczyni = nowa nadzieja
    😭
    Styczeń '20 - IVF z KD! Nie rozmroziły się komórki...
    Grudzień '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Październik '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Maj '19 - criotransfer ❄️, cb 😭
    Kwiecień '19 - IMSI, transfer bliźniaków nieudany 😭
    Wrzesień '18 - nadzieja w naprotechnologii
    Maj '18 - IVF -Poronienie zatrzymane Synek 13tc [*] 😭
    Sierpień '17- rozpoczęcie leczenia w Invimed
    Przeciwciała p/otoczce komórki jajowej, aTPO i aTG, 120mln plemników, 50% ruch postępowy, morfologia 1%, SCD 21%, MTHFR hetero, PAI homo, AMH : mar18- 1.5, gru18- 0.99, sie19-1.8, lis19- 2.2 , kir AA, NK 18%, CD4/CD8 1,62
  • anka1987 Autorytet
    Postów: 821 475

    Wysłany: 25 listopada 2018, 17:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś