X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną INVIMED POZNAŃ
Odpowiedz

INVIMED POZNAŃ

Oceń ten wątek:
  • Mania30 Autorytet

Wysłany: 29 grudnia 2020, 17:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ula30 wrote:
    Laski, pytanie techniczne. Moja księgowa tak mi wytłumaczyła, że nic nie rozumiem 😑. Prowadzę działaność gospodarczą. Ale mam możliwość podpisania umowy o pracę z firmą z dla której teraz świadczę usługi w ramach działalności. Moje pytanie- czy jeśli podpiszę umowę o pracę z wynagrodzeniem równym X, a po miesiącu pracy pójdę na zwolnienie lekarskie z powodu problemow zdrowotnych w ciąży, to będę miała normalnie wypłacaną tą kwotę X za cały okres zwolnienia lekarskiego?
    Z zawodu jestem księgowa ale obecnie nie pracuje w zawodzie i prawo też co roku jest nie co inne ale z tego co się orientuje tak przynajmniej było, że bardzo się na tym traciło bo jeśli podpiszesz umowę to ta ostatnia będzie liczona a do ZUS za dużo nie odprowadzisz a nie będzie ich interesowało ile wcześniej zarabiałas mimo tego że ZUS wcześniej placilas i jest ciągłość.

• lukaszkowa Autorytet

Wysłany: 29 grudnia 2020, 18:00

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ula30 wrote:
    Kurcze, serio? W necie czytałam że wiele jest takich sytuacji, że kobieta podpisuje umowie i nagle dowiaduje się że jest w ciąży i idzie na zwolnienie. No tak się przecież zdarza.
    Zdarza sie oczywiscie ale ZUS to niezyciowa instytucja

Asiemka lubi tę wiadomość

👪🐶🌲
    Invimed Poznań
    Udana II procedura IVF, 4 transfer (Intralipid, Prograf, Encorton).
    Janek - 13/07/2021 4130g, 58cm szczęścia.
    Marzec 2023 - ciąża naturalna.
    Basia - 6/12/2023 3680g
  • Mania30 Autorytet

Wysłany: 29 grudnia 2020, 18:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ula30 wrote:
    Kurcze, serio? W necie czytałam że wiele jest takich sytuacji, że kobieta podpisuje umowie i nagle dowiaduje się że jest w ciąży i idzie na zwolnienie. No tak się przecież zdarza.